• Niet uit liefdesverdriet, niet omdat ik te hard om iets heb gelachen, niet omdat ik uien aan het snijden ben... maar omdat ik ben vergeten op de verpakking van een ovenpizza te kijken voordat ik hem opat. (cat) Ik kwam er pas na drie hele grote happen achter dat hij dus vlijmscherp is door allerlei pepers die erin zitten. Ik voel me net een draak. D:

    Zijn er nog meer mensen die zo slecht tegen pittig eten kunnen, of het juist heel lekker vinden? En heeft iemand een idee hoe je van zo'n brandende keel af kunt komen?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Vooral niet gaan drinken want zoals ze het in het Engels zeggen, water makes it hotter. Dus brood eten, een lekker toetje of een stuk fruit is het beste,


    Physics is awesome

    Volgens mij helpt melk drinken ^^


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Silverlance schreef:
    Ga melk drinken! :'D
    Haha stiekem moet ik hier echt hard om lachen.
    Sterkte? Ofzo? :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Melk drinken helpt goed.
    Ligt eraan wat voor eten het is.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Suiker werkt goed. En het ligt er inderdaad aan wat voor eten het is. Als ik mosterd eet, moet het op z'n minst redelijk pittig zijn, hetzelfde geldt voor sambal.


    No growth of the heart is ever a waste

    Vorige week op kamp in de Ardennen had ons groepje ontzettend pittige nasi gemaakt :') Mijn keel stond zowat in brand, lol.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lol, ik verwachtte een heel zielig verhaal of plaatje, en na de eerste zin misschien een hartbrekend verhaal, maar nee, het zijn pepers -gelukkig maar :3-

    Anyway, WATERHHHHHHHH!!!
    Een keer heb ik de eenascherpste peper opgegeten in een restaurant. HOT.


    Tijd voor koffie.

    Dragons are fun. (krul)

    Peacekeeper schreef:
    Vorige week op kamp in de Ardennen had ons groepje ontzettend pittige nasi gemaakt :') Mijn keel stond zowat in brand, lol.

    Was jij ook in de Ardennen? :'D, zit jij toevallig in Arnhem op school?


    Tijd voor koffie.

    Ik kan wel tegen pittig eten
    Het liefst eet ik Chinees/Indisch, dat is meestal wel pittig

    Melk drinken en suiker eten :3
    Haha


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik kan héélemaal niet tegen pikante dingen en vermijd eigenlijk alles waar peper in zit, dus ik kan me in jou verplaatsen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik hou van pittig eten, ja, maar ik weet nog dat ik afgelopen zomer een pizza had met heel veel pepers erop. D: Ik had het stuk met de meeste hete pepers overgelaten voor m'n vriend, die daarna nodig een liter drinken moest hebben, HAHAHA. Tranen stonden bijna in z'n ogen. (A)


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Silverlance schreef:
    Ga melk drinken! :'D
    Haha stiekem moet ik hier echt hard om lachen.
    Sterkte? Ofzo? :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik eet al van jongs af aan sambal en pepers, etc, dus ik ben er wel aan gewend.
    Een tip: geen water drinken, dat maakt het enkel erger. Drink melk, dat verkoelt het iets.


    Quiet the mind, and the soul will speak.