• *O**O**O*

    Plaats: Station Zwolle, AH to go.
    Datum: 6 oktober
    Tijd: 13:00 uur [1 uur 's middags]


    Mensen die meegaan naar de meeting:
    - Svenka [nog niet zeker!]
    - Jaccochips
    - Feline
    - Moonly
    - DreamerN
    - Yuffie
    - Kieraa
    - MartyrArt
    - Demacia
    - Shinx
    - ASTRONAUTx

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 20:00 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn jas is alles behalve waterdicht, maar we gaan er iets leuks van maken ;3


    26 - 02 - '16

    Oh fijn, dus k ben niet de enigste die nat word met jas aan!

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 22:29 ]

    Oh trouwens, Nemen jullie nog een tas of iets mee? of in het algemeen. Wat nemen jullie allemaal mee?!?!?!

    Uh, paraplu Vergeet ik waarschijnlijk dus laatmaar zitten xd, portemonnee, mobiel, verder niet? :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Oke, Als het om dit soort dingen gaat, ben k echt een streskip ;s vreselijk. Word super zenuwachtig, word misselijk alles HAha. echt erg. :3

    Hihi, komt goed! (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hebben jullie er zin in? Hoop dat ik jullie nog even tegenkom, maar ben hoogstwaarschijnlijk druk aan het shoppen en lol maken met mijn vriendinnen om heel lang te plakken. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    k hoop het omg. Zal k eens een foto laten zien van ons nieuwe kitten.



    Rotweer. :c

    http://i1069.photobucket.com/albums/u475/kiertjex/weerzwollee.png

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 23:05 ]

    Morgen is het zover!:3
    Sorry, ik kan niet, maar ik wil wel foto's zien he ! :)


    FASHIOOOON.

    Kieraa schreef:
    [...]


    Omg! He is so cute! ;3

    Dit is Pom:

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 23:21 ]


    26 - 02 - '16

    Awh, Pom is schattig! D:

    - Wat jammer dat je niet kunt komen!

    Ik neem altijd een tas mee, ook al zit er maar heel weinig is XD zo is er altijd ruimte voor eventuele extra's die er nieuw bij in komen ;)

    Wat een schatjes !!(flower)
    Als ik nou ook nog een nieuwe en foto's van goede kwaliteit had van mijn katten had ik ze ook gepost :3


    Credendo Vides

    Echt, k word wakker en ik hoor regen. Party.

    Ik werd vannacht om elf uur wakker in stress dat ik nog maar twee uur hadom in zwolle te komen. Ik spring uit bed en kleed me snel aan, komt mijn moeder binnen om te vragen waarom het licht aan is. Ik uitleggen dat ik er bijna moet zijn zegt ze dat het midden in da nacht is. haha, ik werd weer wakker om kwart over 6. haha


    HEEYY VANDAAG BEN IK PRECIES EEN HALFJAAR OP Q!!!!

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 10:05 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!