• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - 5HELLEY
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

    Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Maxentia Aemillia Korthoef - Sylvesti
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - 5HELLEY
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [moet gaan :( doordeweeks 20:30 naar bed :(]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Morgan
    Ik druk een kus op zijn voorhoofd en kijk even naar Jonas. Mijn stem is schor van het huilen en het praten tegen hem en ik gebruik hem nu even niet. 'Kom terug, alsjeblief.' fluister ik wel nog af en toe zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Allie Veronica Summer
    'Don't look at me, ik weet net zo min als jullie.' zeg ik en glimlach even schaapachtig. Ik loop naar hun spelletjes en kijk even naar de doosjes. Nog een leuke hier ergens die ik wel ken?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan "Jonas" Nath Mason
    Met een zucht trap ik op de rem. We zijn er. 'gaat het goed met hem?' vraag ik aan Jade, en ik hoop op 'het goede antwoord'.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    'Ik weet het niet.' zeg ik zachtjes 'Hij is nog steeds bewusteloos.'
    Mijn blik verhard even als ik denk aan degene die het hem aangedaan hebben. Nooit heb ik iemand echt dood gewild maar ik zweer het je... als ik de daders nu tegenkom dan bega ik een moord.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan "Jonas" Nath Mason
    'ik ga iemand halen van het ziekenhuis, jij blijft hier bij Dan' zeg ik, en ik spring uit Dans auto. Zo snel als ik kan ren ik naar de receptie. 'we hebben een eerste hulp patiënt' zeg ik tegen de man achter de balie. Er komen twee ziekenhuismedewerkers met een brancard met me mee. Ik loop naar de auto en tref daar zoals verwacht Jade en Dan aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    Ze tillen hem op de brancard en voeren hem weg. Ik ren met hen mee maar word tegen gehouden als ze een kamer in gaan. Een verpleegster zegt dat ik de wachtzaal moet gaan zitten, wat ik ook doe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan "Jonas" Nath Mason
    Ik geef wat gegevens bij de receptie en ga dan naast Jade zitten. 'hij red het wel hoor' zeg ik, en ik sla troostend mijn armen om haar heen. 'je houd echt van hem he?' vraag ik, en ik kijk haar recht in haar ogen.

    Daniel Dylan Jason
    Langzaam word ik wakker. Mijn rug doet ongelooflijk veel pijn van de meppen. Ook voel ik mijn hooft helemaal duizelen. Ik zie een dokter voor mijn bed staan. Opeens dringt er iets bij me door. 'Jade!' roep ik, en ik doe een verwoede poging om uit dit bed te komen. Het doet heel veel pijn dus besluit ik weer te gaan liggen. 'je vriendin mag zo komen' zegt de dokter, en ik voel me gerustgesteld. Ze leeft.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    'Ik zou mijn leven voor hem geven al klinkt het misschien dwaas.' zeg ik snikkend en leun tegen Jonathan aan. Ik zie een dokter afkomen en hij kijkt me aan. 'Jade Morgan?' Ik knik 'U mag bij meneer Jason.' zegt hij en ik sta op. Dank je mim ik naar Jonathan en volg de dokter. Ik ren direct naar Daniël toe. Tranen rollen weer over mijn wangen als ik hem zo hulpeloos zie liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'Jade' probeer ik met al mijn kracht te zeggen. Ze loopt naar me toe en ik pak haar hand. Ik druk een kus op haar mond alsof het de laatste is. 'ik hou van je' fluister ik, en ik doe moeite om niet flauw te vallen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    'Ik ook van jouw.' zeg ik zachtjes en druk een kus op zijn voorhoofd. 'Rustig aan Daniël.' zeg ik dan. Doelend op het feit dat hij zijn lichaam niet mag forceren. Ik kijk hem aan. 'Ik sms Laura wel dat je hier ligt is dat goed?' vraag ik 'Knik maar of het goed is of niet.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [het is Daniel, Engelse uitspraak ;)]

    Daniel Dylan Jason
    Ik knik en dan val ik weer flauw...
    Wat een stomme wereld!


    Spoiler alert: you will save yourself

    [oeps]

    Daniel Dylan Jason
    Ik kijk in paniek naar de dokter maar die zegt dat het goed is. Ik pak zijn gsm en stuur een berichtje naar Laura.
    Hi,
    Ik vind dat je het recht hebt om te weten dat Daniel in het ziekenhuis ligt.
    Alles komt wel weer goed en hij wil echt bij de geboorte zijn dus geen zorgen.
    Jade x
    Ik twijfel even of dit wel goed is en verzend het dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [kon je niet weten en zal ik er eentje vanuit Laura doen? en hoezo doet Dan dat? hij ligt buiten westen in zijn ziekenhuisbed!]

    Jonathan "Jonas" Nath Mason
    Ik besluit Ian te bellen over de situatie. Nadat de telefoon een paar keer is overgegaan krijg ik Ian aan de lijn. 'hoi, met Jonas' zeg ik, en ik ga wat ijsberen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ja is goed en je mag nooit een hoogzwangere vrouw ongerust maken xd]

    Ian Houston
    'Hi, we zijn er bijna, we zoeken enkel nog een parkeerplaats.' zeg ik en kijk nog eens rond. 'Zie jij iets?' vraag ik Dylan dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'