• Niet uit liefdesverdriet, niet omdat ik te hard om iets heb gelachen, niet omdat ik uien aan het snijden ben... maar omdat ik ben vergeten op de verpakking van een ovenpizza te kijken voordat ik hem opat. (cat) Ik kwam er pas na drie hele grote happen achter dat hij dus vlijmscherp is door allerlei pepers die erin zitten. Ik voel me net een draak. D:

    Zijn er nog meer mensen die zo slecht tegen pittig eten kunnen, of het juist heel lekker vinden? En heeft iemand een idee hoe je van zo'n brandende keel af kunt komen?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik kan tegen pittig eten ,vind het alleen niet zo heel lekker. Op Pizza en sommige vlees gaat het wel ,maar neh.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 19:49 ]


    Shoganai i ne~

    nee, gelukkig niet.
    Veel water misschien drinken?


    -

    Niet drinken! Daar wordt het erger van!
    Brood eten helpt ...


    Has no one told you she's not breathing?

    Mijn moeder gooit in alles wat ze maakt 324784375 lepels sambal, dus ik ben het wel gewend

    Terwijl ik "ik ben vergeten op de verpakking van een oven pizza te kijken voordat ik hem opat" las. Dacht ik dat tie over tijd was ofzo... Maar pepers, daar hou ik ook echt niet van.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 19:49 ]


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ga melk drinken! :'D
    Haha stiekem moet ik hier echt hard om lachen.
    Sterkte? Ofzo? :Y)

    Eet iets zoets, desnoods een suikerklontje!


    life is awesome

    Gubleraholic schreef:
    Terwijl ik "ik ben vergeten op de verpakking van een oven pizza te kijken voordat ik hem opat" las. Dacht ik dat tie over tijd was ofzo... Maar pepers, daar hou ik ook echt niet van.

    Ik dacht dat de plastic er nog om zat (gesmolten dus, ondertussen) en ze die aan het opeten was. (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    Als het niet té pittig is vind ik het wel lekker. Dat is duidelijk te pittig :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Suikerklontjes werken heel goed. Ik hou wel van pittig.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Yoghurt! Hahah, succes ermee. :'D


    You are beautiful, you are love.

    LaJoie schreef:
    (...)
    Ik dacht dat de plastic er nog om zat (gesmolten dus, ondertussen) en ze die aan het opeten was. (cat)

    dat dacht ik dus ook:Y)

    maar erhm goh ik kan best tegen pittig eten, als ik maar wat water bij de hand heb ;')

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 19:52 ]


    The soul needs autumn.

    Cola? Ik weet niet, lest de dorst in ieder geval. En Emrys heeft een werkende tip die ik niet kon opbrengen.
    Ik hou ook van pittig, geen Vietnamese loempia's voor mij zonder hete saus!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben dol op scherp eten (:


    26 - 02 - '16

    I love it. ;3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson