• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 okt 2012 - 19:41 ]


    ~

    Apocalyptic schreef:
    Trustennn!



    Harry Piekema van de Albert Heijn speelt een potje tafeltennis tegen Robin van Persie. My life is complete now.

    Hij dan ook echt met zijn oranje stropdas :'D

    Vanavond Reaaaal - Ajax!
    Echt haat mbn leven. Zit hier bij de bushalte zonder hokje, het regent en de buurtbusjes rijden niet meer. Ik moet nu 3 kwartier wachten tot mijn ouders uit Antwerpen zijn. Bevries hier echt. Mijn broek is nat, mijn jas is doorweekt en ik heb zin om mn laptop hier uit te stallen, maar dat is ook weer zo raar hahahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Vanavond Reaaaal - Ajax!
    Echt haat mbn leven. Zit hier bij de bushalte zonder hokje, het regent en de buurtbusjes rijden niet meer. Ik moet nu 3 kwartier wachten tot mijn ouders uit Antwerpen zijn. Bevries hier echt. Mijn broek is nat, mijn jas is doorweekt en ik heb zin om mn laptop hier uit te stallen, maar dat is ook weer zo raar hahahaha.


    Awh arme meisje. Ik kan Real-Ajax waarschijnlijk niet kijken, één dag school missen is killing :'D Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mijn mentor heeft of ontslag genomen of is overspannen O.o


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Godverdomme. Ik heb een vriendin uit Hengelo, die ik al bijna vijf jaar ken. In de zomervakantie ging ik naar haar toe, met de afspraak dat zij dan in de herfstvakantie zou komen. Nu is het zo dat die treinkaartjes ongeveer zestig euro zijn, een retourtje. Dus vonden we dat duur. Vorige week zei ze nog: "Ja, ik kom sowieso wel, want mijn loon is gestort." Dus ik dat tegen mijn ma vertellen.
    Zegt ze vandaag doodleuk: "Ik ben hotels zoeken in Londen." Dus ik zo vragen waarom. Vertelt ze me dat ze daar met vrienden in de herfstvakantie heen gaat.
    Ik herinnerde haar nog van: "Je zou toch hierheen komen?"
    zegt ze zo: "Nee, er zijn geen kortingsactie's." Dus beter vertaalt: Een ritje naar Londen en hotel daar kan je wel betalen, maar je hebt het niet over voor een treinkaartje hierheen. Opdonderen dus.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Helleu babes(flower)


    ~

    Aria schreef:
    Godverdomme. Ik heb een vriendin uit Hengelo, die ik al bijna vijf jaar ken. In de zomervakantie ging ik naar haar toe, met de afspraak dat zij dan in de herfstvakantie zou komen. Nu is het zo dat die treinkaartjes ongeveer zestig euro zijn, een retourtje. Dus vonden we dat duur. Vorige week zei ze nog: "Ja, ik kom sowieso wel, want mijn loon is gestort." Dus ik dat tegen mijn ma vertellen.
    Zegt ze vandaag doodleuk: "Ik ben hotels zoeken in Londen." Dus ik zo vragen waarom. Vertelt ze me dat ze daar met vrienden in de herfstvakantie heen gaat.
    Ik herinnerde haar nog van: "Je zou toch hierheen komen?"
    zegt ze zo: "Nee, er zijn geen kortingsactie's." Dus beter vertaalt: Een ritje naar Londen en hotel daar kan je wel betalen, maar je hebt het niet over voor een treinkaartje hierheen. Opdonderen dus.


    Wauw dat verhaal komt me heel bekend voorxD


    ~

    Nadal schreef:
    Mijn mentor heeft of ontslag genomen of is overspannen O.o


    :O Bij ons op school is ook al een leraar overspannen en hij heeft heel erg suikerziekte:S Behoorlijk kut want nu snap ik helemaal niks meer van Economie--'


    ~

    Verdomme Sami staat niet in de basis--'


    ~

    Stuttgart schreef:
    Verdomme Sami staat niet in de basis--'

    In de krant stond van wel :O

    Ik heb nog nooit zo goed geleerd voor een Frans toets. Als ik geen acht of hoger haal ga ik huilen(cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Khione schreef:
    Ik heb nog nooit zo goed geleerd voor een Frans toets. Als ik geen acht of hoger haal ga ik huilen(cat)


    Hihihi, ik had vandaag toets van Economie en had de verkeerde hoofstukken geleerd--'


    ~

    Lyon schreef:
    (...)
    In de krant stond van wel :O


    Kut Mourinho(huil)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Hihihi, ik had vandaag toets van Economie en had de verkeerde hoofstukken geleerd--'


    Dat is jammer :C


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stuttgart schreef:
    (...)

    :O Bij ons op school is ook al een leraar overspannen en hij heeft heel erg suikerziekte:S Behoorlijk kut want nu snap ik helemaal niks meer van Economie--'



    Haha. Ik heb vanaf nu met vijftig andere leerlingen wiskunde. Succesvol '--


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."