• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:24 ]

    Maak hem gewoon echt duidelijk dat je niet opzoek bent naar een vriend.
    Misschien is hij wel een echt super leuke jongen in het echt en dan ben je hem af aan het wijzen. Als hij erop door blijft dringen, gewoon zeggen van: Sorry, maar ik ben niet opzoek naar een vriend. Ik wil wel vrienden zijn maar meer ook niet. Ik ken je niet eens.
    Hard erin zijn. Verwijderen van Facebook is onzin, gewoon omdat een jonge interesse in je toont. Vraag anders N hoe R in het echt is en maak N duidelijk dat je geen vriend wilt zodat hij het ook door kan geven aan R.

    Behandel hem als een vriend & als hij dingen doet om te flirten zeg je er iets vriendschappelijks achteraan, jongens willen niet in de ''vriendzone'' zitten .. ;)


    FASHIOOOON.

    JOAH, ga 'm friendzone'n. Vriend van me zei laatst; 'het ergste wat een jongen kan over komen, is gefriendzoned worden.' :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Loveless schreef:
    Maak hem gewoon echt duidelijk dat je niet opzoek bent naar een vriend.
    Misschien is hij wel een echt super leuke jongen in het echt en dan ben je hem af aan het wijzen. Als hij erop door blijft dringen, gewoon zeggen van: Sorry, maar ik ben niet opzoek naar een vriend. Ik wil wel vrienden zijn maar meer ook niet. Ik ken je niet eens.
    Hard erin zijn. Verwijderen van Facebook is onzin, gewoon omdat een jonge interesse in je toont. Vraag anders N hoe R in het echt is en maak N duidelijk dat je geen vriend wilt zodat hij het ook door kan geven aan R.

    Dat is inderdaad wel een goed idee... Ik zal het gaan proberen, dankje!
    Ik hoop alleen dat het niet al te moeilijk gaat worden.
    Nja ik heb zo'n idee dat hij al minder erg zal zijn zodra hij me in het echt ontmoet. Aangezien je op internet toch niet kan inschatten hoe mensen zijn. Ik hoop dat hij me dan niet meer leuk vindt.

    lovelifefun schreef:
    Behandel hem als een vriend & als hij dingen doet om te flirten zeg je er iets vriendschappelijks achteraan, jongens willen niet in de ''vriendzone'' zitten .. ;)

    Dat probeer ik nu al te doen; hem te behandelen zoals ik andere vrienden behandel.

    ASTRONAUTx schreef:
    JOAH, ga 'm friendzone'n. Vriend van me zei laatst; 'het ergste wat een jongen kan over komen, is gefriendzoned worden.' :')

    Jongens. :\
    Dan moet die kerel mij maar niet zo stalken en eng doen. Nu ga ik hem gewoon friendzonen.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 23:12 ]

    FRIENDZONEN!
    doendoendoendoen.
    das echt het ergste dat een boy kan overkomen.


    FASHIOOOON.

    Ik begrijp wel dat iemand een vriend of vriendin zoekt als ie zich alleen voelt. Ken dat gevoel maar al te goed :'].
    Gewoon straight-on zeggen, done.


    No growth of the heart is ever a waste

    lovelifefun schreef:
    FRIENDZONEN!
    doendoendoendoen.
    das echt het ergste dat een boy kan overkomen.

    Ja, het is niet dat ik hem haat of zo. Maar hij mag ook wel wat rustiger aan doen en eens begrijpen dat ik het niet wil.

    Ik zou hem eerst eens een kans krijgen. Misschien is het wel een geweldig persoon, die gewoon iemand zoekt om iets mee te doen. Het hoeft niet perse te zijn dat hij van alles met je wilt gaan doen. Ik snap natuurlijk wel dat het creepy is als iemand opeens allemaal dingen met je wilt gaan doen.
    Spreek anders eens met N en R ergens in de stad af of zo? Heb je iemand bij je voor het geval dat het uit de hand loopt en je leert hem kennen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uchiha schreef:
    Ik begrijp wel dat iemand een vriend of vriendin zoekt als ie zich alleen voelt. Ken dat gevoel maar al te goed :'].
    Gewoon straight-on zeggen, done.

    Dat gevoel ken ik ook wel, maar hij komt over als een player.
    Laatst zei hij tegen me dat hij zich "per ongelijk" had laten gaan toen hij uit ging en toen had hij 4 meisjes gezoend...
    Dan weet ik echt niet wat ik van hem moet verwachten dus ik krijg het idee dat hij mij gewoon zou gebruiken.
    En ik ben niet echt het type die het recht in het gezicht kan zeggen. ><

    CyberLord schreef:
    Ik zou hem eerst eens een kans krijgen. Misschien is het wel een geweldig persoon, die gewoon iemand zoekt om iets mee te doen. Het hoeft niet perse te zijn dat hij van alles met je wilt gaan doen. Ik snap natuurlijk wel dat het creepy is als iemand opeens allemaal dingen met je wilt gaan doen.
    Spreek anders eens met N en R ergens in de stad af of zo? Heb je iemand bij je voor het geval dat het uit de hand loopt en je leert hem kennen.

    Dat zou ik nog steeds niet durven. Ik ben echt mega-verlegen in het echt bij mensen die ik niet ken.
    Dat is dus ook één van de redenen waarom ik niets durf te proberen met mensen die ik ontmoet via internet.

    Is hij knap? (cat)
    Neh, ik snap wat je bedoelt. Een vriendin van paardrijden belt me ook ieder weekend op om te vragen of ik 's avonds mee naar de stad ga, maar ik heb geen zin in bezopen, handtastelijke jongens en al die drukte. Niet dat dat exact hetzelfde is als een jongen die je steeds mee uit wil vragen, maar toch x].
    't Is nogal lullig om nu te zeggen dat je hem niet wil ontmoeten, ik denk dat er niet veel anders op zit... Gewoon zoveel mogelijk negeren op facebook en met die opleiding zo min mogelijk interesse in hem tonen?


    i put the fun in funeral

    Zoals de anderen al zeggen: als je hem in real-life ontmoet, zoveel mogelijk afstand bewaren en hem verzekeren dat je écht niets wilt.

    Veel succes!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Lolololol wat een kneus


    quidquid excusatio prandium pro