• Door de machtigste stuurders is bepaald dat er vier verschillende mensen samen de avatar moeten worden. Alleen door samen te werken kunnen ze de Xantropolis, de nieuwe orde van de niet-stuurders, verslaan. Twee jongens en twee meisjes, en de leermeesters. Zij leren de drie de basistechnieken aan van de andere elementen. In Republikazia worden steeds meer mensen overtuigd van de niet-stuurders. Er worden bepaalde regels tegen de stuurders opgesteld, en dat is niet in het voordeel van de Avatar...
    De bedoeling is dus dat er vier benders zijn, met allemaal hun eigen element. Hun krachten moeten gebundeld worden om Xantropolis te kunnen verslaan. Intussen gaat ook het pro-benders toernooi ook door. Mako en Bolin spelen dus ook een rol.
    (kan nog uitgebreid worden...)

    Rollen:
    The Avatar:
    -Water ~ RememberYoux: Korra Layla Bluelake
    -Aarde ~ Y0L0: Rowan Orin Dengko
    -Vuur ~ Rider: avatar Channary Ember Auryon
    -Lucht ~ AmorSomnium: Belial Abbadon Beelzebub

    REGELS:
    -minimaal 5 regels
    -+16 mag
    -OOC tussen haakjes
    -actieve RPGers
    -alleen ik maak de topics ; als het vol zit, gb mij dan even

    Invullijst:
    Rol (avatar, begeleider, enz.):
    Naam:
    Leeftijd (14 tm 20):
    Innerlijk:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:

    Ik speel zelf Avatar Korra, voor het gemak. De rest worden verzonnen karakters.

    RememberYoux
    wordt waarschijnlijk nog uitgebreid


    Updates:
    ze starten bij dat alle avatars bij Tenzin aankomen, de Leermeester Lucht. Ze verblijven ook op de lucht-tempel. De lucht-avatar is een zoon van Tenzin, aangezien die familie de enige is met luchtstuurders er in. Er wordt uitgelegd wat de bedoeling is van het "Part of the Avatar".

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 17:31 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    AmorSomnium schreef:
    Belial Abbadon Beelzebub
    (Excuse moi voor enige typfouten, geen internet op computer dus typ dit vanaf de Ipad)

    Ik zie Channary het luchtschip van de metalcops betreden.
    Het lijkt me niet veilig om haar alleen te laten gaan, en ik besluit mee te gaan.
    Er verschijnen een paar metalcops op het schip.
    Ze lijken Channary en mij niet te zien, maar een kans als deze laat ik niet aan mijn neus voorbijgaan.
    Ik schiet een kleine luchtbol naar boven als afleiding.
    Als ik zie dat de metalcops kijken waar de lichtbol heen gaat,
    Schiet ik mezelf naar boven en met een vlijmscherpe draaiend luchtblad,
    Snij ik hun armen en benen eraf. Daarna zorg ik ervoor dat ze 100% uitgeschakeld zijn en ik kijk of Channary in orde is.


    [Gosh Jelmer, we gaan hier geen overbodige dingen doen. Knock out slaan, okey. Maar hun armen en benen er af zagen is wel heel erg cru. NIET HELEMAAL SCHNOR .]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 17:25 ]


    Never Forget, Even Love Has A Dark Side

    AmorSomnium schreef:
    Belial Abbadon Beelzebub
    (Excuse moi voor enige typfouten, geen internet op computer dus typ dit vanaf de Ipad)

    Ik zie Channary het luchtschip van de metalcops betreden.
    Het lijkt me niet veilig om haar alleen te laten gaan, en ik besluit mee te gaan.
    Er verschijnen een paar metalcops op het schip.
    Ze lijken Channary en mij niet te zien, maar een kans als deze laat ik niet aan mijn neus voorbijgaan.
    Ik schiet een kleine luchtbol naar boven als afleiding.
    Als ik zie dat de metalcops kijken waar de lichtbol heen gaat,
    Schiet ik mezelf naar boven en met een vlijmscherpe draaiend luchtblad,
    Snij ik hun armen en benen eraf. Daarna zorg ik ervoor dat ze 100% uitgeschakeld zijn en ik kijk of Channary in orde is.


    (-_- Ik zou voorstellen om Belial op te laten pakken en hem naar een psychiater te sturen. Hij vertoont kenmerken van een psychopaat)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (-_- Ik zou voorstellen om Belial op te laten pakken en hem naar een psychiater te sturen. Hij vertoont kenmerken van een psychopaat)


    Euuhh, meer dan een psychopaat...


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Melding aan AmorSomnium (Jelmer). Als Belial niet VEEL minder van zijn psygopatische gedrag gaat tonen, schop ik je er uit. Ik heb dan eventueel al iemand anders.


    God.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    Melding aan AmorSomnium (Jelmer). Als Belial niet VEEL minder van zijn psygopatische gedrag gaat tonen, schop ik je er uit. Ik heb dan eventueel al iemand anders.


    God.


    Pfieeuww


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Komt goed :3


    Never Forget, Even Love Has A Dark Side

    AmorSomnium schreef:
    Belial Abbadon Beelzebub
    (Excuse moi voor enige typfouten, geen internet op computer dus typ dit vanaf de Ipad)

    Ik zie Channary het luchtschip van de metalcops betreden.
    Het lijkt me niet veilig om haar alleen te laten gaan, en ik besluit mee te gaan.
    Er verschijnen een paar metalcops op het schip.
    Ze lijken Channary en mij niet te zien, maar een kans als deze laat ik niet aan mijn neus voorbijgaan.
    Ik schiet een kleine luchtbol naar boven als afleiding.
    Als ik zie dat de metalcops kijken waar de lichtbol heen gaat,
    Schiet ik mezelf naar boven en met een vlijmscherpe draaiend luchtblad,
    Snij ik hun armen en benen eraf. Daarna zorg ik ervoor dat ze 100% uitgeschakeld zijn en ik kijk of Channary in orde is.


    (If you want a reaction on this, you can get one)

    Channary Ember Auryon

    Verscholen in de schaduw kijk ik hoe de cops voorbij wandelen. Een grijns siert mijn gezicht, sukkels. Ik wil net weer doorlopen, of beter gezegd sluipen, als ik Belial opmerk. Ik moet moeite doen niet te zuchten uit irritatie. Waarom is hij mij in vredesnaam gevolgd?
    Mijn arm gaat naar hem toe om aan te geven dat hij stil moet zijn of zich snel uit de voeten maken, als hij uit het niets de cops aanvalt. Geschrokken doe ik een stap naar achteren, zodat ik tegen de muur aan sta geplakt. Met grote ogen bekijk ik wat hij doet. Wat een idioot! Die is echt niet helemaal lekker!
    Als hij klaar is met zijn vreselijke aanval, wilt hij zich omdraaien naar mij. Ik ben hem nu echter wel voor en geef hem een harde klap tegen zijn slaap, zodat hij buitenbewustzijn raakt. Misschien wilde hij alleen maar helpen, maar hij heeft zojuist twee onschuldige mensen op gruwelijke wijze vermoord. Hij moet zo snel mogelijk achter slot en grendel, als je het mij vraagt.
    Ik maak mijzelf uit de voeten en dring het schip dieper binnen. Dat ze Belial oppakken maakt mij niks uit, maar Korra en de aarde jongen werden ook aangevallen en ik ging hun nu niet in de steek laten. Ondanks wat er zojuist gebeurd was.
    Mijn handen sluiten zich om de knop van de deur die als het goed is naar de bestuurderskamer leidt. Daar zit de leider van deze aanval, dat moet haast wel. Ik doe de deur open en loop kalmpjes naar binnen.
    'Is er iets?' hoor ik een maar al te bekende mannelijke stem vragen. Ik glimlach en zet nog een stap dichter naar hem toe. Zijn stoel draait om en hij merkt mij verbaasd op.
    'Jij?' vraagt hij met lichte walging. Ik haal mijn schouders op en gooi de brief naar hem toe waar op staat dat ik was uitgenodigd hier. Het bewijs dat ik hier niet ben om te stelen. Tja, ik ken hem al langer dan vandaag. Hij zou er gelijk vanuit gaan dat ik iets wilde stelen. Dan zou hij eindelijk een gegronde reden hebben om mij op te pakken.
    'Ik heb geen idee waarom jullie ons aanvallen, maar ik ben hier niet om iemand kwaad te doen. Ik raad je wel aan om de gestoorde zoon van Tenzin aan te houden. Dit keer ben ik niet verantwoordelijk voor de zooi op jullie schip.'


    Happy Birthday my Potter!

    Hehehe awesome


    Never Forget, Even Love Has A Dark Side

    [Gaat het hier dood?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Belial Abbadon Beelzebub

    Wanneer ik Channary wil vragen hoe het met haar gaat wordt het zwart.
    Leeg,
    Niks,
    Ze heeft me beweusteloos slagen en hier lig ik dan.


    Never Forget, Even Love Has A Dark Side

    Hallo?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Hoii


    Never Forget, Even Love Has A Dark Side

    -.-


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa