• *O**O**O*

Plaats: Station Zwolle, AH to go.
    Datum: 6 oktober
    Tijd: 13:00 uur [1 uur 's middags]

Mensen die meegaan naar de meeting:
    - Svenka [nog niet zeker!]
    - Jaccochips
    - Feline
    - Moonly
    - DreamerN
    - Yuffie
    - Kieraa
    - MartyrArt
    - Demacia
    - Shinx
    - ASTRONAUTx

[ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 20:00 ]

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Hahahahaha Moonly, ik had dat ook! Alleen bleef ik in me bed.. xd Regent het echt zo hard? o_O Ik lig nogsteeds met koptelefoon in me bed, terwijl ik over een half uur ri/ dorp moet. Goedzo kim.

"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

Ja, Het is beetje zelfde regen als gister, en toen kwam ik ook doorweekt op school. HAHA. :3 maar k doe nu gewoon even regenpak aan, en dan dump ik die wel bij mn opa! D:

Ik ben echt heel erg zenuwachtig, haha. Mijn ouders worden helemaal gek

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Wtf ik ben helemaal niet zenuwachtig xdxd Me ouders weten dan ook niet dat ik jullie ga meeten, dat scheelt vast haha.

"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

hahhaa, ik ook Femke. :3 Zodra ik in de trein zit, kan k niet meer terug. en nu twijvel ik nog wel heel erg. HAHA.

Mijn laptop valt zo uit maar ik wilde even zeggen dat ik er zin in heb! Ik trek een regenjas aan omdat ik ook nog op de fiets naar het station moet ;3
    Verkopenze bij de AH to go smintjes? Mijne zijn op namelijk lol random vraag xd.. Anyways tot zo! *O*

Shit happens but pee happens a lot more.

Ga de trein in, anders zoek ik voor niks. (cat)

HAHAH. :3 Nee oke, k ga wel in de trein xd. k heb een groene trui aan met een soort hert er op D: Alleen die zie je niet omdat ik een jas aan heb >.< Moet je me nummer anders hebben?

Ik ga waarschijnlijk vet vaak aan jullie vragen hoe jullie ook al weer heten. Ik ben super slecht in namen. hahah

Ik heb er zin in^^
    Ik ga over een uurtje met de trein^^
    Zie jullie allemaal in Zwolle!

It's never gonna happen, Guys.

K heb mn treinkaartje! D: Mama had er twee gehaald voor het geval dat ik nog iets geks in me hoofd haal. nou ja zeg. :(

Ik ben het meisje met een roze met wit gestipte paraplu. Mooi alles .. xx tot straks people!

Ik ben het meisje met het bruine haar en de moeder(die dsaarna weer weg gaat)

Tot straksjes:) Ik zie jullie in Zwolle

Veel plezier ^^