• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:23 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora stond naast Julio zijn bed rand terwijl ze hem aankeek. "Bij jou" zei ze met kleine blosjes op haar wangen. "Maar als je het zelf liever niet hebt, snap ik het wel" zei ze met een kleine glimlach. Vermoeiend van de slaap, zachtjes ging ze op de punten van haar tenen staan waarna ze een kus op het puntje van zij neus drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "Waarom zou je het snappen?" Glimlach ik. Als ze op haar tenen gaat staan om me een kusje te kunnen geven sla ik mijn arm om haar middel en trek haar zo naast me, waarna ik wat opschuif en mijn armen om haar heen sla terwijl ze naast me ligt.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Ik eigenlijk ook XD]

    Marcell
    "Naar de slaapzaal zeiden we toch?" Zeg ik bot. Ik por een beetje met mijn voet tegen haar been. Niet hard. "Hélemaal naar de slaapzaal. Desnoods kruip je maar. Of wij helpen?"


    Leslie Day
    Hij port met zijn voet tegen me been. 'kan je dat even laten, wil je?' Zeg ik dan gepikeerd. 'en kruipen? Dan mogen jullie ons dan wel als honden behandelen, wij zijn geen honden,' bijt ik hem toe. 'en noem je het helpen? Ik geef eerder de voorkeur aan hardhandig meesleuren.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell
    "Het gaat erom dat we je naar de slaapzaal brengen op zo'n moment en dat je het niet zelf hoeft te doen. Dus ja, helpen is wel een goed woord" Waarom ga ik hier in mijn godsnaam over in discussie? "Dus. Kruipen, lopen of hulp?" Geef ik haar opnieuw de keuze. Nog 1x en dan sleur ik haar.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik zucht gefrustreerd. Mijn enkels kunnen lopen niet aan. 'In geen miljoen jaar dat ik ga kruipen,' zeg ik zacht dreigend. 'Kunnen jullie niet gewoon weg gaan en mij met rust laten?' en ik kijk voor me uit. Ik hoop voor hem dat hij me niet mee gaat sleuren, en als hij dat doet.. niet aan mijn polsen. Dat doet namelijk pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ohgod, waar zijn we? Ik wil wel reageren maar heb deze week 4 toetsen en volgende week 5 dus moet heel hard leren, daarom was ik er niet. Ik zet zo een stukje, maar kan iemand me even bijpraten?]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Iedereen moet zo ongeveer gaan slapen ;) zodat we aan de volgende dag kunnen beginnen. En waarover wil je precies bijgepraten worden?

    Er zijn nu gloednieuw een aantal personage's bijgekomen. Een nieuwe bewaakster tamtamtammm. En ook twee nieuwe meisjes bij ballet, Charlynn en Lauren. En er komt nog een nieuw meisje en een nieuwe jongen bij :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er weer moe ik super Josh die beter is dan Marcell, laten komen. ;) Waha, you left him alone Jaimz... Now he's sad...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Maar hij slaapt, en het is ook avond/nacht :3 ze moest gewoon even plassen XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Charlynn doet balroom, alleen Fem heeft het nog niet veranderd hier....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ coockies heb jij al gereageerd op grey? :$ Sorry, sorry, sorry.]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Dan wordt hij wakker.... Ik verveel me, was net een vriendin hier, want moest werken aan een project en naar de supermarkt, want hebben morgen Franciscus dag en dan moeten we eten verkopen, alle 3e jaars... Uhhhh.*zucht*


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jamy Black
    Verlegen keek ik Jack aan, voorzichtig pakte ik zijn hand en gaf er een heel klein kusje op. Ik wilde hem vastpakken en zoenen. Maar ik hield me in en fluisterde toen zachtjes: "Ik wil je."


    Don't let your life be lived by somebody else.

    DreamWishes schreef:
    Naomi Micheal

    Ik grijns en ga dicht tegen Ian aanzitten zodat ik het niet weer koud krijg en leg mijn hoofd op zijn schouders en kijk naar het uitzicht voor me, het blijft prachtig. 'Dankje dat je me weer wilt vertrouwen.' zeg ok dan zacht en glimlach even. Ik merk dat ik het langzaam weer koud begin te krijgen dus ga nog wat dichter tegen Ian aan zitten en leg dan mijn hoofd weer tegen zijn borst en sluit even mijn ogen, maar merk dan dat ik langzaam wegval en in slaap val met een glimlach op mijn gezicht.

    [Ik dacht iedereen slaapt dus laat Naomi ook maar slapen. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik vind het best :3 Ze zit in de gang bij de badkamers en Aireal en Marcell zijn er en Aireal zwijgt, en Marcell gaf haar de keuze om te kruipen, lopen of geholpen te worden. Wat dus inhoud meesleuren XD en tshjaa, lees de laatste reactie van Les maar ofzo? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.