• Niet uit liefdesverdriet, niet omdat ik te hard om iets heb gelachen, niet omdat ik uien aan het snijden ben... maar omdat ik ben vergeten op de verpakking van een ovenpizza te kijken voordat ik hem opat. (cat) Ik kwam er pas na drie hele grote happen achter dat hij dus vlijmscherp is door allerlei pepers die erin zitten. Ik voel me net een draak. D:

    Zijn er nog meer mensen die zo slecht tegen pittig eten kunnen, of het juist heel lekker vinden? En heeft iemand een idee hoe je van zo'n brandende keel af kunt komen?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik hou van scherpe pizza's! Ik nam eens een pizza met peperoni, tobacco saus en pepers. Op die pizzia zaten gewoon hele pepers. Nom nom nom nom! :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik hou van scherpe pizza's! Ik nam eens een pizza met peperoni, tobacco saus en pepers. Op die pizzia zaten gewoon hele pepers. Nom nom nom nom! :9~

    Omg, dude! Waar the heck haal je die pizza's? Gewoon bij domino's of wat? D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Isuzu schreef:
    (...)
    Omg, dude! Waar the heck haal je die pizza's? Gewoon bij domino's of wat? D:

    Nee, dat was een Italiaanse pizzading en ik heb daarna nooit meer zoiets gehad. Helaas. Dat was echt overheerlijk en heel erg scherp.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik hou wel van pittig eten. Brood of rijst eten helpt om het te minderen. Zeker niet drinken. En al totaal niets met prik ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nee, dat was een Italiaanse pizzading en ik heb daarna nooit meer zoiets gehad. Helaas. Dat was echt overheerlijk en heel erg scherp.

    Fuck my life.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Isuzu schreef:
    (...)
    Fuck my life.

    Mine too. Ik wil hem ook weer D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ben der eigk mee opgegroeid. I just looooóve spicy, hot food. Damn. <3

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 23:27 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Foodrauhl schreef:
    Mijn moeder en stiefvader gooien in alles wat ze maken 324784375 lepels sambal, dus ik ben het wel gewend


    Stop holding me under and let me breathe.

    Oh you! (krul)


    Life is hard and then we die

    Silverlance schreef:
    Ga melk drinken! :'D
    Haha stiekem moet ik hier echt hard om lachen.
    Sterkte? Ofzo? :Y)

    je moet dan suiker eten ;)
    Ik kan er ook ( helaas) niet tegen ..


    •*• Lululu •*•

    LaJoie schreef:
    Niet drinken! Daar wordt het erger van!
    Brood eten helpt ...


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ahaha arme jij :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik hou ervan, als het maar niet té spicy is. (bloos)

    Je moet eigenlijk nooit drinken als je eten te heet is, dat verergerd het alleen maar. Suiker of koko's poeder werkt heel goed^^
    ik hou er wel van ^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mmmm lekker! Krijg spontaan zin in pizza pepperoni c;