• *O**O**O*

    Plaats: Station Zwolle, AH to go.
    Datum: 6 oktober
    Tijd: 13:00 uur [1 uur 's middags]


    Mensen die meegaan naar de meeting:
    - Svenka [nog niet zeker!]
    - Jaccochips
    - Feline
    - Moonly
    - DreamerN
    - Yuffie
    - Kieraa
    - MartyrArt
    - Demacia
    - Shinx
    - ASTRONAUTx

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 20:00 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Iemand die vanuit richting Arnhem komt?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    JAA, Keiraa dan zitten we in dezelfde trein. c:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    HAHAH. Oke k moet van me moeder met de trein, eigenlijk mag k niet. omdat ze het gevaarlijk vind. 'stel je voor jullie zijn allemaal pedo's.' ja ok. Maar k moet dus me fiets bij mn opa dumpen, en dan lopen naar het station. dus dan moet k denk ik kwart voor 12 al op de fiets. kwart over 12 daar. en dan 15 min bij mn opa zijn ofs. en dan naar station. God k vind het echt eng HAHA.

    Wij zijn niet eng!! :O

    Mensen, ik heb een vraagje! En misschien issie heel slecht
    Ik moet half 6 thuis zijn van mijn moeder, aangezien we naar een feest gaan..
    dat betekent voor mij de trein van 10 voor 5 naar huis!
    En ik geloof dat Sandra ook rond 6 uur thuis moest zijn, dus moet jij ook zo laat de trein terug?

    Toch zou ik jullie wel even willen zien, zonder me weer te moeten terughaasten naar het station! Dus hebben jullie er een probleem mee als we een uurtje eerder afspreken?

    *Hoeft niet hoor xD is maar gewoon een idee:O

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 19:12 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yuffie schreef:
    Wij zijn niet eng!! :O

    Mensen, ik heb een vraagje! En misschien issie heel slecht
    Ik moet half 6 thuis zijn van mijn moeder, aangezien we naar een feest gaan..
    dat betekent voor mij de trein van 10 voor 5 naar huis!
    En ik geloof dat Sandra ook rond 6 uur thuis moest zijn, dus moet jij ook zo laat de trein terug?

    Toch zou ik jullie wel even willen zien, zonder me weer te moeten terughaasten naar het station! Dus hebben jullie er een probleem mee als we een uurtje eerder afspreken?

    *Hoeft niet hoor xD is maar gewoon een idee:O


    Ja. Ik heb daar een probleem mee. Dan komt het bij mij niet uit qua tijd.


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    (...)

    Ja. Ik heb daar een probleem mee. Dan komt het bij mij niet uit qua tijd.


    Oke dan heb ik niets gezegd :)
    ik ruimte genoeg hoor daar niet van, maar ik dacht misschien kan het xD


    It's never gonna happen, Guys.

    DreamerN schreef:
    Misschien komt WizardnightM met me mee :]


    Ok! *O*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    k vind je ook niet eng! k vind het meeten zelf eng ;p! En k ben vreselijk verlegen godd. wat word niks HAHA.

    Kieraa schreef:
    k vind je ook niet eng! k vind het meeten zelf eng ;p! En k ben vreselijk verlegen godd. wat word niks HAHA.


    Komt wel goed :)


    It's never gonna happen, Guys.

    k hoop het haha. k weet trouwens niet alle namen per gezicht hoor o.ó?

    Kieraa schreef:
    k hoop het haha. k weet trouwens niet alle namen per gezicht hoor o.ó?


    Komt wel! zolang je mij maar kan herkennen! :P


    It's never gonna happen, Guys.

    Yuffie schreef:
    Wij zijn niet eng!! :O

    Mensen, ik heb een vraagje! En misschien issie heel slecht
    Ik moet half 6 thuis zijn van mijn moeder, aangezien we naar een feest gaan..
    dat betekent voor mij de trein van 10 voor 5 naar huis!
    En ik geloof dat Sandra ook rond 6 uur thuis moest zijn, dus moet jij ook zo laat de trein terug?

    Toch zou ik jullie wel even willen zien, zonder me weer te moeten terughaasten naar het station! Dus hebben jullie er een probleem mee als we een uurtje eerder afspreken?

    *Hoeft niet hoor xD is maar gewoon een idee:O

    Lieverd, ik moet om 6 naar huis ;3 Ik moet namelijk 7 uur op het station hier staan. Ik vind het niet erg om een uurtje eerder te gaan.. Misschien kunnen we wel even samen de stad verkennen?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Lieverd, ik moet om 6 naar huis ;3 Ik moet namelijk 7 uur op het station hier staan. Ik vind het niet erg om een uurtje eerder te gaan.. Misschien kunnen we wel even samen de stad verkennen?


    Oh zo! Had ik verkeerd begrepen xD
    nee hoor maakt niets uit! Ik kom wel gewoon rond half 1, wanneer ik iedereen opwacht en dan ga ik zelf wel terug naar het station^^
    *Mijn oom wordt 50, dus mijn moeder wil graag dat ik erbij ben


    It's never gonna happen, Guys.

    Gewoon afgesproken tijd, omdat er anders verwarring ontstaat en dit is nu afgesproken. Het is niet handig om nu zo kortdag te veranderen. Sorry. D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    Gewoon afgesproken tijd, omdat er anders verwarring ontstaat en dit is nu afgesproken. Het is niet handig om nu zo kortdag te veranderen. Sorry. D:


    nee snap ik xD
    Ik heb trouwens zelf de tijd van 13.00 neergezet xD
    *Bij datumprikker die ik gemaakt had :)
    Dus het is niet erg, maar niet geschoten is altijd mis!


    It's never gonna happen, Guys.