• Okay, ik ben dus van plan om een nieuwe story te beginnen, maar ik heb nog geen cover. Kan er iemand eentje voor mij maken? (:

    Titel: Live While We're Dead - Niall J. Horan

    Het is best wel moeilijk om het uit te leggen maar ik ga het toch proberen (cat)

    Uitleg: Een paar jaar geleden leerde Niall een meisje kennen, samen waren ze een heel erg mooi koppel en ze hielden zielsveel van elkaar.
    Tot groot verdriet van Niall kwam het meisje om in een ongeval, het heeft maanden geduurd eer Niall er weer bovenop kwam en zich weer durfde te binden met andere meisjes.
    Maar net nu, nu hun succes het grootst is merkt Niall terug een soort van aanwezigheid van het meisje, er gebeuren rare dingen die niemand kan verklaren. Niamand geloofd hem wat het het allemaal nog moeilijker maakt.

    Uitzicht: je mag helemaal zelf kiezen hoe de cover eruitziet, ik heb helemaal nog géén idee van hoe het eruit kán zien, maar liefst staat Niall er wel bij op.

    Heel erg bedankt als je de moeite hebt gedaan om dit te lezen en misschien een cover te maken! x3

    Edit; ik heb het bij storyproblemen gezet, maar het moet (denkik) bij creativiteit... niet? :$

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 11:04 ]

    Niemand? (baby)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 11:10 ]

    echt hélemaal niémand?

    Ik wil anders wel proberen..


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bronx schreef:
    Ik wil anders wel proberen..


    Ja, doe maar!

    Wat moet er op je cover nog meer staan dan de titel? (Je username,..)


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.


    I tried, lawl.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik zal ook wel even een poging wagen.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.


    Klik op het plaatje voor een grotere versie


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Framlingham schreef:


    Klik op het plaatje voor een grotere versie


    Ooh,ja deze is mooi! (dat lettertype X3 ) Ik vind deze echt heel erg mooi, ik ga hem pakken denkik... :'D

    Simpel maar mooi!