• Tja hij lijkt meer op een i-pod volgens men ex-klasgenoten ma kom.
    Ik ben dinsdag gaan zwemmen bij een vriendin heel tof he. En ik had mijn mp3 mee, en na het zwemmen stak die nog in mijn tas, en daar had ik dus mijn badpak en handdoek bij gedaan. En nu pas heb ik alles er uit gehaald, was het vergeten. En nu werkt mijn mp3 ni, ik ga morgen is aan mijn pa vragen wat er mee is of dat hij hem nog aan de praat kan krijgen (ja aan de praat je snapt toch er komt muziek uit dus die praat eigenlijk :D:D:D) ma ja, misschien vinden jullie dit niet interessant maar dit is erg voor mij. Want op mij andere kunnen maar 80 liekes en op deze een 2000-tal.


    Live life limitless.

    Ik zou ook nie blij zijn als mijn Ipod kapot zou zijn... heb hem om eerlijk te zijn altijd bij me xD


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    Ik zou ook nie blij zijn als mijn Ipod kapot zou zijn... heb hem om eerlijk te zijn altijd bij me xD


    Ik ook dus ik vind het dikke **** da hem kappot is.


    Live life limitless.

    Mijn broertje was een keer met zijn bestuurbare auto in de vijver gereden, en toen deed hij het ook niet meer door het water, toen hebben we hem een tijdje laten drogen en nu doet ie het weer.. maargoed, misschien helpt dat? (A)

    Mijn broertje was een keer met zijn bestuurbare auto in de vijver gereden, en toen deed hij het ook niet meer door het water, toen hebben we hem een tijdje laten drogen en nu doet ie het weer.. maargoed, misschien helpt dat? (A)


    Ja ik ga t is proberen, merci voor de tip.


    Live life limitless.

    Hebben er nog mensen tips?? Nee zker, maar ja


    Live life limitless.

    Wajooo 2000!!!

    Ik heb er 150 ofzo:$


    Love is in the air'<3

    Wajooo 2000!!!

    Ik heb er 150 ofzo:$


    Love is in the air'<3

    Wajooo 2000!!!

    Ik heb er 150 ofzo:$


    Zoveel kunnen er op er stondn er wel maar 385 op


    Live life limitless.

    En jah ik een nieuwe, de zelfde als mijn pa, het model he, en ik kan er veel mee, het belangerijkste he
    Maar hij was wel duur, maar er waren er van dezelfde prijs en die kende we niet dus beter van iets dat je kent dan dat andere he.
    En nu staan er al 331 liedjes op moet er nog een heel deel op zetten


    Live life limitless.

    En jah ik een nieuwe, de zelfde als mijn pa, het model he, en ik kan er veel mee, het belangerijkste he
    Maar hij was wel duur, maar er waren er van dezelfde prijs en die kende we niet dus beter van iets dat je kent dan dat andere he.
    En nu staan er al 331 liedjes op moet er nog een heel deel op zetten


    iPod? (=

    Ik heb een iPod van 30 GB, en heb maar 1,5 GB aan muziek. M'n vader dacht toen we dat ding gingen kopen voor mn verjaardag een beetje groot. :Y)

    2000? :O.

    Mijn telefoon maar 240 en er staan nu 70 nummers op :|.


    Maar laat hem eerst ff 2 weken ofzo drogen en als hij het dan niet doet toch je pa hem na laten kijken. Mijn telefoon was laatst ook in een plas water geflikkerd maar een ipod, mp3 speler of whatever gaat veel sneller kapot. Mijn telefoon deed er helemaal niks op namelijk. Doet het nog gewoon alleen kwam er een beetje condens achter het schermpje maar dat doet hij sowiezo als ik nat ben geregend xD.

    Of probeer dit eens: Als er ergens een gat in zit zo als de koptelefoonplug moet je daar met een stofzuiger op gaan met volle zuigkracht. Helpt soms ook. Haarfohn nooit doen. Dan verbrand hij.


    Ik had ooit een vet oude motorola telefoon. Die is in de wasmachine geweest en toen ook nog in de droger en hij deed het daarna gewoon weer xD. Maar probeer dat maar niet uit. De kans dat hij smelt is erg groot.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik had ooit een vet oude motorola telefoon. Die is in de wasmachine geweest en toen ook nog in de droger en hij deed het daarna gewoon weer xD.

    OMG LOL. XD

    willen jullie pleaaaaaaase dit filmpje raten: http://nl.youtube.com/watch?v=Cgt4DEBQy50 "aqua harp"
    ik vind het zo geweldig mooi, dus willen jullie t please doen? groetjes,
    anna


    ~brrrrrrrrrrrrr~