• Hier kun je een leerling spelen, op een kleine maar gezellige school.
    Het is een school voor kinderen met een of meerdere talenten, zoals tekenen, dansen en zingen. Er wordt meer aandacht besteedt aan muziek, handvaardigheid en voor degene die het willen wordt er na school nog dansles en zangles gegeven op de school.

    Personages
    carpediemx Kylie Adams
    wolffire Jack Mason Cooper
    Dodge Alex The Rat
    LlamaLover Quinten Aldren Anderson
    LlamaLover Hana Kirei
    AnneMalik Emily Johnson
    SupahBaby Zoë St. Cloud
    quin98 Adam Cole

    Klassen(kunnen nog altijd veranderd worden)
    klas 1
    Jack Mason Cooper
    klas 4
    Kylie Adams
    Alex The Rat
    Quinten Aldren Anderson
    Zoe St. Cloud
    Hana Kirei
    Adam Cole
    klas 5
    Emily Johnson

    Je kunt altijd nog meedoen, vul dit eerst even in:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Foto:
    Karakter:
    Talent:
    Relatie:
    Extra:



    regels
    - Geweld en schelden mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - OCC het liefste met {}, [], () etc.

    Rollentopic

    Rooster
    Maandag
    1 biologie - leraar
    2 economie - leraar
    3 pauze
    4 duits - lerares
    5 duits - lerares
    6 pauze
    7 wiskunde - leraar
    8 handvaardigheid - lerares
    9 handvaardigheid - lerares

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 12:55 ]


    night thinking, day dreaming

    Jack Mason Cooper
    'ik ga!' roep ik naar boven, mijn moeder ligt nog in haar bed. Ik woon samen met mijn moeder in een klein huis aan de rand van de stad. Mijn moeder moet vandaag weer op sollicitatiegesprek, ze is alweer ontslagen. De crisis neemt ons te grazen. Zuchtend loop ik de deur uit, en loop naar mijn fiets. Ik zie Felix, hij was mijn beste vriend toen we nog klein waren. Toen het pesten begon keerde hij zich tegen mij, en nu hebben we geen contact meer. Als ik aankom zie ik een vensterbank en neem er plaats. Omdat ik heel klein ben ga ik verder met mijn tekening. Hij is nog niet af. Er komen nog heel veel mensen bij te staan en zo. Ik kijk even rond in de kamer. Ik ben in de kantine.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 16:23 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [my topics!]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ik ga hondjes even uitlateb en dan laptop aandoen en dan reageer ik ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LlamaLover schreef:
    [Ik ga hondjes even uitlateb en dan laptop aandoen en dan reageer ik ;)]

    [jaloers op uitlaten hondjes >.> ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [zo leuk is het niet als je het vaker moet doen ;)]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zoë St. Cloud
    Ik nam nog even mijn tas van de tafel en bekeek mijn outfit nog even. Ik nam mijn sleutels van het haakje en vertrok naar school. Mijn ouders waren al naar hun werk en de deur viel vanzelf in het slot als je hem dicht deed, dat was dus erg handig, tenzij je even naar buiten ging en hij dicht waaide. Ik wandelde rustig naar school en binnen de 10 minuten was ik er al.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jack Mason Cooper
    Met een zucht stop ik mijn tekenspullen weer terug in mijn tas. Ik loop naar een willekeurig tafeltje. Er zitten twee mensen, twee jongens. 'hoi, ik ben Jack' begroet ik de jongens.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 17:54 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hana Kirei

    Ik lach even naar Kylie en kijk hoe ze gaat zitten. Ik klap mijn boek, van 1102 bladzijden dicht en stop die in mijn tas.
    "Hoe was je vakantie?" vraag ik met een glimlachje. Ik vind het wel leuk om met andere mensen te praten, maar ik wil ik heel graag in mijn eigen fantasiewereldje zijn. Ik bekijk Kylie even, ze is een beetje veranderd, de outfit die ze aanheeft is ook erg leuk. Het staat haar goed.
    Mijn gedachten dwaalt al snel weer af naar het boek, ik schud mijzelf wakker en kijk naar Kylie. Ik wil zo graag verder lezen. Ik heb hem bijna uit!

    Quinten Aldren Anderson

    Ik open mijn ogen en zie dat er ineens veel meer mensen in de kantine rondlopen en zitten. Ik sta op en loop naar Adam toe en ga bij hem aan tafel zitten. "Hey." glimlach ik naar hem en leg mijn tas op tafel. Ik open hem en haal er een reep chocolade uit, dan breek ik een stuk af en geef de andere helft aan Adam. "En, hoe was jou vakantie?" grinnik ik en sluit mijn tas weer. Ik weet dat het ochtend is, maar er is niets beter dan in de ochtend chocolade te eten. Je word er wakker van, sommige mensen drinken koffie, andere eten chocolade.
    "De mijne was sowieso saai, mijn ouders moesten gewoon werken en ik zat thuis met mijn broer. En natuurlijk hadden wij weer mot. Ook was zijn vriendin er een paar dagen en heb ik de eerste nacht wakker gelegen door al het gebonk en gekreun..." zeg ik dan droogjes en zet mijn hand onder mijn kin.

    [Tip aan carpediemx, kun je iets langere stukjes schijven? One-line RPG's lopen vaak heel snel dood omdat mensen niet meer weten wat ze moeten reageren, ik weet bijvoorbeeld mar moeilijk nu hoe ik met Hana moet reageren omdat jij niet beschrijft hoe Kylie haar houding, gezicht etc. is. Je kunt beschrijven wat je om je heen ziet, wat er gebeurd. Hoe je andere mensen eruit vind zien, de gevoelens van Kylie etc. Zo kom je al snel aan grotere stukjes. ;)

    De tip is natuurlijk ook voor meerdere mensen bedoeld hoor, hihi.]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 17:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    wolffire schreef:
    Jack Mason Cooper
    Met een zucht stop ik mijn tekenspullen weer terug in mijn tas. Ik loop naar een willekeurig tafeltje. Er zitten drie mensen, een jongen en twee meisjes. 'hoi, ik ben Jack' begroet ik de kinderen


    [Naar wie is hij gegaan eigenlijk? Want Quinten zat sowieso alleen. Bedoel je misschien dat hij bij Kylie en Hana is? :3 Plus, Quinten is nu naar Adam. ; )]

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 17:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [eehh, hij is naar de jongens gelopen :$]


    Spoiler alert: you will save yourself

    wolffire schreef:
    [eehh, hij is naar de jongens gelopen :$]


    [Huh? Dan klopt je stukje niet, hihi. Maak anders een nieuwe, zodat hij weer klopt :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Adam Cole
    Ik kijk op en zie Quinten. 'Heey' zeg ik vrolijk en pak dankbaar het stukje chocola aan. 'Dankje dat had ik nodig' zeg ik lachend en neem er een hapje van. 'Hij was eigenlijk best leuk, ik ging naar een camping in Spanje, het was helaas wel met me ouders maar die heb ik niet heel veel gezien omdat ik veel weg was met vakantie vrienden'zeg ik en kijk hem aan. Ik luister naar zijn verhaal en lach daarna even. 'Altijd leuk om te horen'zeg ik sarcastisch als hij over het gekreun en gebonk begint. Ik zou der echt niet aan moeten denken dat gewoon te horen. ik eet nog een stukje van mijn chocola en kijk even om me heen. Ik zie wat bekende mensen maar richt me al snel weer op Quinten. Eigenlijk was ik echt blij dat hij bij mij was gaan zitten, veel gezelliger dan alleen. Dan komt er nog een jongen naar ons toe gelopen en ik glimlach even. 'Hallo, ik ben Adam'begroet ik hem vriendelijk en bekijk hem even. Ik schat dat dit zijn eerste jaar op school is maar dat weet ik niet zeker. hij ziet er in iedergeval nog best jong uit.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 18:11 ]

    [gedaan]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ik reageer zo, even eten. :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [tot zo]


    Spoiler alert: you will save yourself