• Door de machtigste stuurders is bepaald dat er vier verschillende mensen samen de avatar moeten worden. Alleen door samen te werken kunnen ze de Xantropolis, de nieuwe orde van de niet-stuurders, verslaan. Twee jongens en twee meisjes, en de leermeesters. Zij leren de drie de basistechnieken aan van de andere elementen. In Republikazia worden steeds meer mensen overtuigd van de niet-stuurders. Er worden bepaalde regels tegen de stuurders opgesteld, en dat is niet in het voordeel van de Avatar...
    De bedoeling is dus dat er vier benders zijn, met allemaal hun eigen element. Hun krachten moeten gebundeld worden om Xantropolis te kunnen verslaan. Intussen gaat ook het pro-benders toernooi ook door. Mako en Bolin spelen dus ook een rol.
    (kan nog uitgebreid worden...)

    Rollen:
    The Avatar:
    -Water ~ RememberYoux: Korra Layla Bluelake
    -Aarde ~ Y0L0: Rowan Orin Dengko
    -Vuur ~ Rider: avatar Channary Ember Auryon
    -Lucht ~ AmorSomnium: Belial Abbadon Beelzebub

    REGELS:
    -minimaal 5 regels
    -+16 mag
    -OOC tussen haakjes
    -actieve RPGers
    -alleen ik maak de topics ; als het vol zit, gb mij dan even

    Invullijst:
    Rol (avatar, begeleider, enz.):
    Naam:
    Leeftijd (14 tm 20):
    Innerlijk:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:

    Ik speel zelf Avatar Korra, voor het gemak. De rest worden verzonnen karakters.

    RememberYoux
    wordt waarschijnlijk nog uitgebreid


    Updates:
    ze starten bij dat alle avatars bij Tenzin aankomen, de Leermeester Lucht. Ze verblijven ook op de lucht-tempel. De lucht-avatar is een zoon van Tenzin, aangezien die familie de enige is met luchtstuurders er in. Er wordt uitgelegd wat de bedoeling is van het "Part of the Avatar".

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 17:31 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (kunnen we niet aangevallen worden of zo? Dat is leuk)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik vind het best ;D But I go now... Byebye everyone. See you sunday!]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    (doei. Veel plezier!)


    Happy Birthday my Potter!

    [Doeii :3
    ze mogen idd wel aangevallen worden, door metalcops die denken dat ze korra aan willen vallen of zo? ;p]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Belial Abbadon Beelzebub

    Na even naar de luchtbal te kijken wijst ze me de weg en mompelt iets onverschilligs.

    "Ik ga toch maar even kijken" zeg ik, en ik loop weg
    Eenmaal aangekomen zie ik 2 mensen bendingskracht oefenen.
    Tenzin kijkt toe. Dan opeens zie ik een groep metalcops op een laar bruggen die waarschijnlijk gevormd zijn door bendingskracht.
    "Kikk uit!" Roep ik
    Ik stuur een groot scherp rondraaiende discus van lucht naar de metalcops en tenzin en de andere mensen begin te vechten
    Ik stuur een gecontroleerde luchtbal de kant van Channary uit en hoop dat ze de hint begrijpt.

    (Ik weet niet wat Metalcops zijn en google ook niet :3)


    Never Forget, Even Love Has A Dark Side

    (De politie van Republic city. Dat zijn Metal benders)


    Happy Birthday my Potter!

    AmorSomnium schreef:
    Belial Abbadon Beelzebub

    Na even naar de luchtbal te kijken wijst ze me de weg en mompelt iets onverschilligs.

    "Ik ga toch maar even kijken" zeg ik, en ik loop weg
    Eenmaal aangekomen zie ik 2 mensen bendingskracht oefenen.
    Tenzin kijkt toe. Dan opeens zie ik een groep metalcops op een paar bruggen die waarschijnlijk gevormd zijn door bendingskracht.
    "Kijk uit!" Roep ik
    Ik stuur een groot scherp rondraaiende discus van lucht naar de metalcops en tenzin en de andere mensen begin te vechten
    Ik stuur een gecontroleerde luchtbal de kant van Channary uit en hoop dat ze de hint begrijpt.

    (Ik weet niet wat Metalcops zijn en google ook niet :3)


    Never Forget, Even Love Has A Dark Side

    (Oops klikte perongeluk op quoteinplaatsvan edit)


    Never Forget, Even Love Has A Dark Side

    Channary Ember Auryon

    Ik blijf een beetje doelloos staan als Belial gaat kijken bij de rest. Mijn ogen speuren de hemel af, waar ik iets zie. Het lijkt wel een luchtballon van de politie. Vreemd... Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en hoor Sya blazen. Mijn handen gaan naar mijn riem waar twee zwaarden verstopt zitten en gespannen wacht ik tot er iets gebeurd. Ik vertrouw de politie niet. Nooit gedaan ook.
    De stilte wordt als eerst doorbroken door een luchtbal. In een reflex sla ik hem kapot met mijn zwaard, maar ik bedenk mij dat het alleen een waarschuwing geweest moet zijn. Van alle kanten komen metalcops. Behendig ontwijk ik twee kettingen en vloer vervolgens de man die ze op mij af stuurde. Gelijk komen er nieuwe kettingen op mij af die ik afweer met mijn zwaarden. Ik voel er eentje om mijn benen sluiten, maar ik draai mijzelf eruit.
    Nu ben ik het zat. Ik gooi de zwaarden uit de kant en spring. Als tollend door de lucht schiet ik bliksem af. De metalcops deinzen achteruit, aangezien metaal stroom geleid en ze blijkbaar geen schokken willen krijgen.
    Als ik weer op de grond beland, lijkt niemand echt te weten wat te doen. Ik kijk ze diep ademend aan en trek mijn wenkbrauwen op, als er niks gebeurd. Een grijns verschijnt op mijn gezicht en ik bind mijn haar vast in een staart.
    'Was dat alles?' Na mijn woorden stormen ze weer op mij af. Ik spring omhoog en laat vuur uit mijn vuisten en voeten schieten om verder omhoog te komen. Net als ik denk dat ze het opgegeven hebben, voel ik kettingen om mijn benen klemmen en wordt ik naar beneden getrokken. Met een smak beland ik op de grond om vervolgens de cops boos aan te kijken.
    'Dit was alles,' hoor ik een man zeggen. Ik open mijn mond, maar inplaats van wat te zeggen, komt er een grote vlam uit, die de man achteruit doet deinzen. Mijn vingers strijken langs elkaar en voel het elektrisch geladen vuur langs mijn handen naar de kettingen glijden. Een ketterend spektakel zorgt ervoor dat alle cops die de kettingen vast hadden onder stroom komen te staan en hun boeien terug trekken. Dit is voor mij het teken om op te springen en mijn handen uit te steken. Een muur van vuur rond mij, zorgt ervoor dat ik even veilig ben. Aangezien het grootste gedeelte van de cops nog op de grond ligt te kermen van de pijn, besluit ik nog een keer te proberen om hier weg te komen.
    Dit keer lukt het wel en kan ik mijzelf in veiligheid brengen op één van de hoger gelegen gedeeltes van het eiland. Ik zie dat de rest beneden ook wordt aangevallen, wat ik best vreemd vind. Wat deden die cops hier überhaupt?

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 13:42 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Geweldig stukje:) )


    Never Forget, Even Love Has A Dark Side

    (Hihi, thanks)


    Happy Birthday my Potter!

    Korra Layla Bluelake
    Ik ontwijk zijn blokken behendig en kijk hem grijnzend aan. Er valt een schaduw over zijn gezicht. Ik kijk omhoog. 'Geen metalcops.' zei ik smekend. Te laat. Van overal stonden ze ineens om ons heen, en er schoten vele stalen kettingen op me af. 'Amon.' siste ik. Ik onweek ze en vuurde diverse vlammen in het rond. Ik gooide muren omhoog en liet ze van alle kanten van me af stoten, zodat de helft omviel. 'Steek die in je zak, sukkels.' fluisterde ik. De metalcops stonden op en vuurden opnieuw. Ik sprong, maar eentje raakte verstrikt in mijn voet en ik viel. Een ijsmuur richtte zich op en ik trok hard met mijn voet. Bam. Die zou flink wat tanden gebroken hebben. Ik grijns en spring met een beetje watersturing op het dak van de tempel. Dit vuren zou voorlopig nog niet ophouden, dacht ik weemoedig.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Ok ik wilde dus bloedsturing gebruiken, net zoals dat creepy vrouwtje in die aflevering van Legend of Aang maar dat mocht niet van melissa (RememberYouX)

    Belial Abbadon Beelzebub

    Er verschijnen veel meer metalcops, na een tijdje heeft Korra er een paar neergehaald. Ik gebruik mijn o zo oude maar altijd werkende techniek,
    Ik lok ze naar me toe. Wacht tot er een grote groep bijelkaar staat en stuur een luchttornana op ze af waarin ze blijven ronddraaien. terwijl ze rondraaien kijk ik tevreden toe. Ik schoot alle metalcops in de tornado hoog de lucht in en keek toe toen het metalcops regende. Hier genoot ik van, hoe sadistisch het ook mocht zijn. Pijn van anderen :)Tevreden blies ik mezelf omhoog naar een hoger punt op de tempel en zag dat ook Channary een hoger punt had opgezocht.
    'Alles goed met jou?' vroeg ik zo droog mogelijk. 'Ja, voor zover het op het moment goed met me kan gaan.' zegt ze. Ik grijns terwijl behendig een paar kettingen van metalcops wegstoot met lucht.


    Never Forget, Even Love Has A Dark Side

    AmorSomnium schreef:
    (Ok ik wilde dus bloedsturing gebruiken, net zoals dat creepy vrouwtje in die aflevering van Legend of Aang maar dat mocht niet van melissa (RememberYouX)


    [Duh, je element is niet eens water, dus laat staan dat je kunt bloedsturen >_<]

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 19:52 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    (...)

    [Duh, je element is niet eens water, dus laat staan dat je kunt bloedsturen >_<]


    Kan ik wel leren toch? :3


    Never Forget, Even Love Has A Dark Side