• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 13:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik zwijg even. 'Het is niet jouw schuld, het is nooit jouw schuld geweest. Jij maakte gewoon een foutje. Je verwisselde het heden met het verleden.' Ik zucht even en weet niet echt meer wat verder te zeggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan. 'Waarom? Waarom is het niet mijn schuld? Ik maakte inderdaad een foutje. Maar het was een echt kwetsende fout. Ik heb jou daar mee pijn gedaan. Maar ik hou wel van je. En dat blijf ik ook doen. En je kan nog zo vaak zeggen dat ik iemand moet zoeken wie beter voor me is want dat wil ik niet. Als ik moet kiezen tussen wat ik wil, en wie beter zogenaamd voor me zou zijn omdat diegene me geen pijn doet, dan kies ik voor wat ik wil. Want mensen die je pijn doen zijn meestal de mensen om wie je geeft en van wie je houdt. Dat zou dus betekenen dat de jongen die goed voor me zou zijn, dat ik dan niet van hem houdt. Nou daar heeft hij en ikzelf ook weinig aan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Je snapt het niet.' zucht ik en ga met mijn hand door mijn haar.
    Ik schud zachtjes mijn hoofd. 'Je snapt het echt niet. Les, is het zo moeilijk te begrijpen dat ik jouw niet verdien? Dat je te goed voor me bent?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan. 'Waarom zou jij mij niet verdienen? Je houdt van me, je doet alles voor me, ik hou van jou. Je maakt me gelukkig. Geeft me het gevoel dat ik mooi ben. Neemt me in je armen, wiegt me in slaap. Tilt me op en brengt me ergens heen. Speelt toneel met me. Wordt bezocht door kleine schattige meisjes die aan ons vragen of we getrouwd zijn. Zeg het me, waarom zou je me niet verdienen als je me gelukkig maakt?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach zachtjes bij haar toneel en schattige meisjes zinnetje maar word dan weer serieus. 'Omdat jij, Leslie Day, perfect bent, en ik ben zo onperfect als iemand maar zijn kan. Ik heb mensen pijn gedaan Les, niet alleen jouw, je kan zeggen dat dat in mijn aard zit maar leg me het volgende dan uit. Hoe komt het dat jij als demon stukken beter was dan ik?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kan hem laten lachen. En dat is een goed teken. 'Voor mij ben je niet onperfect,' zeg ik dan. 'En ik heb ook wel slechte dingen gedaan als demon. Ik praat daar gewoon niet over.' en ik kijk hem aan. Oke, dat is niet helemaal waar, zoveel slechte dingen heb ik niet gedaan. Maar ik heb het mensen toch ook behoorlijk lastig gemaakt. 'En misschien komt dat wel doordat ik alleen was. Nadat ik ben weggegaan bij Nick. Dat ik daardoor dat anderen niet aan kon doen. Dat ik anderen niet wilde laten leiden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik was ook alleen Les, ik heb jaren alleen zonder enig contact met mijn familie geleefd en ik heb mensen laten lijden. De donkere periode noemt Kate dat deel nu.' zeg ik zachtjes en teken op haar rug zachtjes. Bijna onvoelbaar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik leun nog steeds tegen hem aan. 'En nu zijn we niet meer alleen maar hebben we elkaar,' zeg ik zachtjes. 'En voorlopig zijn we weer gelijken, nu we beiden mens zijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Zou je echt veranderen voor mij.' zeg ik zachtjes en pak voorzichtig haar handen vast. Ik kan het niet goed bevatten, het lijkt onwerkelijK.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij vraagt of ik echt wil veranderen voor hem. Die helse pijn. Drie dagen. 'Ja, ik zou het voor je doen,' zeg ik dan. 'drie dagen pijn tegenover een gelukkig oneindig leven. Dat is het wel waard.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Les, ik heb je horen schreeuwen en dat was pas één dag. Denk je echt dat je dat 3 dagen kunt volhouden.' Als ik een keuze had zou ik die pijn nooit meer willen ervaren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik bijt op mijn lip. Zou ik dat echt kunnen volhouden? Als het eenmaal gebeurt zal ik wel moeten. Tenzij ik in de tussentijd zelfmoord pleeg. 'Sla me gewoon knockout zodat ik de pijn niet voel,' mompel ik. 'En daarbij, ik heb het al eerder meegemaakt.' Ik weet dus hoe het voelt en ik weet ook dat er een einde aan komt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik duw haar voorzichtig van mijn schoot af en sta recht. Gefrustreerd klop ik met mijn vuisten tegen de wand. Waarom is er altijd die vervloekte pijn? 'Les, kan je het niet tenminste proberen? Zonder me te leven.' zeg ik zachtjes, iets smekend. Ze mag geen pijn hebben, ik kan het niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij duwt me van zijn schoot af. Heel even had ik de illusie dat ik Jake het kon laten inzien. 'Oke,' zeg ik dan kwaad. 'dan leef ik toch wel zonder je verder. Ik weet nou toch al wel hoe het is om alleen te zijn.' Misschien is het inderdaad maar beter. Maar dan moet jij ook verder leven.' Ik kijk naar hem en sta dan zelf ook op. 'Want de enige reden dat je dood wilt is omdat je niet verder kan leven zonder mij? Dat is je reden toch? Ik wil met je verder leven. Maar je slaat het zelf af. Dus dan wil je blijkbaar toch niet echt samen met me leven. Want als je dat echt wilt, en echt van me houdt dan zou je ervoor willen vechten. En niet dood willen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zucht en zeg niets. Hoe moet je zeggen tegen een meisje van wie je houd dat je geen puf meer hebt om te vechten? Dat alles alleen tegenwerkt en ik kapot ben. Dat ik mensen van wie ik hield heb zien sterven en ik bang ben? En niet zo'n klein beetje... ik ben doodsbang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'