• Helleu,
    Volgende week ga ik voor de eerste keer echt naar het buitendland; engeland.
    Nu was mijn vraag, hoe werkt pinnen met ING in de winkels?
    En wat kost het?
    Iemand ervaringen?


    Where words fail, music speaks

    Het kost volgens mij niks extra's hoor. Eigenlijk is het precies zoals hier. Je moet natuurlijk wel een Europa/Wereld-pas hebben. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Het kost volgens mij niks extra's hoor. Eigenlijk is het precies zoals hier. Je moet natuurlijk wel een Europa/Wereld-pas hebben. :Y)
    Thanks!


    Where words fail, music speaks

    Ik dacht dat het wel geld kostte. Of dat was geld opnemen. Het zal dat laatste wel zijn, eigenlijk.


    I can't even think straight.

    Je moet wel transactiekosten betalen, voor de rest is het hetzelfde als hier.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bij de ING hoef je geen transactiekosten te betalen zolang je in eurolanden zit.

    Engeland is geen euroland, dus zul je inderdaad transactiekosten moeten betalen.

    Bron: ING.nl

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 11:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Bij de ING hoef je geen transactiekosten te betalen zolang je in eurolanden zit.
    Engeland is geen euroland, dus zul je inderdaad transactiekosten moeten betalen.

    Bron: ING.nl


    Maar dat is toch alleen als je geld opneemt? Niet als je gewoon pint toch?


    Stop holding me under and let me breathe.

    Als je pint betaal je ook extra kosten. Je kunt dus beter veel geld opnemen in éen keer, of van te voren geld wisselen. Het is niet veel extra kosten, maar eenmaal terug in Nederland wordt het omgerekend naar euro's en is het iets meer.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Omnivium schreef:
    Het kost volgens mij niks extra's hoor. Eigenlijk is het precies zoals hier. Je moet natuurlijk wel een Europa/Wereld-pas hebben. :Y)

    This. In Duitsland is het zo dat je wel es je handtekening op dingen moet zetten maar anders is 't vrijwel hetzelfde.


    No growth of the heart is ever a waste

    Daniellaaa schreef:
    (...)

    Maar dat is toch alleen als je geld opneemt? Niet als je gewoon pint toch?

    Tijdens pinnen neem je ook geld op, maar word daarna meteen doorgestuurd naar de rekening van de winkel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb gewoon geld gepind, want ze nemen lang niet altijd ING aan bij de winkels. Dat kost echt niets extra's hoor, dat heeft meer te maken met het feit dat ponden meer kosten dan euro's. 1 pond kost meer dan 1 euro, daarom zal er meer van je rekening afgeschreven worden.


    Life is hard and then we die

    CyberLord schreef:
    (...)
    Tijdens pinnen neem je ook geld op, maar word daarna meteen doorgestuurd naar de rekening van de winkel.


    Ohja, tuurlijk. Mijn fout:$


    Stop holding me under and let me breathe.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb gewoon geld gepind, want ze nemen lang niet altijd ING aan bij de winkels. Dat kost echt niets extra's hoor, dat heeft meer te maken met het feit dat ponden meer kosten dan euro's. 1 pond kost meer dan 1 euro, daarom zal er meer van je rekening afgeschreven worden.

    Er staat duidelijk op de ING website dat het geld kost om geld te pinnen in niet Eurolanden, los van de koersen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Er staat duidelijk op de ING website dat het geld kost om geld te pinnen in niet Eurolanden, los van de koersen.
    Engeland hoort wel bij Europa, ze hebben alleen niet hetzelfde geld als dat wij hebben. Voor zo ver ik dus weet kost het geen geld om te pinnen in Engeland. Als je het echt zeker wilt weten, dan kun je het beste bij een bank terecht.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Engeland hoort wel bij Europa, ze hebben alleen niet hetzelfde geld als dat wij hebben. Voor zo ver ik dus weet kost het geen geld om te pinnen in Engeland. Als je het echt zeker wilt weten, dan kun je het beste bij een bank terecht.

    Daarom staat er toch ook eurolanden. Landen met de euro.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Daarom staat er toch ook eurolanden. Landen met de euro.
    Nee, eurolanden betekent landen die bij de Europese Unie horen. In Turkije kun je bijvoorbeeld ook zonder extra kosten Lira's pinnen.


    Life is hard and then we die