• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright ©
    Dodge



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door [q]MissLima[/q]
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6. Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge en YouAreMyLove NOOIT ZELF AANMAKEN!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Matt Jake Ledger


    Zonder er bij naar te denken sla ik mijn armen om haar heen en wieg haar heen en weer. 'Dat moet je nooit van jezelf zeggen. Je mag nooit over je zelf zeggen dat je iets niet waard bent, jij bent echt heel veel waard.' zeg ik. Ik denk na over wat ze zei.
    'Het is moeilijk voor je om je er over heen te zetten. Het is naar om... om een vriend te verliezen, of om het niet zeker te weten. Ik wil je niet valse hoop geven, ook ik vrees het ergste. Maar je moet niet zoiets van jezelf denken.' Ik staar naar het zand terwijl ik Charly stevig blijf omhelzen

    [Denk niet iets vaags over die omhelzing, het is gewoon een troost-vriendschapsomhelzing. Ik heb besloten Matt geen homo te laten zijn, maar niet gelijk denken dat dit een ik ben verliefd op je knuffel is :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Nee, dacht ik al niet, whaha. Zou een beetje raar zijn ook... :P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    David Cooper Andrews

    Ik kijk Ryan met een fuckface aan. "Sorry, boos? Geïrriteerd?" vraag ik dan.
    Ik wrijf even over mijn arm en trek een wenkbrauw op. Wat is dit toch, wat bedoeld hij. Ik kreeg een korte knuffel en het voelde heerlijk.
    "Alsnog snap ik je niet." zeg ik met en lachje. Ik leun wat naar hem toe, hij is zo lekker warm om eerlijk te zijn. Ik kijk naar het vuur.
    Waarom zou ik Geïrriteerd en boos zijn? En, door wie ben ik geslagen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlynn Cassidy Williams

    Als hij me in een omhelzing trekt komt er toch een klein glimlachje op mijn gezicht. Het is fijn op dit moment iemand dicht bij me te hebben. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst terwijl hij zijn armen om me heen heeft. 'Dankje.' zeg ik dan zacht en sluit even mijn ogen. 'Ik weet bijna zeker dat hij er niet meer is, maar iets in me zegt dat het wel goed met hem gaat, hij toch bij me is ergens, misschien is hij dan wel niet meer hier, maar ergens anders.' zeg ik dan zacht en een traan loopt over mijn wang, maar toch staat er een waterige glimlach op mijn gezicht.

    [Ook nu niet verkeerd denken. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ryan Stevens
    ik kijk hem aan en knik. 'ja, je werd in eens heel anders hiervoor ook al een keer' zeg ik rn kijk hem aan. Hij leunt wat naar me toe en lached sla ik me arm om hem heen. 'en je bent gelsagen door Charly, maar hoe kan het dat je dat ineens zo anders bent?' vraag ik voorzichtig en kijk hem aan. 'doet je wang eigenlijk erg pijn?'vraag ik en kijk even naar zijn wang.

    Matt Jake Ledger

    Ik zucht zacht en streel door haar haar. 'Was hij je... Je vriendje?' vraag ik, hopend dat het niet al te pijnlijk is dat ik dit vraag. Nog steeds aai ik haar haar, ik weet hoeveel pijn het doet om iemand te verliezen of zulke pijn te hebben. Ik lette nooit op mijn eigen pijn, was meestal te behulpzaam om daar tijd voor te hebben. Wat maakte het ook uit, ik kwam er wel weer over heen. Ik wist dat het, als je verdriet had, fijn was iemand bij je te hebben waar je alles aan kan vertellen en dat diegene dan ook echt goed voor je is, je helpt en echt naar je luistert en niet gelijk over zijn of haar eigen problemen te praten.


    [mijn sig is erg toepasselijk nu :P]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 20:36 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    David Cooper Andrews

    Ryan slaat zijn arm om mij heen en ik glimlach even. Maar mijn gezicht betrekt als hij zegt dat Charly me sloeg. Maar hij betrekt nog meer als Ryan vraagt waardoor ik ineens zo anders ben. "Als ik heel eerlijk ben, dat weet ik niet. Ik hoor wel vaker van mensen dat ik zo ben, maar zelf heb ik echt niets in de gaten." zeg ik dan schouderophalend. Ik leun nog wat tegen Ryan aan. Ik staar in het vuur. "Sommige mensen noemen me ook wel; De persoon met meerdere persoonlijkheden." mompel ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik glimlach even. 'Nee, hij was niet mijn vriendje, maar mijn beste vriend en ik ken hem ook al heel lang, hij hielp me altijd, ik had het vaak moeilijk omdat mijn ouders bijna nooit thuis zijn en hij was er dan altijd, hij hielp me dan ook altijd door dik en dun.'zeg ik dan en glimlach even. Zijn hand die door mijn haar streeld voelt fijn aan en werkt rustgeven en weer glimlach ik even. 'Dankje dat je naar me wilt luisteren.' zg ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Matt Jake Ledger


    'Dankje dat je naar me wilt luisteren.' zegt ze dan zacht. Ik glimlach en blijf haar omhelzen. 'Natuurlijk help ik, waarom zou ik er anders zijn? Als iemand pijn heeft moet je daar iets aan doen, vind ik. Het was niet je vriendje, maar wel een hele goede vriend. Soms zijn die nog moeilijker te vergeten. Even een heel rare vraag, wilde je wel dat hij je vriendje was... Ik bedoel, was je... Was je op hem?' Ik streel met mijn vingers langs haar rug en wieg haar heel zachtjes heen en weer.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ryan Stevens
    'Ja eigenlijk lijkt het ook wel alsof je dat hebt, twee karakters'mompel ik en kijk hem aan. 'Maar merk je er echt helemaal niks van'vraag ik en woel daarna even zachtjes door zijn haar. 'Je bent veel leuker als je zo ben' zeg ik en kijk hem aan. Nu kon ik tenminste normaal met hem praten en wordt die niet zo snel boos. nu kon ik tenminste gewoon leuk met hem doen.

    David Cooper Andrews

    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik merk er echt niets van," zeg ik hoofdschuddend. Hij woelt even door mijn haar. "Je bent veel leuker als je zo bent." zegt Ryan dan en ik glimlach naar hem. "Voor mijn gevoel ben ik áltijd zo." zeg ik eerlijk en kijk hem aan. Dan prik ik even in zijn buik, omdat ik zo zit dat dat kan.
    Er loopt even een rilling over mijn lichaam van de vochtige avondlucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik knik en leg mijn hoofd dan weer tegen zijn borst en grinnik even om zijn vraag. 'Nee, dat zag ik niet echt tussen ons gebeuren. Hij is echt mijn vriend, ik was niet verliefd op hem, maar ik weet niet wat hij dacht.' zeg ik dan zacht en zucht en grinnik toch even. Hij wiegt me langzaam heen en weer en ik glimlach dan. 'Als je nogh lang zo doorgaat val ik hier nog ik slaap.' zeg ik dan en grijns even. Het ging al een stuk beter, praten erover deed me goed.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ryan Stevens
    'Hoe kan dat toch'mompel ik terwijl ik het mezelf vooral afvraag. Ik haal mijn schouders een beetje op. 'Nou ja, laten we er maar even niet over doorgaan'zeg ik lachend en zie hoe die rilt. 'Heb je het koud?'vraag ik hem en trek hem iets dichter tegen me aan. 'Ik heb zin om wat te gaan doen'mompel ik. Ik moest weer even mijn energie kwijt.

    David Cooper Andrews

    Ik glimlach als Ryan zijn arm strakker om mij heen doet. "Ik heb zin om wat te gaan doen." mompelt Ryan en ik kijk naar hem.
    "Oké, dan gaan we wat doen." zeg ik en sta op, ik steek mijn hand uit naar hem en wacht tot hij hem aanneemt.
    Hmm, wat kunnen we doen dan? Denk ik en kijk rond. Het bos, een wandelingetje door het bos is wel leuk. Ik kijk naar Ryan en glimlach naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Matt Jake Ledger

    'Is dat erg dan?' vraag ik zacht aan haar en blijf heen en weer wiegen. 'Je moet begrijpen dat... Dat niet alles voor altijd kan zijn. Er zijn soms... soms verschrikkelijke dingen die gebeuren.' zeg ik en slik de brok in mijn keel weg. Het leek me voor haar echt verschrikkelijk om hier te zijn, zonder te weten waar haar beste vriend was.

    [Hoe laat is het in de RPG? Avond toch, of heb ik dat fout? Ik heb echt totaal geen idee xd]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel