• (Novum) - De clip van Gangnam Style is de meest bekeken video op Youtube aller tijden. Het filmpje van de Zuid-Koreaanse rapper PSY is zaterdag Justin Biebers video Baby voorbijgegaan. Gangnam Style is door meer dan 805 miljoen mensen bekeken, tegenover 803 miljoen voor Baby.

    De Gangnam Style-clip is sinds deze zomer te zien op Youtube. Biebers video verscheen begin 2010 en vestigde die zomer het record, schrijft het Amerikaanse tijdschrift Billboard. Het meisjesdiool ging op zijn beurt Lady Gaga's Bad Romance voorbij.




    Mijn reactie was eerst zo van: :8:|:O:PxD(yeah) hhahhah omdat 1 jmmr dat Jb verslagen is en 2 ik vind Gangnam Style echt leuk!! dus ja hij verdiend de eerste plek :)

    Heb een hekel aan beide. :Y) (Maar gangnam stijl is altijd beter)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 17:10 ]


    You are beautiful, you are love.

    hahahhahaah mwah Bieber is nog voor mij beter :) maar Gangnam Styl is ook leuk :D

    Mweh, maar fatsoenlijke interpunctie en spelling wint het hier niet.


    SLOAN.

    Warpaint schreef:
    Heb een hekel aan beide. :Y) (Maar gangnam stijl is altijd beter)

    This,

    Gangnam Style was leuk toen mijn zus het naar me toe stuurde en erg nog maar minder dan 100.000 vieuws had. Toen werd het te populair...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lowlands schreef:
    Mweh, maar fatsoenlijke interpunctie en spelling wint het hier niet.


    xD das waar..

    Twee onverdiende records, wat mij betreft.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    Twee onverdiende records, wat mij betreft.


    Bieber verdiend dit wel ? :):$

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Bieber verdiend dit wel ? :):$


    Nee. Hij al helemaal niet.
    Ik vind dat bijna geen enkele band dit verdiend. Tegenwoordig wordt er nog nauwelijks échte muziek gemaakt.


    26 - 02 - '16

    Een jongen uit mijn klas heeft het vorige week voor elkaar gekregen een hersenschudding te krijgen door Gangnam Style na te dansen. Hij stapte per ongeluk op een flesje en knalde met zijn hoofd op de grond, therefore, I don't like any of them.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chat schreef:
    (...)

    Nee. Hij al helemaal niet.
    Ik vind dat bijna geen enkele band dit verdiend. Tegenwoordig wordt er nog nauwelijks échte muziek gemaakt.

    True story


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haal me maar weer onder mijn steen vandaan als een stuk van Tchaikovsky of iets in die trant iets wint op Youtube. Ik kan er met mijn hoofd gewoon niet bij waarom Gangnam Style, Bieber en Gaga in de top drie staan, maar goed.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Madonna schreef:
    Twee onverdiende records, wat mij betreft.


    Ex astris, sciencia

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Bieber verdiend dit wel ? :):$


    Nee, die verdiend het net zo min als Gangnam Style. En zoals Chat al zei: tegenwoordig wordt er nog nauwelijks échte muziek gemaakt.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    (...)

    Nee, die verdiend het net zo min als Gangnam Style. En zoals Chat al zei: tegenwoordig wordt er nog nauwelijks échte muziek gemaakt.


    (huil)

    Madonna schreef:
    Twee onverdiende records, wat mij betreft.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.