• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - 5HELLEY
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

    Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Maxentia Aemillia Korthoef - Sylvesti
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - 5HELLEY
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijn topics)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zayn Jawaad Malik
    Snel gaf ik Allie een kus en snelde weer naar de woonkamer. Eignlijk wilde ik nog zeggen dat ik Louis niet kon inmaken, omdat je samen een team was maar ik zweeg. Ik sprong over Louis zijn benen heen en griste de controler van het tafeltje af. 'Die lamebrains gaan dood.' Grijnsde ik en zodra Louis het spel van pauze afhaalde vlogen de kogels door het rond.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dylan Daniel Jason
    'doe even normaal jade, natuurlijk kan je daar niks aan doen!' oke, misschien klinkt het een beetje boos, maar hoe kan ze dat nou denken? 'als jij daarheen was gegaan was jij ontvoerd en dan zou Dan allemaal rare dingen doen, Jade hij heeft ADHD!' Zeg ik, en ik meen het.

    Jonathan "Jonas" Nath Mason
    'zin om even een wandelingetje te maken door het dorp?' vraag ik aan Ian, ik heb anders echt helemaal niks te doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    Mijn schuldgevoelens gaan niet weg en ik kijk Dyl aan. 'Zijn we er bijna?' vraag ik hem zachtjes om over iets anders te beginnen en kijk weer uit het raam.

    Ian Houston
    'Ah waarom niet.' zeg ik lachend en sta op. Ik loop naar de deur en kijk dan afwachtend om.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dylan Daniel Jason
    'ja' zeg ik, en ik rijd de straat in. We zien de Albert Hein en ik krijg er zin in, het lijkt wel een film! 'spannend he?' vraag ik, en ze kijkt me raar aan. Ik parkeer de auto bij de audiotheek. 'we wachten tot dat de winkel sluit' besluit ik, maar dan hoor ik geschreeuw uit de winkel komen. 'ze martelen hem!' roep ik, en ik zie dat Jade bijna moet huilen.

    Jonathan "Jonas" Nath Mason
    Ik lach en loop achter Ian aan. 'waar precies?' vraag ik, en ik loop naar de parkeerplaats. Ik twijfel of dat ik naar mijn auto loop maar doe dat niet, die is veel te duur en dan zitten er allemaal jongens aan met hun vette vingertjes. Ik moet ervan rillen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    Ik spring de auto uit en loop naar de winkel toe. Ik kijk wanhopig om me heen, waar is hij? Waar moet ik naartoe? Ik blijf zijn geschreeuw horen en hoe beter ik het hoor, hoe kapotter ik me voel.

    Ian Houston
    Ik leid hem naar mijn auto en stap in. 'Geen idee, jij wilde wandelen.' lach ik en kijk hem aan.'Dus chef? Waar naartoe.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Allie Veronica Summer
    Ik begin de afwas te doen en droog af. Na een tijdje ben ik klaar en twijfel even of ik mijn kleren ga omwisselen. Ik kijk even of ze nog bezig zijn en loop dan snel naar het huisje, naar mijn kast. Ik pak een kleedje, sjaal, trui en zwarte pumps en kleed me om in de badkamer. Dan borstel ik mijn haar en doe een klein laagje mascara en lipglos aan en loop terug naar de jongens hun huisje. Ik laat me bij hen in de zetel vallen en leg Zayn's shirt naast me.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Louis WilliamTomlinson
    'Ik heb geen zin meer.' geïrriteerd gooi ik de controller op de tafel,nadat ik voor de zoveelste keer dood ging. 'Wanneer hebben we nou die interviews dan?' vraagt Zayn terwijl hij ook zijn controler weg legt. Ik haal mijn schouders op. Dat was me niet verteld. ik kijk even naar Allie die zich zo te zien heeft omgekleed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica Summer
    'Don't look at me, ik weet net zo min als jullie.' zeg ik en glimlach even schaapachtig. Ik loop naar hun spelletjes en kijk even naar de doosjes. Nog een leuke hier ergens die ik wel ken?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dylan Daniel Jason
    'Jade, geen domme dingen doen!' roep ik, en ik pak har vast. 'we willen niet dat jij daar zo meteen ook zit te schreeuw' zeg ik nu wat rustiger, en ik bedenk een plannetje. Ik pak mijn telefoon en neem het geschreeuw op. Ook maak ik een filmpje van de Albert Hein. Na een minuut of vijf stopt het geschreeuw en komt er een man uit de winkel. 'wat is hier aan de hand? Oorverdovend geschreeuw!' zegt hij boos, en ik doe een stap naar achteren. Ik wissel een blik met Jade en dan vertel ik het. 'mijn broer is ontvoerd en is daarbinnen. Hij word waarschijnlijk gemarteld' zeg ik, en de man kijkt me verwart aan. 'állemaal kletspraat' zegt hij, en hij loopt mopperent naar zijn auto. 'dan staan we er alleen voor'mompel ik.

    Jonathan "Jonas" Nath Mason
    'ik moet nog naar de Appie' zeg ik, en ik wijs de weg. Ik heb nog wat eten nodig.

    [help is on the way!]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    Ik bijt op mijn lip. 'Ik kan dit niet Dylan, ik kan niet afwachten, ik heb liever dat ze mij martelen dan dat ze dat bij Daniël of bij jouw doen. Ik kan het gewoon niet.' zeg ik zachtjes en ren het gebouw in.

    Ian Houston
    Ik volg zijn aanwijzingen op en stop voor de winkel. 'Zo.' grinnik ik en blijf zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan "Jonas" Nath Mason
    'zijn dat Jade en Daniel?' vraag ik, en ik wijs naar het tafereel dat er een meisje de winkel in rent. Als ik beter kijk zie ik dat het Jade is met een jongen die wel verdomd veel op Daniel lijkt.

    Dylan Daniel Jason
    Zo snel als ik kan ren ik achter Jade aan. Net voordat ze de winkel in rent heb ik haar te pakken. 'doe geen domme dingen Jade' fluister ik, en ik kijk naar het parkeerterrein. Ik zie twee mannen. 'zijn dat niet die presentatoren?' vraag ik aan Jade, en ik wijs ze aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ian Houston
    Ik frons mijn wenkbrauwen. 'In feite mogen ze van het terrein maar het is net alsof er iets mis is. Jade is in paniek.' Ik ren naar de 2 toe. 'Jade, Daniël alles ok?' vraag ik hen. Jade staat op het punt in tranen uit te barsten maar kan geen woord meer over haar lippen krijgen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan "Jonas" Nath Mason
    Ian houd zich bezig met Jade en ik ga naar de jongen toe. 'Jij bent Daniel niet' zeg ik, en hij lacht een beetje. 'Die is gevangen genomen door een of andere freak' zegt Hij, en ik snap er niks van. 'Ian, deze jongen zegt iets heel raars' zeg ik met ee. Wantrouwige blik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ian Sadler
    Ik draai me naar de jongen toe. 'Dylan is het niet?' zeg ik aarzelend maar weet het antwoord al. 'Wat zei je wel?' vraag ik hem en kijk even naar Jonas. 'Daniël's broer' verklaar ik hem en kijk weer naar Dylan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'