• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - 5HELLEY
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

    Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Maxentia Aemillia Korthoef - Sylvesti
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - 5HELLEY
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dylan Daniel Jason
    'ja, Dan is mijn tweelingbroer. En hij is daar binnen verdomme!' roep ik boos naar de presentatoren. 'Het is genoeg, ik ga wel zelf!' roep ik, en ik ren naar binnen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 19:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    LostMagic schreef:
    Ian Sadler
    Ik draai me naar de jongen toe. 'Dylan is het niet?' zeg ik aarzelend maar weet het antwoord al. 'Wat zei je wel?' vraag ik hem en kijk even naar Jonas. 'Daniël's broer' verklaar ik hem en kijk weer naar Dylan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (ik ben echt verslaaft aan quizlet(lol))


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Morgan
    'Dylan! wacht.' zeg ik en ren hem achterna de 2 presentatoren verbaast achterlatend. Ik ren achter hem aan het gebouw in naar de achterkant van de winkel. Het geschreeuw klonk van beneden. Zou er hier dan een kelder zijn?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ik ook, linde ik ook xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dylan Daniel Jason
    Ik ren het magazijn in en vind een soort luik. Jade staat achter me. 'doen we het?' vraag ik, maar voordat ze kan antwoorden spring ik erin. Het is er niet donker en ik zie drie deuren. Welke?

    Jonathan "Jonas" Nath Mason
    Ik sta versteld van de twee. 'het is echt waar!' zeg ik beduusd, en ik zie dat Ian dat ook denkt. 'er achteraan!' roep ik, en ik begin ook te rennen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [dan heb ik jou nog... Word er bij jou ook gezeurd dat je meer naar buiten moet enz... enz...?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    Ik spring hem achterna en beland op mijn kont. Ik sta op en kijk hem aan.
    'Welke nemen we? We kunnen ook opsplitsen?' zeg ik aarzelend.

    Ian Houston
    Ik ren ook en zie Jade nog door een luik springen. Ik spring haar ook achterna en kijk hen aan. 'En bedankt om op ons te wachten.' mopper ik terwijl Jade me rechttrekt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ja echt irritant]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan "Jonas" Nath Mason
    'Ik ga samen met Ian, en Dylan gaat samen met Jade, die kamer moeten we niet hebben' zeg ik, en ik wijs naar een glazen deur waar toch niks achter is. Ik loop naar de eerste deur en ben best bang. Ik doe de deur open en ook Jade en Dylan doen dat. Het tafereel is verschrikkelijk, heel veel lijken op elkaar. Aan het geluid van de andere kamer te horen is Daniel daar.

    Dylan Daniel Jason
    Ik open de deur en in een hoek ligt Dan te kronkelen van pijn. 'Dan!' roep ik, en ik maak hem los. Net op dat moment komt een grote man in de deuropening. 'dit hadden jullie niet moeten doen' zegt hij, en hij stormt op ons af.


    Spoiler alert: you will save yourself


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    Ik buk me als hij naar me uithaalt en ren naar Daniel toe. 'Dan.' snik ik zachtjes en zie dat zijn handen vast zijn gebonden. Ik probeer de koorden open te krijgen maar het gaat niet. Ik voel een klap maar bijt mijn tanden op elkaar. Ik ben al hardere klappen gewoon van mijn pa.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan "Jonas" Nath Mason
    I hoor geluid uit de andere kamer en ga erheen. Als ik zie dat iemand Jade slaat word ik woedend. 'dat had je niet moeten doen!' roep ik, en ik mep hem in elkaar.'Dan' mompel ik, en ik help Jade.

    Daniel Dylan Jason
    Kreunend van pijn voel ik hoe ze mijn handen los maken. als ze los zijn gaan ze meteen naar die van Jade. Een leg ik op haar wang en ik zie tranen in haar ogen. 'huil... niet... om.. mij' krijg ik er met moeit uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    'Ik dacht dat ik je kwijt was.' zeg ik zachtjes met een trilling in mijn stem. Ik veeg mijn wangen droog en kijk hem aan. 'We halen je hier weg Dan.' zeg ik en ik knik naar Jonathan 'Help je me even om hem op te tillen?' vraag ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    Ik voel dat ik zo meteen flauwval en geef met mijn laatste krachten Jade een kus. Dan val ik flauw.

    Jonathan "Jonas" Nath Mason
    Ik til Daniel helemaal zelf op, maar Dylan komt me te hulp. We tillen hem naar Dans auto. Ian en Dylan gaan met Ians auto, ze halen eerst Dylans auto op, ik en Jade gaan meteen naar het ziekenhuis. De rit is stil en Jade zit achterin met Dan en praat de hele tijd tegen hem.


    Spoiler alert: you will save yourself