• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 13:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'als je zo moeilijk kijkt krijg je nog rimpels,' zeg ik dan. En ik kijk weer naar beneden. Ik sta nog steeds op de rand en hel weer over. Het is eigenlijk wel cool. Het gevoel dat je zo hoog staat en dat eigenlijk niets nog uitmaakt en je gewoon een uitweg hebt. 'wat nou als ik gewoon spring en jij demon wordt?' Ik kijk hem aan. 'dan ben je van alle problemen af.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Die is leuk _O_]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar kwaad aan. 'Wat nu als ik spring en jij verdomme je leven leid. Ik laat je niet springen Les, of jezelf snijden of wat dan ook. NOOIT hoor je me.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik stapte rustig verder en we kwamen aan bij een klein meertje. Ik liet haar even kijken voor ik begon te spreken.
    "Ik zou er niet in zwemmen, maar het is enorm gezellig om op te varen. Bovendien heb ik hier een andere plek om te zwemmen, maar die is wel aan de andere kant van het eiland. Het is een meer met een klein watervalletje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Mag ik ze nu opsluiten in een kast? *Klaagt ongeduldig*}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik kijk hem aan en lach vrolijk. 'Waarom niet? Je haar is dan groen. Dat is grappig.' zeg ik en luister dan naar de rest van zijn zin. 'Andere kant he? Hoe ver is het?' vraag ik. Ik heb geen flauw idee hoe groot het is, dit eiland.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ja doe maar xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk Jake aan. 'Nou, dan springen we beiden. Zijn we beiden van de zogenaamde problemen af. Er is verdomme geen probleem Jake. Iedereen doet elkaar wel eens pijn. Ik heb jou ook pijn gedaan toen ik nick zijn naam zei in plaats van die van jou. Ja, je hebt mij ook pijn gedaan. MAAR THAT'S LIFE!' Ik kijk hem aan. 'en dat heb ik er voor over. Soms een beetje pijn in tegenstelling van zoveel geluk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik til haar zonder iets te zeggen weer op, graag haar -alweer- naar binnen en sluit direct de ramen. Als ik zelfmoord wil plegen kan ik dat wel later doen of doe ik gewoon een andere manier. 'Ik zeg net dat ik het niet toelaat dat je springt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Of gewoon geen van beiden' Opperde ik, trok de allebei mee en duwde ze in de kast om vervolgens de deur opslot te doen. 'Zie je, daarom houd ik zo van kansten, vooral omdat je ze opslot kunt doen' Zei ik vervolgens.


    {Have to go.. Je mag dit ook wel negeren als het jullie ergerd dat ik niet meer online ben}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ach, we kunnen gewoon doorspelen in die kast?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ^[ja inderdaad]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kijk hem aan en lach vrolijk. 'Waarom niet? Je haar is dan groen. Dat is grappig.' zeg ik en luister dan naar de rest van zijn zin. 'Andere kant he? Hoe ver is het?' vraag ik. Ik heb geen flauw idee hoe groot het is, dit eiland.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake tilt me weer op en ik stribbel tegen. Maar zelfs nu hij mens is, is hij nog steeds sterker. Hij sluit de ramen en ik kijk hem aan. Hij springt in iedergeval zelf ook niet meer. Hij zegt dat hij het niet toestaat dat ik spring. 'Zat andere manieren,' zeg ik dan. En ik kijk hem aan. Ik wil helemaal niet dood. Zeker niet zolang Jake nog leeft. Dan trekt Nick ons ineens mee. Demon, sterker. Jake en ik zijn beiden mens dus minder sterk. En dan duwt hij ons in een kast. En die is echt krap, Jake en ik passen er maar net in. Ik hoor een slot. We zitten vast. En het is ook nog eens donker. 'NICK' zeg ik dan kwaad. 'Heel subtiel, laat me verdomme eruit!' en ik bonk op de deur maar kom al snel tot de conclusie dat Nick ons er gewoon niet uit zal laten. Ik kijk in de richting waarvan ik denk dat Jake staat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Een kilometer of twee." antwoordde ik glimlachend.
    "Niet zo heel ver dus, maar alleen als je voeten niet teveel pijn doen."


    “To live will be an awfully big adventure.”