• Mijn vader heeft het me verboden om met 'moeilijke woorden' te praten. En dan valt het woord conversatie onder moeilijke woorden. Dat is niet eens een moeilijk woord-.-' En ik mag ook geen Engels meer praten. Nu ga ik irritant lopen doen en Engels combineren met moeilijke woorden. Het is niet mijn schuld dat hij mij niet begrijpt dan, moet hij maar eens leren luisteren. En ik had het niet eens tegen hem, maar tegen mijn moeder. *zucht*

    Worden jullie ook wel eens rare dingen verboden?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    XD haha.
    eh, niet dat ik me nu kan herinneren.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Whut dat vind ik echt idioot :'D


    -

    Godverdomme/godnondeju zeggen, amar met flikker en kanker mag ik gewoon schelden? Yeah right!
    't Is niet mijn schuld dat "God" en "Jezus" niet geloofwaardig over komen voor mij x'd

    Nee die vind ik idd erg stom!

    Genius schreef:
    Whut dat vind ik echt idioot :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ook o,O
    Alleen dan van mijn moeder -.-
    Pff, volwassene..

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 18:59 ]

    Genius schreef:
    Whut dat vind ik echt idioot :'D


    You're all I need

    Dat is wel heel raar.
    Mij word bijna niks verboden. Behalve schelden met ziektes binnen t huis.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik mag niet meer schelden en mijn zus en broertje pesten, onzin, en ik mag niet meer zoveel snoepen, ook al onzin.


    Me so good.

    Mij wordt elk scheldwoord verboden. Zelfs kut of verdomme of iets. Ach, ik doe er weinig op uit.


    Don't dream your life, but live your dream!

    failerd schreef:
    Mij wordt elk scheldwoord verboden. Zelfs kut of verdomme of iets. Ach, ik doe er weinig op uit.

    Dat zeggen mijn ouders ook! Alleen over shit zeggen ze niets en dat zeg ik ook heel vaak. En op school scheld ik echt met werkelijk alles x'D Al zijn ze tegenwoordig wel wat soepeler :')

    Maar wel vreemd dat ze je dat verbieden. Dan moeten ze ons die moeilijke woorden maar niet op school leren met Nederlands x'D


    To live would be an awfully big adventure

    Vaag dat hij je dat verbied, joh!

    Mij wordt niet echt iets raars verboden.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dat is best stom!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nu moet je inderdaad met extra moeilijke woorden gaan praten, want het is gewoon onzin dat je die niet mag gebruiken, zeker als het gaat over woorden als 'conversatie'. (cat)
    Hij moet trots zijn dat zijn dochter zo'n uitgebreide woordenschat heeft :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    k mag niet meer schelden, wat opzich wel logisch is,
    maar k mag dus ook geen "kut" meer zeggen fzo. das wel onzinnig..


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Qlimax schreef:
    Dat is wel heel raar.
    Mij word bijna niks verboden. Behalve schelden met ziektes binnen t huis.


    Shoganai i ne~