• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes

Ballet:
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

Hiphop:
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

[ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:23 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

[ik ben 3 uur thuis]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[Ik om 5 voor 10 :') of kwart voor 11. Dat ligt er maar net aan wanneer ik weg mag :3_]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Ian Silvas

Ik kijk haar aan en kus haar voorhoofd. 'niet blozen, ik meen het. Misschien had ik het wel gered, maar als jij hier nu niet was lag ik depressief in mijn bed.' ik glimlach en kijk haar aan. 'ik weet dat ik je kan vertrouwen...' nu weer wel, denk ik bij mezelf. 'en dat zal ik ook proberen te doen.' ik druk een kus op haar lippen. 'ergens anders heen is goed.' ik glimlach en til haar op. 'ik weet niet,' zeg ik en loop de ruimte uit. Ik grinnik en loop richting de nooduitgang naar het dak. Ik duw de buitendeur open. Koud komt ons te gemoed. Ik zet Naomi neer en grijns. Ik trek haar onder een afdakje. Sneeuw dwarrelt naar beneden.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[Oneerlijk.. Grrrrr! ]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Naomi Micheal

Ik grijns en ga dicht tegen Ian aanzitten zodat ik het niet weer koud krijg en leg mijn hoofd op zijn schouders en kijk naar het uitzicht voor me, het blijft prachtig. 'Dankje dat je me weer wilt vertrouwen.' zeg ok dan zacht en glimlach even. Ik merk dat ik het langzaam weer koud begin te krijgen dus ga nog wat dichter tegen Ian aan zitten en leg dan mijn hoofd weer tegen zijn borst en sluit even mijn ogen, maar merk dan dat ik langzaam wegval en in slaap val met een glimlach op mijn gezicht.

[Ik dacht iedereen slaapt dus laat Naomi ook maar slapen. ;)]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

[Behalve Julio en Eleadora ;) Maar dat duurt ook niet meer lang..
    Ik zit de hele dag thuis x) En als ik een uurtje les zou hebben zou ik geloof ik niet eens naar school hoeven, omdat ik dan in totaal zo'n 3 uur aan het reizen ben voor 1 uurtje les XD]

Stop acting normal. It gets bored.

[Ik moet maat 1 minuut reizen en ik ben op school :3]

[Dan moet je wel naar school ja xD Ik had het btw over heen en terug]

[Dan twee minuten :Y)

En ik ben thuis ;D]

[Haha, welcome home xD
    Ik zit al de hele dag thuis :'D]

[Ik heb zin om te rpgeeeennnnn, maar dat kan niet XD]

[Ik ook xD]

[Ik ga Les wakker laten worden in de nacht :3 dan kan ik tenminste iets schrijven. :3]

[Haha, ik ga hw maken en mijn mensje bedenken. Ik vind het zo l*llig om voor Eleadora te gaan schrijven, of voor Ai-re-al xD]

Leslie Day
    Ik lig een hele tijd lekker warm maar word dan toch wakker. Ik moet plassen. Ik lig nog in Josh' armen maar zijn greep is niet meer stevig en ik kan er makkelijk tussenuit. Ik ga voorzichtig staan en merk dat mijn enkels al weer iets meer kunnen verdragen. Ik sluip zacht de zaal uit en loop dan de gang op. Ik loop niet zo snel. Het is redelijk donker op de gang. En mijn ogen moeten eraan wennen. Maar als dat eenmaal gebeurt is loop ik naar de badkamer.