• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes

Ballet:
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

Hiphop:
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

[ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:23 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Coockies schreef:
    (...)

Luke Ian O'Shea

"Met uitzicht op de prachtige grijze muur," grapte ik en geef haar een kusje.
    "We komen wel weg, no worries," zeg ik en begin don't worry be happy te fluiten en geef haar een glimlach

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Aireal
    Ik gooide mijn benen in zijn nek en klemde ze toen vast. Net niet hard genoeg om hem te stikken.
    Verwonderde probeerde hij zich los te maken, maar ik gaf niks toe en kneep zijn keel toe tot hij stopte met tegenwerken en zich slap liet hangen. Toen verslapte mijn greep weer een beetje.
    Hij hapte luidruchtig naar adem en wou zich terugtrekken, maar ik hield hem nog steeds tussen mijn benen geklemd.
    "Maak me los. NU!" riep ik woedend. Hij leek best onder de indruk en deed dus wat ik vroeg. Hij maakte me los, wat moeilijk ging doordat ik hem nog steeds bijna wurgde, maar ik ging niet het risico nemen hem los te laten.
    Toen ik los was liet ik hem gaan. Ik wou hem vastgrijpen om hem nog een lesje te leren, maar hij liep razendsnel weg. Vloekend stond ik op.
    "Stomme lafaard."

[ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 19:37 ]

Amy Michels

Ik glimalch kleintjes. 'Ja, mooi,' zucht ik. 'Ja we komen hier wel uit,' mompel ik en sla mijn ogen neer. Ik zucht en bijt op mijn lip. 'Maar wanneer,' vraag ik me zachtjes af. Ik sluit mijn ogen en luister naar zijn rustige ademhaling. Ik glimlach en glijd met mijn hand over zijn borstkas. hij werkt rustgevend op me. Hij houd mijn moed hoog. zonder hem... Was ik nu of zwaar depressief of zo in paniek dat ik duizenden straffen gehad zou hebben.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Luke Ian O'Shea

"Zo vlug mogelijk," zeg ik en zucht even. Ik bestudeer het plafond. Er zat een barst in één van de panelen op het plafond. Waren hier maar vensters.

Aireal
    Ik loop naar de deur. Gelukkig was het slot niet kapot.
    Ik deed de deur weer toe en liet de sleutel in het slot steken. Misschien dat die eruit viel als er nog iemand probeerde in te breken en dat ik dan wakker zou schieten.
    Waarom sliep ik nu ook zo diep? Er zijn niet veel mensen die je in hun slaap kan vastbinden zonder dat ze ervan wakker worden... Natuurlijk ben ik een van de weinigen.
    Ik ging weer liggen, maar besefte nu wel dat wakker blijven toch niet ging werken, dus sloot ik gewoon mijn ogen en viel weer in slaap.

Grey Pritchett
    "Fuck." Mompelde ik, misschien was ik toch iets te bot geweest, zij was hier ook maar gekomen. Ze was natuurlijk heel bang, hoe goed ze het ook kon verbergen. Snel liep ik achter haar aan en liep met gebogen hoofd de gang door, ik trilde een beetje. Voorzichtig duwde ik de deur open en gluurde om het hoekje, daar stond ze. De zon scheen op haar, ze leek na te denken. Opeens zag ze er zo kwestbaar en klein uit. Als een klein meisje van een jaar of zes. Ik was benieuwd wat ze had meegemaakt en waarom ze zo was geworden. Zonder iets te doen of te zeggen bleef ik naar haar rug kijken.

Don't let your life be lived by somebody else.

Amy Michels

Ik bijt op mijn lip en open mijn ogen. Ik kijk naar het plafond en zucht. 'Zo vlug mogelijk..,' herhaal ik zachtjes. Ik druk een kusje in Luke zijn nek en sluit mijn ogen weer. Ik wil er in geloven, echt dat wil ik, maar het is moeilijk. Heel moeilijk.

Luke Ian O'Shea

"Ik heb dorst," zeg ik plots.
    "zijn hier geen kraantjes of Water?" vraag ik Amy. Want mijn keel was kurkdroog.

JokerBaby schreef:
    Jack Collins
    Ik kuste zijn traan weg.
    "Ik begrijp het... denk ik. Ik heb het ook nog nooit tegen iemand gezegd... op die manier. Mijn zussen zijn wat anders."
    Ik deed heel beschermend over die tweeling.
    "Maar jij hebt wel al relaties gehad toch en als je het nog nooit gezegd hebt, tegen niemand, dan ligt het niet aan mij, toch?" vroeg ik hem onzeker.

Jamy Black
    "Nee, nee, lieverd het is totaal niet jou schuld," ik glimlacht en zei toen heel voorzichtig: "ik heb nog nooit die woorden uitgesproken, dus het is net alsof ik het moet leren, maar ik wil het wel heel graag zeggen."
    Ik pakte hem vast en trok hem nog dichter tegen me aan, en kuste hem op zijn lippen. Ik voelde me ontspannen en fijn bij hem, heel anders dan ik me ooit had gevoeld.
    "Je bent geweldig en..." ik haalde diep adem en zei toen zo snel dat je bijna niet kon ontcijferen wat ik nou zei: "ik hou van je."

Don't let your life be lived by somebody else.

Lauren Aria Campbell

Ik had geen zin meer om iets te doen. Ik wilde warme armen om me heen, mijn moeder die fluisterde dat het goed komt. Mijn benen trillen. Ik heb geen zin meer om langer te staan. Mijn benen doen pijn, aangezien ik best hard ben geraakt. Ik loop naar de muur en laat me via de muur naar beneden glijden. Ik sluit mijn ogen en bijt op mijn lip. De tranen zijn gestopt met lopen. Leegte vult me. Grote leegte en ik wil het wegduwen, ik wil de leegte opvullen, maar dat kan ik niet. Ik ben alleen. Ik heb niemand anders dan mezelf. Ik zit hier in een onbekende omgeving met niks dat me kan herinneren aan vroeger. Geen oma, geen huis, geen straat, geen restaurant, geen park. Helemaal niks. hier is doodse stilte en leegte. Ik slik en open mijn ogen. Ik kijk naar mezelf via de spiegel. Soms heb je het gevoel dat je word aangestaad. Zo'n gevoel heb ik nu. Ik kijk opzij. De jongen van in de slaapzaal staat er. Ik kijk hem geschrokken aan en richt snel mijn blik op de grond. Zo onzichtbaar mogelijk veeg ik mijn wangen droog. Hij mag niet weten dat ik gehuild heb. Niemand mag dat weten.

Amy Michels

Ik kijk hem aan. 'Bij de wc en douches kan je water halen.' Ik kijk hem aan. 'In Zwitserland zijn bergen, dus er komt drinkwater uit de kranen.' Ik bijt op mijn lip. 'Dus dat kan je drinken.' ik sta moeizaam op en stap het bed uit. Ik kijk naar Luke en glimlach. 'Kom je,' grijns ik en wacht geduldig op hem.

Jack Collins
    Ik drukte nu mijn lippen op de zijne en kon het niet laten te grijnzen, tijdens het zoenen.
    "En ik die dacht dat jij mij alles zou moeten leren." glimlachte ik toen.
    Nog voor ik de volgende woorden zei, voelde ik hoe mijn hoofd rood werd. Ik beet op mijn lip en richtte mijn blik op zijn schouder.
    "Mag ik bij je blijven, deze nacht?" vroeg ik bloedrood. Ik bedoelde hier niks mee, maar het klonk gewoon zo... zo... ik weet niet. Het was gewoon gênant.

Luke Ian O'Shea

"Nee je meent het drinkwater kan je drinken. Dat wist ik nu is niet ,se" zeg ik oenig en sta op.
    "Ja start,"

Amy Michels

Hatelijk kijk ik hem aan. 'ik ben nooit buiten Engeland gedweest. Weet ik veel dat je in Australië ook uit de kraan kan drinken. Ik ben er nooit geweest. Het enige wat ik erover hoor is met Aardrijkskude,' reageer ik beledigd, kwaad en geïrriteerd. Ik loop de slaapzaal uit naar de wc en zucht. Hij kon ook normaal reageren in plaats doen alsof ik dom ben.

Luke Ian O'Shea

"Heey, ik grapte maar. Je zei dat je drinkwater kon drinken en ik vond het wel grappig klinken," zeg ik met een pruillipje.