• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:23 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik lach. 'Wen er maar aan. In Canada kan het nog kOuder zijn.' ik lach en trek haar tegen me aan. 'Weet je wat we dan altijd doen?' Ik kijk haar lachend aan. 'Op de bank liggen met warme chocomelk, openhaard aan, lekkere warme deken, soms gewoon een Dekbed zelfs en een film.' Ik lach. 'Een film, chocomelk, een openhaard hebben we nu niet, maar wel een bed,' grijns ik. Ik loop de slaapzaal in en trek haar mee naar mijn bed. Ik sla de de dekens voor haar open en ga er zelf al in liggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik grijns en kruip naast hem dicht tegen hem aan. 'Ja, hier kan ik wel aan wennen.' zeg ik dan grijnzend. 'De chocomelk , film en openhaard komen nog wel.' zeg ik dan grijnzend. 'Maar hier neem ik al meer dan genoeg me.' zeg ik dan glimlachend en druk een kusje op zijn lippen en kijk hem dan even glimlachend aan en leg dan mijn hoofd weer tegen zijn borst.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Was even weg... Maar Deem, laten we ze nu slapen of wat??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Als jullie een volgende dag willen.. Ik vind het ok. Julio valt zgn gewoon in slaap en Mars is naar huis. Ik weet niet wanneer mijn nieuwe personage komt aangezien ik weer naar school ga vanaf morgen en dan ook meteen stage heb, dus ik steeds minder tijd krijg. Oja, en zondag/maandag/dinsdag ben ik sowieso niet online]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hoezo morgen weer naar school moet, Huh.... Maar OK.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Waarom niet Noowwii? D:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jaimzzz je bent er weer!!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    Joshua Gayle

    Ik open langzaam mijn ogen en kijk om me heen en werd wakker van de leegte naast me. Waar is Leslie? Vraag ik mezelf dan af en kijk weer de kamer rond en zie Leslie al snel liggen in haar eigen bed en wankel er naar toe, omdat ik nog steeds moe ben en ga langzaam zonder dat ze het door heeft naast haar liggen. 'Waarom had je me verlaten?' vraag ik dan zacht in haar oor probeer haar te laten schrikken en grijns dan en sla mijn armen dan weer stevig om haar heen en druk een kusje op haar kruin en kijk haar dan weer glimlachend aan.


    [Sorry. Ik was even bezig met een handelingsdeel vor mijn school examen te maken :')]

    Leslie Day
    Ik schrik wakker als ik ineens een stem hoor. Ik open mijn ogen en zie dan Josh grijnzend naast me liggen. Hij heeft zijn armen om me heen geslagen en drukt een kus op mijn kruin en kijkt me glimlachend aan. 'Stommerd!' Zeg ik dan. En ik probeer mijn hartslag weer normaal te laten lopen. Ik ben slaperig, en ik gaap dan. 'Hoe kan het dat ik weer bij je lig?' Vraag ik dan met een vragende blik. Maar dan bedenk ik me dat hij gewoon bij me is komen liggen. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas. 'En had gegijzelde Leslie niet gezegd dat ze zou ontsnappen wanneer ontvoerder Josh lag te slapen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle

    Ik grinnik even en kijk Leslie aan. 'Maar ontvoerder Josh is vergeten te melden dat hij altijd zijn slachtoffers weer terug vindt en weer gijzeld en nu niet zo makkelijk laat ontsnappen en al helemaal niet als ze zo aantrekkelijk zijn als opnieuw gegijzelde Leslie.' zeg ik dan grijnzend en druk een kusje op haar lippen. 'Was je geschrokken?' vraag ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik moet lachen om wat Josh zegt, maar die lacht stopt als Josh vraagt of ik geschrokken ben. Ik kijk hem met vernauwende ogen aan. 'Gegijzelde Leslie stelt het op prijs als ontvoerder Josh luistert. Nu. Ze wil niet meer schrikken.' Ja, ik schrok. 'En wat wil ontvoerder Josh eraan doen om gegijzelde Leslie dit keer wel vast te houden?' En ik kijk hem met een geamuseerd lachje aan. Dat wil ik weleens weten. 'Of is dat geheim?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [I'm going to sleep... Heb een drukke dag voor de boeg morgen dus, DoeiDoei! En zal zkr morgenochtend nog reageren, beloofd! :Y) Hihi.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik vind het best :3 ik ga ook zo. Maak nog even mijn opdracht af ^.^ baaayyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dat 'moet' snap ik ff niet Naoom, die typte ik niet (; Maar ik bedoelde dat ik de afgelopen twee dagen ziek thuis heb gezeten en morgen dus weer naar school ga. En naar stage. En dan hw, moet nog goed leren..

    En Jaims, zondag t/m dinsdag zit ik in London met school, en aangezien ik de hele dag bezig ben + er alleen betaald wifi is daar zal ik dan niet online zijn.. Waarschijnlijk ben ik al heel moe, en met vrienden, en daarbij zou ik niet weten hoe ik dat daar moet doen in het Engels XD Ik heb wél al Engelse Ponden thuis liggen ^.^
    Zaterdag en woensdag ben ik nog wel/wel weer online, ik vertrek ook op de zondagochtend en kom weer aan op dinsdagavond, dus de woensdag en zaterdag hoeven er niet onder te lijden XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Mario 'Alex'
    Ik keek haar even verwonderd aan, maar schudde dan lachend mijn hoofd.
    "Ja, ik heb goed geslapen en ik heb meestal niet zo'n problemen met opstaan." ik probeerde het hese eruit te krijgen, maar zoals gewoonlijk had ik daar helemaal niets over te zeggen. Ah ja... ze vond het blijkbaar toch niet erg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Je hebt niet meer gereageerd ):]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.