• *O**O**O*

    Plaats: Station Zwolle, AH to go.
    Datum: 6 oktober
    Tijd: 13:00 uur [1 uur 's middags]


    Mensen die meegaan naar de meeting:
    - Svenka [nog niet zeker!]
    - Jaccochips
    - Feline
    - Moonly
    - DreamerN
    - Yuffie
    - Kieraa
    - MartyrArt
    - Demacia
    - Shinx
    - ASTRONAUTx

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 20:00 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh, we hebben niet heel veel gedaan ofs hoor. We zijn bij wezenlandenpark(?) geweest. En daarna gingen Michael, Danique, Erieka en Kim al terug met de bus naar het station. En volgens mij hadden Celine en Ties(?) het niet door dat je er tussen was 'gesprongen' haha.

    Haha, ik denk dat zij het niet door hadden gehad dan x]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Was wel leuk verder :p! Maar beter is volgende keer in een pretpark, vind ik zelf wat leuker, idk wat de rest vind.

    Hmm, ik organiseer in de kerstvakantie een meeting in de Amsterdam Dungeon. In Zwolle zijn geen pretparken of zo. Vind ik maar goed ook, ik heb een hekel aan pretparken. Dungeon is nog prima, maar Walibi? Hell no. D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha, Walibi is juistt leuk. D: Toen k met Nick en Suus ging meeten waren we in Hellendoorn, dat park is nrml zo saai. Maar dit keer was het zo leuk haha.

    Haga, was inderdaad wel een leuke meeting, Femke en ik staan nu zelfs nog op het station Zwolle XD


    Credendo Vides

    DAMN, ik weeet al jullie namen nieteens meer *0* Hebben jullie lekker gegeten ? Ben echt benieuwd naar de foto's haha.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Heee kim, Sorry dat k niet gelijk mee ging de bus in D: k had niet zo veel zin om alleen thuis te zitten namelijk ;o

    Ahh maakt niet uit joh! Als je het maar leuk hebt gehad, toch. (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Jaa was leuk, alleen k vind de stad zelf niks haha. D:

    haha, mijn ouders meteen ondervragen hoe het was:P


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha, de mijne ook hoor :]

    En ja, het was lekker eten ^^ Pannenkoekenschip (yeah)


    Credendo Vides

    AAH WAS LEUK MENN WIEEEH
    Pannenkoekenschip met piraat*O*
    Als mensne nog foto's hebben kunnen ze die dan plaatsen of sturen? ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Als je ze hier plaats, doe vooral de link er onder plaatsen. Want de foto's op Quizlet worden niet groot weer gegeven D:

    haha, Pannekoekenschip was grappig:P

    Ik heb nu iets vaags in mijn hoofd:

    'HAPPY BIRTHDAY!'

    'I'm Liam!' 'I'm Zayn' 'I'm Harry' 'I'm Niall' 'I'm Louis'

    'And we are one direction and we wish you a Happy birthday'

    hahahah


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!