• *O**O**O*

    Plaats: Station Zwolle, AH to go.
    Datum: 6 oktober
    Tijd: 13:00 uur [1 uur 's middags]


    Mensen die meegaan naar de meeting:
    - Svenka [nog niet zeker!]
    - Jaccochips
    - Feline
    - Moonly
    - DreamerN
    - Yuffie
    - Kieraa
    - MartyrArt
    - Demacia
    - Shinx
    - ASTRONAUTx

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 20:00 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hihi ik neem voor de zekerheid een glitterhoedje mee xD
    Dan weten jullie dat ik dat ben!


    It's never gonna happen, Guys.

    iel k pas mn regenpak bijna niet eens meer. D: Dat ding is 4 jaar oud, en heb hem nooit aan gehad HAHA. :3

    *kijkt uit het raam* Momenteel is het droog hier, met best wel een mooie blauwe lucht...
    Hopelijk blijft die :)


    Credendo Vides

    Ik vertrek over een half uur:)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jaa, neem mooi weer mee naar zwolle. D: Hier begint ook de zon te schijnen.

    Ik kan het niet meenemen aangezien ik in Zwolle woon ;)
    Neem toch voor de zekerheid mijn mooie *kuche* regenjas mee..


    Credendo Vides

    Oke, k ga op de fiets naar Heino, en dan de trein pakken D:. Stiekem durf k niet meer maar oke (:

    Lol, ben allerlei vage dingen aan het inpakken(zoals een meetlintXD). toch er maar weer uithalen en ik ga over vijf minuutjes, tot zo:)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ahri en ik zijn door dat we de bus hebben gemist iets later. het is ongeveer kwart over 1 dan. sorry )=

    Ik heb allen even gezien, ben nu alweer thuis. Leuk jullie even gezien te hebben. c: Sorry dat ik niet meer bij de Mediamarkt stond, we gingen al verder. Maar was alsnog gezellig. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ahhhh, het was echt super leuk (: Ben benieuwd naar de foto's! Heb zelf ook een foto.
    Vol gestempelde treinkaartjes by; Ahri & Demacia

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 17:53 ]


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Buh, wou dat ik er langer bij kon zijn. :C


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jaa, dat was echt leuk geweest ):


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    hoiiii, k ben ook weer thuiss. D:

    Ik al een paar uur, haha. Ik heb wel eerlijk verteld aan mijn moeder dat ik jullie even heb gemeet. Ik zei dat ik jullie was tegengekomen en we elkaar herkent hadden, wat min of meer klopt. Dat voelt wel fijn, dat ik tenminste niet helemaal het verzwijg; ik heb daar een te groot geweten voor. x]

    Ghehe, wat hebben jullie allemaal nog gedaan? Ik heb 2 mensen niet gemeet, was wel balen. Die waren doorgelopen naar de bakker.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife