• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:23 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Dat komt nog wel goed Deem, maak je geen zorgen! :Y) ik heb ook al wat dingen verknald..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [O dat is echt rot! ): je had er goed voor geleerd, toch? Dat is altijd naar dan. Maar misschien dat geschiedenis wel mee valt?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga toch maar denk ik... We kunnen toch niets doen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Uhm... Natuurkunde snap ik gewoon helemaal niks van, had het ook verwacht. Duits dacht ik vet goed gemaakt te hebben en geschiedenis... Tja... Hahahaha, wat zal ik er over zeggen? Hopen voor een 5,5.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Haha, alleen als je wil he Jaims! En nouja, ik zit nog te denken welke ouder van welke afkomst was enzo..

    Argh, balen Deems! Ik had laatst ook een onvoldoende voor wiskunde en Engels op 1 dag.. Maarja. Shit happens.]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Je hebt nog het hele jaar om het op te halen so don't worry. :)]

    DreamWishes schreef:
    Naomi Micheal
    Ik glimlach en kijk hem aan. 'Je had het denk ik zeker wel gered zonder mij, maar ik voel me gevleid.' zeg ik dan en bloos licht. 'En je kan me altijd vertrouwen.' zeg ik dan en glimlach lief en druk een kort kusje op zijn lippen kijk hem dan weer blij aan. 'Zullen we terug gaan, of weet jij nog iets ander?' vraag ik dan grijnzend en druk nog een kusje op zijn lippen en kijk hem dan weer aan in zijn mooie ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Ik loop al dag en nacht dingen voor anderen te verzinnen, but okayy. Wat wil je precies hebben?

    Een verleden?:

    Door een vulkaan uitbarsting waren hun spullen weg en hebben ze een nieuw, goed, leven opgebouwd in Engeland.]


    Lalala idee. En ik denk moeder Hawaii en vader Engeland :3 en ik denk even verder.

    Wacht. Je hebt dan geen ideeën meer nodig right?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nou, ik heb altijd ideetjes nodig ;)
    Maar als je wil gaan ga maar, ik kan het nu toch niet opslaan..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik wil nog niet gaan en heb zin om te rpg'en XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga, we kunnen toch niks doen dus... En Deem reageert niet met Ian en ik begin moe te worden...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ga ook :3 baaaaaaayyyyyyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [sorry. Ik reageer morgen offers! Beetje moe...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    Met een klein glimlachje om mijn lippen volg ik Eleadora. "Rustig. Als we haasten valt het op" Daarom hou ik haar wat in en neem de leiding over. Zoals ik ongeveer altijd al doe. De leiding nemen, op een tempo wat we allebei fijn vinden. Het is ongeveer een gewoonte gevonden. Maar het maakt me helemaal niks uit. "We doen niks verkeerd, we gaan enkel naar de slaapzaal. Dus ontspan.. We zitten hier toch. We" Herinner ik haar. Hoewel ik me zelf ook niet echt op mijn gemak voel laat ik dat natuurlijk niet merken. Ze moet op me kunnen vertrouwen.

    Amor8 schreef:
    Marcell
    "Prima" Ik knik koeltjes en loop dan maar richting de danszalen. Die controleer ik altijd het eerst, om dansers terug te sturen. En waar gaan dansers graag heen? Juist ja, danszalen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik heb vandaag maar 1 uur les _O_]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.