• *O**O**O*

    Plaats: Station Zwolle, AH to go.
    Datum: 6 oktober
    Tijd: 13:00 uur [1 uur 's middags]


    Mensen die meegaan naar de meeting:
    - Svenka [nog niet zeker!]
    - Jaccochips
    - Feline
    - Moonly
    - DreamerN
    - Yuffie
    - Kieraa
    - MartyrArt
    - Demacia
    - Shinx
    - ASTRONAUTx

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 20:00 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    haha, uh ik neem de trein van 12.40 (: En hij? Ga ik gewoon even voor-meeten hehehe.
    Okai, awesum.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Neee, ik bedoel normaal gesproken als je hem ziet! c:


    Numbers.

    Huh, i don't get it, hehe? Als ik naar school ga?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ja, dan ja! (":


    Numbers.

    Dan ga ik met de bus. :B


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Zo raar eigenlijk om mensen te meeten die je niet kent :p?

    lolol, wat een miscommunicatie zeg :"D Ik dacht dat je bedoelde dat je normaal gesproken bij hem in de trein zit! Maar als ik vrijdag bij Ties slaap zit je bij ons allebei in de trein. Weet ik alleen nog niet zeker. c:


    Numbers.

    Aha. Sorreh ik ben echt goed in dingen begrijpen. (cat) Okai, kww.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Nou, ik ook niet zo volgens mij! ;x


    Numbers.

    Awh. Judith kan wss niet. en nu moet ik dus in mn eentje, Zijn er meer mensen die op de fiets komen. :D?

    Kieraa schreef:
    Awh. Judith kan wss niet. en nu moet ik dus in mn eentje, Zijn er meer mensen die op de fiets komen. :D?


    Misschien, ligt eraan of ik in Zwolle slaap of niet. c;


    Numbers.

    Misschien komt WizardnightM met me mee :]


    Credendo Vides

    Nou ik ga niet fietsen vanuit Putten! :)
    Maar ik heb nu al zin in Zaterdag^^
    Heb 's avonds feest^^ Maar ik kan gelukkig wel komen^^
    Ik heb jullie allemaal toegevoegd trouwens..
    Tenminste degene die hun facebook hierin hebben gezet :)


    It's never gonna happen, Guys.

    Kom je uit Putten :p? Oud klasgenootje kwam daar ook vandaan! Misschien ken je Brent Hoppen :p?

    En k denk trouwens dat k maar met de trein ga, in heino voelt me fiets toch wat veiliger dan zwolle haha.

    Kieraa schreef:
    Kom je uit Putten :p? Oud klasgenootje kwam daar ook vandaan! Misschien ken je Brent Hoppen :p?

    En k denk trouwens dat k maar met de trein ga, in heino voelt me fiets toch wat veiliger dan zwolle haha.


    Nee, zegt me helemaal niets..
    Zou wel heel toevallig zijn xD


    It's never gonna happen, Guys.