• Door de machtigste stuurders is bepaald dat er vier verschillende mensen samen de avatar moeten worden. Alleen door samen te werken kunnen ze de Xantropolis, de nieuwe orde van de niet-stuurders, verslaan. Twee jongens en twee meisjes, en de leermeesters. Zij leren de drie de basistechnieken aan van de andere elementen. In Republikazia worden steeds meer mensen overtuigd van de niet-stuurders. Er worden bepaalde regels tegen de stuurders opgesteld, en dat is niet in het voordeel van de Avatar...
    De bedoeling is dus dat er vier benders zijn, met allemaal hun eigen element. Hun krachten moeten gebundeld worden om Xantropolis te kunnen verslaan. Intussen gaat ook het pro-benders toernooi ook door. Mako en Bolin spelen dus ook een rol.
    (kan nog uitgebreid worden...)

    Rollen:
    The Avatar:
    -Water ~ RememberYoux: Korra Layla Bluelake
    -Aarde ~ Y0L0: Rowan Orin Dengko
    -Vuur ~ Rider: avatar Channary Ember Auryon
    -Lucht ~ AmorSomnium: Belial Abbadon Beelzebub

    REGELS:
    -minimaal 5 regels
    -+16 mag
    -OOC tussen haakjes
    -actieve RPGers
    -alleen ik maak de topics ; als het vol zit, gb mij dan even

    Invullijst:
    Rol (avatar, begeleider, enz.):
    Naam:
    Leeftijd (14 tm 20):
    Innerlijk:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:

    Ik speel zelf Avatar Korra, voor het gemak. De rest worden verzonnen karakters.

    RememberYoux
    wordt waarschijnlijk nog uitgebreid


    Updates:
    ze starten bij dat alle avatars bij Tenzin aankomen, de Leermeester Lucht. Ze verblijven ook op de lucht-tempel. De lucht-avatar is een zoon van Tenzin, aangezien die familie de enige is met luchtstuurders er in. Er wordt uitgelegd wat de bedoeling is van het "Part of the Avatar".

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 17:31 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Het is Asami Ik reageer vanaaf weer, want moet zwemles geven en zelf zwemmen. Drukdrukdruk :'))

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 17:24 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [ohja, ;$]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Belial Abbadon Beelzebub

    Dit is toch echt de plaats waar ik moet zijn. Ik kijk nog een keer op de brief en op het kaartje.
    Ja, hier moest het zijn. Ik stap het gebouw binnen en kijk of er iemand is.
    'Hallo!?' Afgezien van mijn eigen echo hoor ik niks. Ik kijk nog eens goed op de brief.
    'Pap?' Weer geen reactie.
    Ik kijk wel even rond of ik iemand kan vinden.
    Het is tenslotte een groot gebouw dus mijn vader kan overal zijn.


    Never Forget, Even Love Has A Dark Side

    Rowan Orin Dengko
    Mijn mond zakte open. Zei ze nou werkelijk dat ik nu een deel was van de Avatar? Als Earthbender? Waarom ik? Ik was een doodnormale aardstuurder, niks bijzonders. Geen extra kracht zoals metalbending of sandbending. Oké, ik kon een beetje overweg met mudbending, maar dat was het enige extra. Elke andere aardestuurder kon wat ik kon.
    Het enige wat ik daarom maar kon doen was knikken, maar of het er erg overtuigend uit zag, I don't know. Ik verzette een stap, terwijl ik mijn hand tot een vuist balde. Kleine stukjes steen bewogen onder mijn voet. Het kalmeerde me. Normaal deed ik dat altijd als ik een boze bui aanvoelde komen of als ik erg zenuwachtig was. Nu was dat laatste aan de orde.
    'Oké. Avatar dus?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Channary Ember Auryon

    Toen er één of andere ruzie ontstond tussen Asami, die eigenlijk nog wel wat weg had van mijn moeder, en Mako, was ik weggelopen. Nu dwaal ik doelloos rond. Je zou bijna denken dat ik verdwaald ben, maar niets is minder waar. Verdwalen is niet echt mijn ding.
    Plots hoor ik iemand roepen. Een jongen, dat is zeker. Mijn blik speurt de omgeving af, tot hij blijft hangen op en jongen. Jonger dan ik, dat is zeker.
    Sya loopt nieuwsgierig op hem af en ik kijk van een afstandje toe. Als Sya goed op hem reageert, zal ik aardig tegen hem zijn, neem ik mijzelf voor.

    (die jongen is dus Belial)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 23:40 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Belial Abbadon Beelzebub

    Na een paar minuten rond te lopen hoor ik een geluid.
    Een zacht tikken geluid, een soort van voetstappen maar dan helemaal anders.
    Ineens komt er een Tigerdillo achter een muur vandaan.
    Ik was gewend aan Tigerdillo's mijn moeder en broer hadden er allebei een.
    Hij kwam dichterbij me en ik krabde hem achter zijn oor, ik wist -uit ervaring- dat ze hier gek op waren.
    Toen de tigerdillo biij mijn voeten ging liggen hoorde ik een stem van waar de tigerdillo vandaan was gekomen.
    Het was een meisje, ze kwam tevoorschijn achter de muur en....


    Never Forget, Even Love Has A Dark Side

    Channary Ember Auryon

    Met mijn hoofd een beetje schuin, kijk ik naar de jongen die Sya achter haar oor krabt. Ze lijkt er niks op tegen te hebben, dus ik besluit dat de jongen tot nu toe geen kwaad kan. Langzaam kom ik achter de muur te voorschijn.
    'Zocht je iemand?' vraag ik, terwijl ik naar hem toeloop. Hij was immers niet voor niets aan het roepen, neem ik aan.
    Tijdens het wachten op antwoord, neem ik de jongen nog een keer goed in mij op. Zijn gezicht is bleek en heeft fel rode haren. Niet zoals mijn natuurlijke warme kleur, maar echt van dat felle dat haast wel geverfd moet zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    (Sorry was even vergeten dat je tigerdillo een meisje was :3)

    Belial Abbadonn Beelzebub
    Ze vraagt me of ik iemand zoek,
    'Ja, mijn vader. Hij heeft me een brief gestuurd en wilde dat ik hier naartoe kwam."
    Ze lijkt verward bij het horen van de woorden "mijn vader" ze fronst haar wenkbrauwen.
    Even is het stil. En ik bedenk me dat ik nog niet eens weet wie ze is.
    Ik weet alleen hoe ze eruit ziet. Mooi warm rodig haar.
    Niet zo lang.
    Welk element zou ze beheersen?


    Never Forget, Even Love Has A Dark Side

    Korra Layla Bluelake
    'Ja.' zei ik. Die jongen was wel traag van begrip, dacht ik zuchtend. 'Verder nog vragen?' ik kijk om me heen. 'Waar is Channary?' vraag ik. Ik haal mijn schouders op.

    (sorry voor korte stukje, heb een writersblock :c)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Channary Ember Auryon

    Als de jongen over zijn vader en een brief begint, kijk ik bedenkelijk voor mij uit. Vader... brief... Dan schiet mij plots iets te binnen. De luchtmeester die Korra zoekt, moet wel een afstammeling van de avatar zijn, waarschijnlijk een zoon van Tenzin!
    'Ben je de zoon van Tenzin?' vraag ik dus maar. Dan bedenk ik mij dat hij geen idee heeft wie of wat ik ben. 'Ik ben overigens Channary.' Ik steek mijn hand naar hem uit en kijk hem afwachtend aan. Dat voornemen om aardig te zijn werkte tot nu toe nog wel.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 16:01 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Belial Abbadon Beelzebub

    Na de kortdurende stilte vraagt ze me: "Ben jij de zoon van Tenzin."
    Huh? Ze kent mijn vader?
    "Ik ben overigens Channary" en ze steekt haar hand uit.
    Ik steek mijn hand uit en zeg: "Jup, Belial. Zoon van Tenzin." En ik laat een bol van lucht ongeveer zo groot als een tennisbal over mijn armen rollen van schouder tot schouder. Waarop ik zeg "luchtmeester"
    "Maar, waar is mijn vader? Ik ben benieuwd waarom ik hier ben."


    Never Forget, Even Love Has A Dark Side

    Channary Ember Auryon

    Met mijn ogen volg ik de luchtbal even en gebaar vervolgens naar de richting waar ik net vandaan kwam. 'Hij was daar met Korra en haar ruziënde vriendje Mako en de hyperactieve Bolin,' zeg ik ongeïnteresseerd. Ik voel er niet zo veel voor om terug te gaan. Ik ben geen 1/4e avatar. Ik kan niet eens samenwerken en heb ook niks met balans. Bovendien voel ik mij niet echt thuis op air temple island.
    'Je bent hier waarschijnlijk omdat een stel achterlijke idioten het leuk vinden om Korra's taak aan anderen te geven, omdat zij het niet kan. Net als ik dus eigenlijk. Ze willen uit vier mensen de avatar gaan vormen.' Aan mijn stem is duidelijk te horen dat ik het er niet mee eens ben, maar dat kan mij echt niks schelen. Ze kunnen mij toch niet dwingen hier te blijven.


    Happy Birthday my Potter!

    Rowan Orin Dengko
    'Ja. Verder nog vragen?' Korra kijkt even om zich heen en zoekt blijkbaar iemand. 'Waar is Channary?' Ik haal gewoon mijn schouders op, ik zou niet weten wie het is.
    'En nu?'

    [Heb ook niet echt inspiratie... Maar jullie weten dat ik vanaf morgen weg ben een week? ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [ja hoor, weet ik]
    Korra Bluelake
    ,,Ehm, misschien kun je me je bendingskracht laten zien?,, zei ik. Ik ging in mijn positie staan en maakte een gat in de grond, waar ik wat water in goot. Ik ging tegenover hem staan en tilde water op uit het kleine meertje. ,,Let,s go.,, ik stuurde het water met een flinke vaart op hem af. Ik grijnsde.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 18:23 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rowan Orin Dengko
    'Ehm, misschien kun je me je bendingskracht laten zien?' Ze kwam tegenover me staan en zorgde voor haar "hoofdwapen" water.
    'Let's go.' Ze stuurde een razendsnelle staart water op me af. Ik trok een muur van aarde voor me op en hoorde het water er tegen aan ketsen en naar beneden vallen. Gelijk spreidde ik mijn armen met mijn handen naar beneden en zorgde dat er twee stenen omhoog kwamen. Één voor een stuurde ik ze op haar af. Ook stampte ik een keer op de grond voor een derde die ook haar kant op ging.
    'Kijken wat je daar tegen doet,' knipoogde ik haar toe.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa