• Hey, ik ben een beetj Harry Potter verslaaft, niet de persoon zelf maar de omgeving die J.K Rowling om hem heen creëert. Ik wil zo graag naar een toverschool dat ik geloof dat ik een heks ben, of eigenlijk ik hoop dat ik een heks ben. Maar 1 probleempje, ik ben 13 en zit in de 1e, bijna in de 2e. Maarrrrr, daar heb ik wat op bedacht, zie hier: De andere toverscholen!

    Het laatste wat het Ministerie van Toverkunst wil is opvallen in de dreuzelwereld. In Engeland zijn meerdere toverscholen, het is daar dus niet vreemd als je kind plots niet meer thuis is. In Nederland en een paar andere landen is dit echter een probleem, we hebben hier niet veel kostscholen en het valt hier erg op je er plots een kind verdwijnt ook al blijven je ouders stug volhouden dat je op een normale kostschool zit. Er worden vragen gesteld. Dat wil het Ministerie van Toverkunst niet, dus voor de heksen en tovenaars in landen zoals Nederland is er een Tover-Universiteit gebouwd, waar iedereen uit andere landen dan Engeland extra Engelse lessen volgt. Want dan kun je makkelijker met elkaar communiceren.

    Klinkt dit logisch? De bedoeling van deze topic is dat jullie gaan discussiëren hierover. Ikzelf ben soms bang dat er kinderen van 12 uit Nederland zijn die wel de brief krijgen waar ik al heel lang over droom en dat ik m dan niet krijg. Vandaar dat ik deze topic ben gestart, ik wil graag jullie mening hierover weten. En als je nu heel vreemd naar het scherm staart waarop je leest wat ik geschreven heb, ja ik ben vreemd en mijn hart ligt op een toverschool, want dat is waar ik thuishoor. Ik hoop dat jullie m'n verhaal een beetje begrijpen want ik heb echt iemand nodig die me begrijpt. Ik discussieer ook mee, ik zou echt graag je mening hierover horen, wat vind jij logisch????

    Greets bookloverxp

    Ik begrijp je wel hoor :3
    Ik hoop ook dat ik zo een brief krijg en dan denk ik, later misschien.
    Ookal weet je dat j.k rowling het bedacht heeft..
    Maar ik denk altijd, ik wil een brief :c


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    Je zou al vantevoren tovertalent moeten tonen, voordat je überhaupt oud genoeg bent voor een brief. Als we dan toch serieus gaan discussiëren.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Edd schreef:
    Je zou al vantevoren tovertalent moeten tonen, voordat je überhaupt oud genoeg bent voor een brief. Als we dan toch serieus gaan discussiëren.


    Hier dacht ik dus ook al aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schat in Engeland/Schotland aka Groot-Britannië is er maar 1: Hogwarts.
    In Frankrijk is er 1: Beauxbatons.
    En in Bulgarije is er 1, al dit niet zeker is aangezien de Engelse naam Duits is: Durmstrang.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 22:34 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Laat maar verkeerd gelezen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 22:37 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als ik naar een kostschool ga, dan horen mensen dat te geloven? Ik denk niet dat mensen het vreemd gaan vinden als jouw ouders zeggen dat je naar een kostschool bent want dat zijn hun zaken niet?


    "Ignite, my love. Ignite."

    x

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 22:39 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Klein vraagje (niet gemeen bedoeld hoor), geloof je echt dat je een brief gaat krijgen of fantaseer je er alleen maar over? :3

    Maar wat Edd zegt, Harry had in de boeken van tevoren al toverkracht, bijvoorbeeld toen zijn tante hem een lelijke trui wilde aantrekken die steeds kleiner en kleiner werd, en Neville bleek te stuiteren toen zijn oom hem uit het raam wilde gooien. Je zou het wel hebben gemerkt als je toverkracht had, maar het is altijd leuk om erover te dromen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 22:47 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Klein vraagje (niet gemeen bedoeld hoor), geloof je echt dat je een brief gaat krijgen of fantaseer je er alleen maar over? :3

    Maar wat Edd zegt, Harry had in de boeken van tevoren al toverkracht, bijvoorbeeld toen zijn tante hem een lelijke trui wilde aantrekken die steeds kleiner en kleiner werd, en Neville bleek te stuiteren toen zijn oom hem uit het raam wilde gooien. Je zou het wel hebben gemerkt als je toverkracht had, maar het is altijd leuk om erover te dromen.


    En Harry's haar. Vergeet Harry's haar niet dat binnen zeer korte tijd weer teruggroeide toen Petunia het had geknipt! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    En Harry's haar. Vergeet Harry's haar niet dat binnen zeer korte tijd weer teruggroeide toen Petunia het had geknipt! :3


    En vergeet niet iets met een docent en de kleur blauw of paars! En die slang, mja. Bij hem was t overduidelijk.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 22:57 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oud topic :')

    Maarja, hetzelfde wat Novoselic zegt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ExpectoPatronum schreef:
    Oud topic :')

    Maarja, hetzelfde wat Novoselic zegt


    *merkt dat nu pas*
    Wauw dus tot aan vandaag is er niet eens op gereageerd? Lol
    En een beste bump dan haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ExpectoPatronum schreef:
    Oud topic :')

    Maarja, hetzelfde wat Novoselic zegt

    Oh wauw, haha, dat had ik dus totaal niet door. xd

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 23:04 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    DiNozzo schreef:
    (...)

    *merkt dat nu pas*
    Wauw dus tot aan vandaag is er niet eens op gereageerd? Lol
    En een beste bump dan haha


    Novoselic schreef:
    (...)
    Oh wauw, haha, dat had ik dus totaal niet door. xd


    Het was dat ik een paar weken gelezen het hele subforum Harry Potter terug ging lezen, anders was het mij waarschijnlijk ook niet opgevallen, hahahha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    wat


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''