• Door de machtigste stuurders is bepaald dat er vier verschillende mensen samen de avatar moeten worden. Alleen door samen te werken kunnen ze de Xantropolis, de nieuwe orde van de niet-stuurders, verslaan. Twee jongens en twee meisjes, en de leermeesters. Zij leren de drie de basistechnieken aan van de andere elementen. In Republikazia worden steeds meer mensen overtuigd van de niet-stuurders. Er worden bepaalde regels tegen de stuurders opgesteld, en dat is niet in het voordeel van de Avatar...
    De bedoeling is dus dat er vier benders zijn, met allemaal hun eigen element. Hun krachten moeten gebundeld worden om Xantropolis te kunnen verslaan. Intussen gaat ook het pro-benders toernooi ook door. Mako en Bolin spelen dus ook een rol.
    (kan nog uitgebreid worden...)

    Rollen:
    The Avatar:
    -Water ~ RememberYoux: Korra Layla Bluelake
    -Aarde ~ Y0L0: Rowan Orin Dengko
    -Vuur ~ Rider: avatar Channary Ember Auryon
    -Lucht ~ AmorSomnium: Belial Abbadon Beelzebub

    REGELS:
    -minimaal 5 regels
    -+16 mag
    -OOC tussen haakjes
    -actieve RPGers
    -alleen ik maak de topics ; als het vol zit, gb mij dan even

    Invullijst:
    Rol (avatar, begeleider, enz.):
    Naam:
    Leeftijd (14 tm 20):
    Innerlijk:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:

    Ik speel zelf Avatar Korra, voor het gemak. De rest worden verzonnen karakters.

    RememberYoux
    wordt waarschijnlijk nog uitgebreid


    Updates:
    ze starten bij dat alle avatars bij Tenzin aankomen, de Leermeester Lucht. Ze verblijven ook op de lucht-tempel. De lucht-avatar is een zoon van Tenzin, aangezien die familie de enige is met luchtstuurders er in. Er wordt uitgelegd wat de bedoeling is van het "Part of the Avatar".

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 17:31 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    Korra Layla Bluelake
    Ik snoof chagerijnig en keek Tenzin nog al boos aan. Waarom moest hij zo nodig denken dat ik het niet alleen aan kon, dat avatar zijn? 'Weet wel dat ik er niet blij mee ben.' mompelde ik. Ik trok nog even aan mijn staart en gaf een klopje op Naga's rug. 'Kijk, daar komt de eerste al aan.' als blikken konden doden, had ik nu geen luchtsturing meer kunnen leren en was Tenzin mors- en morsdood geweest. Ik trok mijn hoofd schuin en keek naar het meisje met het krulhaar. Ik snoof weer. Ze leek wel wat op Tasami. Stomme trut, zonder haar had Mako mij leuk gevonden. Maar goed. 'Hallo, ik ben Tenzin.' zegt de ouwe luchtstuurder terwijl hij zijn hand uitsteekt. 'Korra.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Ow, dus Mako gaat nog met Asami? Oké )

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 19:42 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [niet lang meer >:3]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Channary Ember Auryon

    Een beetje verveeld stap ik van het schip, dat mij naar air temple island heeft gebracht, gevolgd door Sya. Ik kijk even om mij heen, maar de omgeving boeit mij niet echt. Het is gewoon een luchttempel. Niet veel bijzonders.
    Ik snap nog steeds niet wat ik hier nou precies doe. De mensen die mij benaderd hebben, zeiden nou niet bepaald veel. Alleen iets over een avatar en dat ik hierheen moest. Ach, als het iets is wat mij niet zint, ga ik gewoon weer weg toch?
    Voor mij zie ik twee mensen staan, Tenzin en Avatar Korra. Ik let goed op en kijk soms door ramen mee naar tv's dus die namen weet ik nu wel. Toch stellen beiden zich voor. Uit beleefdheid schud ik de hand van Tenzin en richt mij dan tot Korra, die mij niet echt leuk lijkt te vinden. Ik ken haar niet, dus ik vind haar ook niet echt leuk. Zitten we wat dat betreft in ieder geval op één lijn.
    'Channary,' zeg ik kort. 'Kan iemand mij vertellen waarom ik hier precies ben?' Ik kijk met opgetrokken wenkbrauwen van de één naar de ander.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 19:32 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Korra Layla Bluelake

    Ik kijk Tenzin veelbetekenend aan, maar hij schud zijn hoofd. 'Jij was toch zo'n goede avatar?' ik zucht en richt me tot Channary. 'Goed. Je bent hier, omdat bepaalde mensen-' ik keek naar Tenzin '- vinden dat ik het avatar-zijn niet aankan. Daarom ben je hier. Als het goed is komen er ook nog twee jongens, sowieso de lucht-bender, de zoon van Tenzin, en een aarde-bender. Met zijn vieren moeten wij de "nieuwe Avatar" vormen. Een team van vier mensen, allemaal een verschillend element, die samen de Xantropolis moeten verslaan.De nieuwe anti-stuurders revolutie. Die nog steeds onder lijding van Amon is, trouwens.' Ik kijk haar aan, en kijk dan naar het dier wat ze mee heeft. Een tijgerdillo, volgens mij. 'Oh ja, en dit is Naga.' zeg ik terwijl ik een klopje geef op haar rug. Naga snuffelt aan de tijgerdillo en begint vervolgens te likken. Ik span meteen mijn spieren. Stel dat het beest Naga pijn zou doen?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Channary Ember Auryon

    Ik frons even bij de uitleg van Korra. Dus ze willen dat ik een vierde deel van de avatar wordt? Waarom zouden ze mij daar in vredesnaam voor uitkiezen? Nou ja, ik kan in ieder geval helpen in de strijd tegen Amon en dat zou wraak voor mijn zusje betekenen. Uiteindelijk knik ik dan toch licht ter goedkeuring.
    'Oh ja, en dit is Naga.' Ik kijk naar de polar bear dog en voel een rilling over mijn rug lopen, als ik zie dat het beest Sya begint te likken. Haar haren gaan recht overeind staan en ze blaast naar het likkende beest. Ik vind het al een wonder dat ze het daarbij laat.
    'Dit is Sya,' zeg ik en meteen bij het horen van haar naam, laat ze Naga voor wat het is en komt naast mij zitten.


    Happy Birthday my Potter!

    Korra Layla Bluelake
    Gespannen glijden mijn ogen over het tafereel. Als de tijgerdillo begint te blazen, wil ik haar bijna omver duwen met wat watersturing, maar Tenzin legt een hand op mijn schouder en ik besef dat ik haar beter te vriend kan houden. Ik laat mijn armen zakken. 'Komt die zoon van je ook nog eens van zijn luie donder?' vraag ik sikkeneurig. In de verte zie ik dat Mako en Bolin aan komen lopen. Glimlachend zwaai ik naar ze. 'Channary, dat zijn Mako en Bolin.' zeg ik terwijl ik van de een naar de ander wijs. Bolin geeft me meteen een enthousiaste knuffel. Overdonderd klop ik hem wat onhandig op zijn rug. 'Wie is je vriendin, Korra?' vraagt Mako met een opgetrokken wenkbrauw. 'Dit is Channary, een deel van het nieuwe avatar-project. Zij doet het element... Wat is je element eigenlijk?' zeg ik als ik me op haar richt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Was even beneden thee drinken)

    Channary Ember Auryon

    Als Korra haar arm opheft, knijp ik mijn ogen tot spleetjes en voel vonkjes knetteren in mijn handpalmen. Als ze Sya iets zou flikken, zou ze nog lang niet jarig zijn. Ik begrijp dat ze een goede bender is, maar daar zou ik echt niet voor terugdeinzen. Tenzin laat haar echter haar hand weer zakken en Korra vraagt hem iets over zijn zoon, wat mij niet echt interesseert.
    Een beetje verveeld staar ik voor mij uit, tot er twee jongens aan komen lopen. Korra noemt ze Mako en Bolin, maar ik weet al wie ze zijn. Ik heb echt niet onder een steen geleefd of zo. Bolin geeft Korra een knuffel Mako kijkt met opgetrokken wenkbrauwen naar mij.
    'Wie is je vriendin, Korra?' vraagt hij. Dit keer ben ik degene die mijn wenkbrauwen optrekt. Dat kon hij ook best aan mij vragen hoor. Ik trek mijn mond open om te antwoorden, maar Korra doet dat al. Zeer irritant dit. Gelukkig vraagt ze wel wat mijn element is. Kan ik eindelijk zelf iets zeggen.
    'Je kan volgende keer ook rechtstreeks aan mij vragen wie ik ben hoor,' zeg ik koel. Vervolgens laat ik vlammen vanaf mijn handen naar mijn gezicht lopen, zodat het net lijkt of ik in brand sta. Ik heb het echter geheel onder controle, ik heb er immers op geoefend. 'Vuur.'


    Happy Birthday my Potter!

    Korra Layla Bluelake
    Ik maak aanstalten om haar kletsnat te maken, als ik zie dat ze het onder controle heeft rol ik met mijn ogen. 'En jij kunt het de volgende keer ook zeggen zonder die vlammetjes.' zeg ik bits. Ik hield niet van dat uitsloverige gedrag. Ik kijk Mako veelbetekenend aan en hij geeft een klein knikje. Om mijn frustraties kwijt te kunnen moest ik even sturen. We gingen tegenover elkaar staan op de brug van het kleine haventje naar de tempel. 'Dames gaan voor.' zegt hij grijnzend. Ik grijns ook. 'Oh ja, Channary, als je wilt kun je misschien met Bolin?' zeg ik achteloos, terwijl ik de eerste striem water al uit de grote rivier haal. 'Ik schiet op jouw vlammetjes, oke?' hij knikt ter bevestiging en schiet de eerste de lucht in. Nog voor hij ook maar 2 meter boven de grond is wordt het vlammetje doorboord door mijn water, en een beetje damp is het enige wat overblijft. 'Hey.' zeg ik, terwijl ik over Mako's schouder een jongen zie lopen. 'De aarde-avatar.' zeg ik sarcastisch. 'Tenzin, waarom kan ik dat niet zijn?' hoor ik mopperend. Bolin was soms zo... ja, gewoon Bolin-achtig. 'Ik ben Korra.' roep ik van ver naar de jongen. Ik loop naar hem toe.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 11:06 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Channary Ember Auryon

    Verveeld loop ik achter de drie aan, als Korra wilt gaan trainen of zo. Aangezien ik geen idee heb, of ik al mijn eigen weg mag gaan, moet ik dus wel mee. Zonder mij iets aan te trekken van Korra's voorstel om mij aan Bolin te koppelen, ga ik op een steen aan de waterkant zitten en speur de omgeving af. Bolin gaat er lichtelijk ongemakkelijk bij staan en lijkt niet te weten wat hij moet. Ach, niet mijn probleem.
    'Hey, de aarde avatar,' roept Korra plots. Ik kijk even nieuwsgierig op naar de gespierde jongen in de verte en laat mijn blik dan weer rusten op het landschap.
    'Tenzin, waarom kan ik dat niet zijn?' hoor ik Bolin mopperen en ik grinnik zachtjes. Eigenlijk is het ook best wel achterlijk dat wij hierheen gehaald worden, terwijl hier gewoon al alle elementen aanwezig zijn.
    'Wat?' vraagt Bolin, die mijn gegrinnik blijkbaar als belediging opvat. Ik haal mijn schouders op en volg Korra met mijn ogen die naar de nieuwe jongen toeloopt.
    'Gewoon. Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom ze mij hier precies heen wilden hebben. De enige rede dat ik hier ben, is omdat ik toch niks beters te doen had. Bovendien is hier eten en onderdak, dus dat is wel voordelig.' Bolin krijgt weer zijn standaard uitdrukking en besluit dan toch maar naast mij te gaan zitten.
    'Dus, je element is vuur?' vraagt hij nieuwsgierig en ik knik. 'De jouwe aarde toch? Laat eens wat zien?'
    Bolin lijkt gelijk groter te worden en stuurt wat stenen, zodat er een tweede brug over het water komt te liggen. Ik knik goedkeurend.
    'Cool.' Misschien viel het hier toch wel mee.


    Happy Birthday my Potter!

    Korra Layla Bluelake
    Ik zag dat Channary een gesprek begon met Bolin en haar blik klaarde wat op. Ik keek glimlachend van de een naar de ander. 'Dat kan ik ook!' riep ik enthousiast naar ze. Ik zette mijn spieren strak en stuurde wat water omhoog, wat ik bevroor. Nu lagen er 3 bruggen. Lachend dook ik het water in, lanceerde mezelf omhoog en sprong op de ijsbrug. Ik liet me soepel over het golvende ijs glijden. Ik liet het eindigen in een soort skisprong en maakte een salto het water in. 'Dit is echt leuk!' roep ik naar het groepje. Ik gooide mezelf weer omhoog en stuurde mezelf opnieuw de brug op. 'Whieeeee!' gil ik. Ik glij naar ze toe en kom voor ze terecht. 'Hoi. Jullie ook?' Ik lik over mijn lippen en glimlach naar ze.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Dat was bladzijde 1, nog 9 te gaan :') )

    Channary Ember Auryon

    'Dat kan ik ook,' kwam er overenthousiast uit de mond van Korra, die meteen één of andere watervoorstelling houdt. Ze duikt, stuurt en zwemt tot ik er helemaal duizelig van wordt. Wat een hyperactiviteit hier.
    Als ze uiteindelijk weer nat en wel voor ons terecht komt, kijkt ze ons met een glimlach aan. 'Hoi. Jullie ook?' Ik schud rustig mijn hoofd, maar Bolin heeft zijn shirt al uit en springt in het water. Behendig spring ik weg van de steen en verdamp het op spetterende water voor het mij kan raken. Als ik buiten het bereik van de spetters ben, haal ik mijn hand even door mijn haar en kijk van Korra naar Bolin. Ze waren zo druk en enthousiast, echt iets wat ik niet was als ik mensen niet kende.
    'Right,' komt er uit mijn mond en ik ga weer zitten op een andere steen. Sya komt naast mij liggen en legt haar warme kop op haar schoot. Mijn ogen gaan naar het water en vraag mij af hoe koud het zal zijn. Mij niet gezien.


    Happy Birthday my Potter!

    Rowan Orin Dengko
    Mijn gedachten waren één grote warboel. Wat deed ik hier? Waarom was er zomaar op een dag iemand bij me aangekomen met de vraag of ik mee wilde komen? Waarom had ik ja gezegd?
    Ik was net aangekomen bij de Luchttempel en keek met lichtelijke verbazing om me heen. Geen idee wat ik hier van verwacht had, maar zeker niet dit.
    Plotseling werd ik opgeschrokken uit mijn verwondering door een luide meisjesstem.
    'Ik ben Korra.' Ik keek haar richting op en herkende haar als de Avatar. Wacht de Avatar? Was ik nu in het bijzijn van de echte Avatar? Cool. Beetje verlegen stak ik mijn hand op en liep hun richting op. Aangekomen bij het groepje, dat plezier had om het maken van een aantal bruggen, een van steen en de ander van water, krabde ik even op mijn achterhoofd.
    'Euuhh haai, I guess.' Ik had werkelijk geen idee wat ik hier deed, maar eerlijk gezegd wilde ik het wel heel graag weten.
    'Kan iemand me misschien uitleggen wat ik hier doe?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Korra Layla Bluelake
    Ik kom haast niet meer bij als Bolin merkt dat hij er toch niet zo goed in is, en dat hij op het laatst half verdrinkt. Ik gooi hem op de kant, waar hij hijgend blijft liggen. 'Goeie actie.' lach ik. Ik merk nu Asami pas op. 'Oh, hai.' zeg ik. Ik zag dat Mako zich ook in het water had gegooid. 'Mako zwemt.' zucht ik. 'Haal hem er uit dan.' snauwt ze. Ik kijk haar beledigd aan maar stuur toch Mako op de kant. Eerst kijkt hij me verward aan, maar ik wijs naar Asami en hij krijgt een donkere blik in zijn ogen. 'Ehm, heb ik iets gemist?' vraag ik nonchalant. Ja Korra, heel subtiel. 'Waarom was je alweer naar dat Avatar-kind?!' zegt ze schel. 'Wat is er mis met vriendschap?' Mako kijkt gekwetst. 'Hé, als je hem gaat uitkafferen, en mij trouwens ook, dan kun je dat bij iemand anders doen!' snauw ik boos. 'Bemoei je er niet mee.' Sist ze, en ik word achteloos aan de kant geduwd. Verbaasd kijk ik van de een naar de ander. Mako kijkt woest, en Asami ook. Ik heb tranen in mijn ogen en een flinke snee in mijn hand. 'Als jij vriendschap niet kunt accepteren, dan accepteer ik onze relatie niet meer.' Mako heeft ook tranen in zijn ogen. 'Mako...' fluister ik. Asami beent woest weg, en dan merk ik de jongen op. 'Oh, hoi.' zeg ik ongemakkelijk. Ik pak Mako's hand aan, die me omhoog helpt. 'Ehm. . 'Goed. Je bent hier, omdat bepaalde mensen-' ik keek naar Tenzin '- vinden dat ik het avatar-zijn niet aankan. Daarom ben je hier. Met zijn vieren moeten wij de "nieuwe Avatar" vormen. Een team van vier mensen, allemaal een verschillend element, die samen de Xantropolis moeten verslaan.De nieuwe anti-stuurders revolutie. Die nog steeds onder lijding van Amon is, trouwens.' herhaalde ik. Dit had ik nogal uit mijn hoofd geleerd, gewoon voor de zekerheid.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 17:30 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.