• Niet uit liefdesverdriet, niet omdat ik te hard om iets heb gelachen, niet omdat ik uien aan het snijden ben... maar omdat ik ben vergeten op de verpakking van een ovenpizza te kijken voordat ik hem opat. (cat) Ik kwam er pas na drie hele grote happen achter dat hij dus vlijmscherp is door allerlei pepers die erin zitten. Ik voel me net een draak. D:

    Zijn er nog meer mensen die zo slecht tegen pittig eten kunnen, of het juist heel lekker vinden? En heeft iemand een idee hoe je van zo'n brandende keel af kunt komen?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I <3 spicey food ^^ (mijn stiefmoeder is Thaïs en die mensen koken redelijk *understatement* pittig xD)
    en arme jij... melk, yoghurt, bananen en tomaat.. brood wil ook wel eens helpen...

    Ik kan absoluut niet tegen pittig eten D: Mijn mond gaat al branden bij een romige tomatensoep (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    LaJoie schreef:
    (...)
    Ik dacht dat de plastic er nog om zat (gesmolten dus, ondertussen) en ze die aan het opeten was. (cat)

    Haha dit dacht ik ook..
    Anyways, melk?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    LaJoie schreef:
    Niet drinken! Daar wordt het erger van!
    Brood eten helpt ...


    Life is full of fake people

    LaJoie schreef:
    Niet drinken! Daar wordt het erger van!
    Brood eten helpt ...


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    HAHAHAHAHAAAA! Oh, sorry, moest even. Nee, heel erg voor je Jipperd. Ik had dat ook ooit, toen at ik in een heel chique restaurant hele hete kip, en ik begon helemaal te zweten en te tranen. Genânt! -.-
    Het best dat helpt is - zoals hier al wordt gezegt - eerst brood eten, en na een half uurtje kun je water drinken. Succes!

    Hahahahaha, dat vind ik juist heerlijk! Hoe pittiger iets is, hoe lekkerder ik het vind. Maar je moet suiker eten om het te neutraliseren. :)


    Bad decisions make good stories.

    Yougurt, komkommer, dat door elkaar (grieks gerecht),
    Dat helpt tegen brandende keel...


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik kan daar ook echt niet tegen. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik kan ook zoo niet tegen pittig eten..

    Ik heb trouwens geen idee wat je er aan kunt doen ;c Veel succes ofzo?


    Inspiration can hit you any time