• *O**O**O*

    Plaats: Station Zwolle, AH to go.
    Datum: 6 oktober
    Tijd: 13:00 uur [1 uur 's middags]


    Mensen die meegaan naar de meeting:
    - Svenka [nog niet zeker!]
    - Jaccochips
    - Feline
    - Moonly
    - DreamerN
    - Yuffie
    - Kieraa
    - MartyrArt
    - Demacia
    - Shinx
    - ASTRONAUTx

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 20:00 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    DEAL (sneaky me, ik zou dit nOrmaal nooit doen, maar goed)

    Oh heb je misschien iemands nummer? Dan kun je smsen als je wilt weten waar wij zijn ^^


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Nog maar 1 dag, ben benieuwd :]

    Was er nog een afspraak gemaakt over hoe we er allemaal uit moeten zien als herkenning ? of is alleen het eerste persoontje zo ?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Nog maar 1 dag, ben benieuwd :]

    Was er nog een afspraak gemaakt over hoe we er allemaal uit moeten zien als herkenning ? of is alleen het eerste persoontje zo ?


    Jullie moesten mij herkennen^^
    Als het goed is heb je mijn telefoonnummer^^


    It's never gonna happen, Guys.

    ATTENTIE PASSAGIERS: Ik moet de trein hebben van 17.48 ;3
    Kunnen we dus misschien om 5 uur eten?:Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    ATTENTIE PASSAGIERS: Ik moet de trein hebben van 17.48 ;3
    Kunnen we dus misschien om 5 uur eten?:Y)


    Is het dan zelfs niet handiger om zelfs nog eerder te gaan eten (ligt er natuurlijk geheel aan waar we in eerste instantie al gaan eten.)


    Credendo Vides

    Uhuh, en eten jullie voor jullie naar zwolle vertrekken? Want ik ga 's ochtends nog kado kopen met vriendin - niet in zwolle. Moet ik dan even een broodje halen en dan naar zwolle gaan, of eten we gewoon in zwolle wat?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Btw. Volgensmij heeft buienradar z'n gedachten veranderd. ;( Morgen veel regen x_x


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    Btw. Volgensmij heeft buienradar z'n gedachten veranderd. ;( Morgen veel regen x_x


    Nou ja, als de regen echt te erg wordt kunnen we ook gewoon in een kroeg of een eetcafé of zo gaan zitten. n.n


    Numbers.

    Note to myself: PARAPLU MEE. o:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    haha, lol. Allemaal afspreken met mijn ouders gemaakt wat ik morgen moet doen. Daar gaat mijn beltegoed, haha. Mijn moeder gaat eerst mee om jullie te ontmoeten, ik moet de hele tijd smsjes versturen en nog meer dingen. haha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Natuurlijk kunnen we ook gewoon ergens kunnen lunchen (wie heeft er zin in een tosti van Tostiworld ? (A))


    Credendo Vides

    MartyrArt schreef:
    (...)

    Nou ja, als de regen echt te erg wordt kunnen we ook gewoon in een kroeg of een eetcafé of zo gaan zitten. n.n


    ja hoor, xD we gaan wel weer naar de kroeg xD

    Demacia schreef:
    (...)

    ja hoor, xD we gaan wel weer naar de kroeg xD


    Weer? (": Volgens mij hebben wij alleen samen een milkshake gedronken. lol.


    Numbers.

    HAHHA omg, Stiekem durf k niet meer. :3 Maar mijn jas is niet waterdicht, dus als het heel erg gaat regenen. Ben k dus echt zeik nat.

    Ah, mijn jas is ook niet waterdicht! D: Nja, we will survive. Heb zin in morgen! Wat moet ik aaaaan D:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean