• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:53 ]

    Okay, ergens vind ik het wel grappig :Y)
    Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat je je naam moet veranderen.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 16:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lool, maar Cyberlord heeft denk ik wel gelijk :Y)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 16:15 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik snap niet wat bemiddelaar te maken heeft met 'perfect' of 'awesome zijn'. Maar dat zal wel tiener humor zijn. :Y)


    -

    CyberLord schreef:
    Okay, ergens vind ik het wel grappig (cat) Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat je je naam moet veranderen.


    N'ah. Heel lang. Ik vind dat mijn naam mag (cat) Stiekem houden de Mods allemaal van mij. Daarom mag ik hem houden.

    Da's best geniaal. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahahaha, geweldig. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Balance schreef:
    Ik snap niet wat bemiddelaar te maken heeft met 'perfect' of 'awesome zijn'. Maar dat zal wel tiener humor zijn. :Y)


    The odds are néver in our favor.

    Hahaha, dit vind ik echt goed!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik hou van je, Ellen. :'D


    Your make-up is terrible

    CyberLord schreef:
    Okay, ergens vind ik het wel grappig (cat) Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat je je naam moet veranderen.

    Ik ook wel. Om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat deze erg lang zal blijven, hoewel het in de tijd van de bemiddelaarsverkiezingen natuurlijk wel handig is om aandacht naar je toe te trekken.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb overwogen om STEMOPMIJ te doen als ik wist of ik door was, maar ik gaf voorkeur aan Sverige.

    MAAR, ik vind je username echt awesome. xd


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hhahahahahaa. Heb je mee gedaan aan die verkiezing? :') Misschien heb je nog kans.


    Pretty is just a pretty word.

    Rye schreef:
    Hahaha, dit vind ik echt goed!


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik ook wel. Om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat deze erg lang zal blijven, hoewel het in de tijd van de bemiddelaarsverkiezingen natuurlijk wel handig is om aandacht naar je toe te trekken.

    Aandacht treken dus? Goed, ik zal wel een mega script gaan schrijven waardoor iedereen blij word :Y) Nu nog weten wat, hahaha.
    Als ik mag gokken, dan gok ik dat Ellen binnen een dag een andere naam heeft/moet nemen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CURLYMONSTER schreef:
    Hhahahahahaa. Heb je mee gedaan aan die verkiezing? :') Misschien heb je nog kans.


    Ja, ik heb meegedaan. Ik heb alleen bij alles ingevuld dat ik awesome ben (cat)