• Door de machtigste stuurders is bepaald dat er vier verschillende mensen samen de avatar moeten worden. Alleen door samen te werken kunnen ze de Xantropolis, de nieuwe orde van de niet-stuurders, verslaan. Twee jongens en twee meisjes, en de leermeesters. Zij leren de drie de basistechnieken aan van de andere elementen. In Republikazia worden steeds meer mensen overtuigd van de niet-stuurders. Er worden bepaalde regels tegen de stuurders opgesteld, en dat is niet in het voordeel van de Avatar...
    De bedoeling is dus dat er vier benders zijn, met allemaal hun eigen element. Hun krachten moeten gebundeld worden om Xantropolis te kunnen verslaan. Intussen gaat ook het pro-benders toernooi ook door. Mako en Bolin spelen dus ook een rol.
    (kan nog uitgebreid worden...)

    Rollen:
    The Avatar:
    -Water ~ RememberYoux: Korra Layla Bluelake
    -Aarde ~ Y0L0: Rowan Orin Dengko
    -Vuur ~ Rider: avatar Channary Ember Auryon
    -Lucht ~ AmorSomnium: Belial Abbadon Beelzebub

    REGELS:
    -minimaal 5 regels
    -+16 mag
    -OOC tussen haakjes
    -actieve RPGers
    -alleen ik maak de topics ; als het vol zit, gb mij dan even

    Invullijst:
    Rol (avatar, begeleider, enz.):
    Naam:
    Leeftijd (14 tm 20):
    Innerlijk:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:

    Ik speel zelf Avatar Korra, voor het gemak. De rest worden verzonnen karakters.

    RememberYoux
    wordt waarschijnlijk nog uitgebreid


    Updates:
    ze starten bij dat alle avatars bij Tenzin aankomen, de Leermeester Lucht. Ze verblijven ook op de lucht-tempel. De lucht-avatar is een zoon van Tenzin, aangezien die familie de enige is met luchtstuurders er in. Er wordt uitgelegd wat de bedoeling is van het "Part of the Avatar".

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 17:31 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Katara heeft bloedsturen niet voor niets verboden. Het is gruwelijk om iemand zo te dwingen iets te doen. Een avatar, ook al is hij dat dan 1/4e deel, zou dat nooit gebruiken)


    Happy Birthday my Potter!

    (lees mijn karakter :3 Belial is sadistich en geniet er van mensen op gruwelijke manier te vermoorden)


    Never Forget, Even Love Has A Dark Side

    (Even een vraagje: mag je elkaar besturen in deze RPG?)


    Happy Birthday my Potter!

    (Nogal vreemd voor een avatar, als je het mij vraagt... maar oké :') )


    Happy Birthday my Potter!

    (Hoe bedoel je dat?
    In de zin van in je stukje schrijven wat de ander doet
    Of bloedsturen)


    Never Forget, Even Love Has A Dark Side

    Rider schreef:
    (Even een vraagje: mag je elkaar besturen in deze RPG?)


    [Het liefst zo min mogelijk.
    als je in een gesprek zit kun je ook gewon een wat kortere post schrijven]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (In de zin van schrijven wat de ander doet. Dat vroeg ik mij af, omdat het meestal niet de bedoeling is, maar jij dat dus wel deed bij Channary)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (In de zin van schrijven wat de ander doet. Dat vroeg ik mij af, omdat het meestal niet de bedoeling is, maar jij dat dus wel deed bij Channary)


    (Sowwy :3

    Terugkomend op dat je het vreemd voor een avatar vind, wat verwacht je van een avatar die er eigenlijk uit wil zien als marilyn manson (A) )


    Never Forget, Even Love Has A Dark Side

    (sws deze reactie van zijn vader ^^:


    Maar ik blijf het vreemd vinden voor een avatar. Een slecht gevoel voor mode, oké, maar een avatar die het leuk vindt om mensen op sadistische manieren te vermoorden en wilt bloedsturen, vind ik gewoon vreemd. Maar dat is dan weer mijn mening.

    En zou je het stuk in jouw stuk waar je Channary iets laat zeggen weg willen halen? Het is niet echt de reactie die ze zou geven.)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 20:41 ]


    Happy Birthday my Potter!

    AmorSomnium schreef:
    (Ok ik wilde dus bloedsturing gebruiken, net zoals dat creepy vrouwtje in die aflevering van Legend of Aang maar dat mocht niet van melissa (RememberYouX)

    Belial Abbadon Beelzebub

    Er verschijnen veel meer metalcops, na een tijdje heeft Korra er een paar neergehaald. Ik gebruik mijn o zo oude maar altijd werkende techniek,
    Ik lok ze naar me toe. Wacht tot er een grote groep bijelkaar staat en stuur een luchttornana op ze af waarin ze blijven ronddraaien. terwijl ze rondraaien kijk ik tevreden toe. Ik schoot alle metalcops in de tornado hoog de lucht in en keek toe toen het metalcops regende. Hier genoot ik van, hoe sadistisch het ook mocht zijn. Pijn van anderen :)Tevreden blies ik mezelf omhoog naar een hoger punt op de tempel en zag dat ook Channary een hoger punt had opgezocht.
    'Alles goed met jou?' vroeg ik zo droog mogelijk. En vervolgens stootte ik een paar kettingen van de metalcops weg met lucht wachten op Channary's antwoord.


    Never Forget, Even Love Has A Dark Side

    Rider schreef:
    (sws deze reactie van zijn vader ^^:


    Maar ik blijf het vreemd vinden voor een avatar. Een slecht gevoel voor mode, oké, maar een avatar die het leuk vindt om mensen op sadistische manieren te vermoorden en wilt bloedsturen, vind ik gewoon vreemd. Maar dat is dan weer mijn mening.

    En zou je het stuk in jouw stuk waar je Channary iets laat zeggen weg willen halen? Het is niet echt de reactie die ze zou geven.)


    [Ik vind het zelf ook best weird. Iets minder sadisme misschien, ? tis wel de bedoeling van de avatar om mensen te helpen, niet om ze te vermoorden &zo]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    (...)

    [Ik vind het zelf ook best weird. Iets minder sadisme misschien, ? tis wel de bedoeling van de avatar om mensen te helpen, niet om ze te vermoorden &zo]


    (Hij vermoord alleen de baddies sadisctisch :3)


    Never Forget, Even Love Has A Dark Side

    Channary Ember Auryon

    Ik speur de omgeving af naar het luchtschip waarmee de cops gekomen moeten zijn. Als ik hem eindelijk gevonden heb, verschijnt er een trotste glimlach op mijn gezicht. Die hadden nu echt een probleem.
    'Alles goed met jou?' hoor ik vanaf de zijkant, waardoor ik opkijk van de plannen die ik aan het smeden ben. Blijkbaar heeft Belial het wel naar zijn zin, of iets dergelijks.
    'Kan niet beter,' zeg ik grijnzend, waarna ik een paar stappen naar achter zet, zodat ik een aanloop kan nemen. 'Maar ik moet nu weer verder. Ik ga hun zicht even wegnemen.' Ik wijs naar het luchtschip dat overzicht heeft over het hele eiland. 'Bovendien heb ik zo het vermoeden dat een oude vriend van mij daar ook te vinden is.' Ik zet de paar stappen en laat mijzelf een stuk naar beneden vallen. Als ik het vallen zat ben, knijp ik mijn handen tot vuisten, zodat er vlammen uitkomen en ik weer omhoog schiet, tussen de kettingen door, recht naar het schip. Tijd om de boel eens even flink op stelten te zetten. Ach, die cops mochten mij toch al niet. Blijkbaar is het tegen hun regels om brood te stelen van de rijken. Die rijken missen het niet eens, terwijl het voor sommige mensen van levensbelang kan zijn!
    Ik klem mijzelf vast aan de trap van het schip en klim omhoog naar een van de deuren, om vervolgens stilletjes naar binnen te gaan. Ik ben meestal wel van de stille, sluwe aanpak.


    Happy Birthday my Potter!

    Rowan Orin Dengko
    Het laatste wat ik zag, voor er een hels kabaal losbarst is het glimlachende gezicht van Korra, als ze mijn stenen ontweken heeft. Ze begon plotseling te vechten tegen mensen achter me, dus draaide ik me razendsnel om. Ik wilde klaar staan in een vechthouding als ik zie wie het zijn: De metalbending Police Force. Mijn broer was er ook een en hij sprak altijd vol lof over hen. Ik zag het gevaar dus niet echt en snapte niet waarom iedereen tegen elkaar begon te vechten. Ik deed ook niks tot ik opeens iets om mijn blote enkel voelde. Ik keek naar beneden en zag een ketting die ik volgde met mijn ogen. Die stopte bij een jongen die ongeveer mijn leeftijd had met een gevaarlijke blik op zijn gezicht.
    'Wat is er aan de hand? Wat heb ik misdaan?' De jongen grijnsde gemeen, maar zei niks. Wel trok hij aan de ketting, waardoor ik omviel. Mijn handen klauwde ik in de grond onder me, zodat hij me niet verder naar zich toe kon trekken. Ik vormde een aantal blokken die ik een voor een op hem afvuurde, waardoor zijn greep op de ketting verslapte en ik me los kon worstelen. Ik snelde gelijk naar de andere en voegde me bij hun, terwijl ik stenen bleef afvuren op iedereen die me niet erg vriendelijk leek.
    'Kan iemand me uitleggen, wat hier gebeurt?'

    [Rowan is niet erg snugger ;D]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Belial Abbadon Beelzebub
    (Excuse moi voor enige typfouten, geen internet op computer dus typ dit vanaf de Ipad)

    Ik zie Channary het luchtschip van de metalcops betreden.
    Het lijkt me niet veilig om haar alleen te laten gaan, en ik besluit mee te gaan.
    Er verschijnen een paar metalcops op het schip.
    Ze lijken Channary en mij niet te zien, maar een kans als deze laat ik niet aan mijn neus voorbijgaan.
    Ik schiet een kleine luchtbol naar boven als afleiding.
    Als ik zie dat de metalcops kijken waar de lichtbol heen gaat,
    Schiet ik mezelf naar boven en met een vlijmscherpe draaiend luchtblad,
    Snij ik hun armen en benen eraf. Daarna zorg ik ervoor dat ze 100% uitgeschakeld zijn en ik kijk of Channary in orde is.


    Never Forget, Even Love Has A Dark Side