• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Bagoly
    - Niamh Raine Pierce ~ Isuzu|Cocon

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Soubi
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Carmenta
    - Nathaniel Carter ~ Lexus

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ CyberLord
    - Parthenope ~ General
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Uchiha

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [Is het ook, zeker weten. Kan ik weer leuk op verder, Ghehe.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (I choose, rape. 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ehehe lolol. Ayaki rapes Nightshade, hurr.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik maak even een post af en dan begin ik aan een reactie.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Moet ze wel reageren op mijn GB, goed ik reageer hier wel eerst op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nightshade

    Ayaki probeert met alle moeite de illusie omhoog te houden. "Het lukt me.. niet meer." hijgde hij uiteindelijk, terwijl hij de illusie ophief. Hij zakte in op de grond en bleef daar even zitten. "Ik hoop dat dit voldoende was." zei hij zachtjes toen hij weer overeind kwam. Ik zag zijn benen trillen, hij zou wel erg moe en verzwakt zijn.
    "Nightshade.. die vis... die vis daar, is dat uw werk?" vroeg hij opeens waarna hij naar een puntje in de kamer wees. Ik draaide me om, maar er was niks te zien. Ik keek hem weer aan, maar voordat ik iets kon zeggen kwam Ayaki langzaam en wiebelend op me af. "Ik moet.. rust." is het laatste wat hij zegt voordat hij op mijn bed valt.
    Ik loop langzaam naar hem toe en tikte hem aan. Ik kreeg geen reactie terug. "Flauw gevallen." zei ik mompelend, "Hij is echt tot zijn uiterste grens gegaan." Ik dacht na. Hij kon het dus niet heel erg lang volhouden, tenminste, niet zoiets complex. Dan zouden we samen moeten werken. Elk een gedeelte van de illusie creëren. Moeilijk, maar niet onmogelijk.
    Ik glimlachte eventjes en ging toen naast hem liggen. Langzaam streelde ik met mijn vinger door zijn haar. Wat zou mijn meester hebben gedaan? Meteen schudde ik mijn hoofd tegen de herinneringen die opkwamen. Ik wist wat hij zou doen en dat is niet handig. Zeker niet als ik wil dat hij mij ook neemt, dan kan ik zoiets beter laten. Ik rolde me om en ging iets verder van hem af liggen. Zo bleef ik liggen en keek naar het dak boven me, terwijl ik wachtte totdat Ayaki weer wakker werd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Nightshade is nu best wel lief nu.. geloof ik..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja, de andere mogelijkheid was rape geweest. Dus ja, hij is lief.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Wat schattig]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ayaki.

    Langzaam merk ik dat mijn bewustzijn weer terugkomt. Ik voel wat bij de buurt van mijn haar in een achterhoek van mijn bewustzijn. Ik knipper een paar keer bij het indringende licht. Ik ben op.. Nightshades kamer. Maar waar is hij? Op dat moment vang ik zijn geur op en tot mijn verbazing ligt hij naast me. Mijn mond zakt een stukje open.
    'Nightshade...' Ik wend mijn blik af en vergroot de afstand tussen ons. Ik voel me wat oncomfortabel.
    'Ik denk dat ik.. wat te ver ben gegaan,' zeg ik met een klein glimlachje als ook de gedachten van de illusie weer in me op komen. Mijn hoofd voelt nu al een stuk lichter aan, iets waar ik het vampirisme voor zegen.
    'Hier zit zo ongeveer mijn huidige grens.' Ik krijg een wat ongemakkelijke blos op mijn gezicht als ik me van hem af wend, opgekruld als ik de armen om mijn knieën heb gevouwen. Ik voel me nog steeds niet gemakkelijk bij de gedachte van hem zo.. dicht bij me.
    'Waarom uh.. ligt u naast me?' vraag ik nauwelijks verstaanbaar. Stomme vraag ook, schiet er niet veel later door me heen. Het is immers zijn bed. Ik hoop dat ik hem niet heb teleurgesteld met mijn illusie. Normaal zijn mijn illusies niet zo gedetailleerd en toch komt het redelijk overtuigend over.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nightshade

    Iemand zei mijn naam en langzaam deed ik mijn ogen open. Ik zag dat Ayaki wat verder op lag en ik keek naar hem. "Ik denk dat ik.. wat te ver ben gegaan." zei hij met een kleine glimlach. "Hier zit zo ongeveer mijn huidige grens." Hij wendde zich van me af en vouwde zijn armen om zijn knieën. "Ik snap het." zei ik zachtjes en knikte toen. "Waarom uh.. ligt u naast me?" vroeg hij vlak daarna, nauwelijks verstaanbaar. Ik rekte me rustig uit, stond op en ging voor hem staan. "Had ik zin in." zei ik terwijl ik mijn schouders ophaalde. "Maar goed dat moet lukken." zei ik toen met een glimlach, "We zijn alleen nog niet klaar met trainen." Ik grijnsde eventjes. "Dit was manier één, het is een manier, maar voor ons niet de manier." De verbazing op zijn gezicht was heerlijk. "Don't worry, deze manier is makkelijker en beter vol te houden dan de vorige. Het enige nadeel is, dat deze veel moeilijker is om te beheersen. Ik ben benieuwd hoelang jij erover doet."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    Ik keek niet achterom en liep gelijk door naar de achtertuin. Een frisse bries voelde ik tegen mij aan komen. Ik glimlachte tevreden en keek eventjes omhoog. Ondertussen begon ik te eten van mijn broodje en nam zo af en toe een slokje. Ik had geluk dat ik de hapjes makkelijk af kon bijten, anders had ik daar ook weer problemen mee. Iets verderop zag ik een bankje, liep erheen en nam er toen plaats. Rust.. Even sloot ik mijn ogen. Ik was nog aardig aan de moeie kant. Mijn handen werden slapjes en hoorde nog vaagjes hoe het brood op de grond viel en de beker kapot ging. Zilveren glinsterende messen kwamen op mij af. Bloed die eraan kleefde toen ze weer weggingen. Ik schrok op en keek verwilderd om mij heen. Even wreef ik in mijn oog. Mijn blik ging omlaag naar de ravage die ik had aangericht.
    'Mijn thee,' mompelde ik zachtjes. Ik stond op en ging weer terug naar binnen, waar ik opnieuw voor mijzelf thee ging zetten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Dammit! Ik schaam me dood dat ik niet meer heb gereageerd!! Ik heb het alleen retedruk met school en ik heb elke dag wel een proefwerk en SO en iedereen is de laatste tijd jarig, dus ik schrijf me uit. Het spijt me D:]


    yeehh

    [Ik ben benieuwd naar Sam's post xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh I'm sorry, things went wrong the past few days, had een feestje en ben dooood.
    @ General: Succes dude :].

    Ayaki.

    'Had ik zin in,' reageert hij op mijn vraag, waarop ik mijn lippen onwillekeurig een keer span en uiteindelijk opsta.
    'We zijn alleen nog niet klaar met trainen.' Ik draai me om. 'Dit was manier één, het is een manier, maar voor ons niet de manier.' Ik knipper een paar keer met mijn ogen. Manier een?
    'Don't worry, deze manier is makkelijker en beter vol te houden dan de vorige. Het enige nadeel is, dat deze veel moeilijker is om te beheersen. Ik ben benieuwd hoelang jij erover doet.' Zijn er nog meer manieren van illusies opwekken? Waarom heb ik dat niet geweten? Het is vreemd. Ik zou verwachten dat hij het wel had geweten. De demon. Mijn wenkbrauwen fronsen zich in een wat serieuze uitdrukking als ik me zijn gezicht weer voor de geest haal. Zou het kunnen dat hij het al die tijd niet heeft geweten?
    'Wilt u het me uitleggen? Ik zal mijn best doen,' zeg ik met een zachte, doch doodserieuze stem. Ik zal wel moeten. Als zijn manier de illusie efficiënter kan benutten, heb ik geen keus dan het erop te wagen al is het misschien niet de makkelijkste manier.


    No growth of the heart is ever a waste