• Tulantis



    ----

    Het land Tulantis is extreem groot. Er zijn ontelbare dorpen. De hoofdstad van Tulantis is Torjiki. Als vrije inwoner ben je daar niet veilig. Het is altijd warm in Tulantis en het regent zelden. Er heerst een tropisch klimaat.
    Het land Tulantis wordt bestuurd door de hoogste Meester in rang; Lopikh. Hij beschikt over tenminste twintig slavinnen. Een normale Meester/Meesteres mag maar vier slavinnen tot Zijn/Haar beschikking hebben. Meester Lopikh beslist over alles en iedereen, behalve over de Meesters of Meesteressen. Enkel als Zij in overtreding gaan beslist Meester Lopikh over hun lot.


    Er leven tenminste dertig miljoen mensen op Tulantis waarvan 10 % vrije inwoners zijn. 30 % is Meester of Meesteres, 60 % is een slaaf of een slavin.

    Een slavin wordt op Tulantis kovina genoemd. Een mannelijke slaaf wordt kovino genoemd. Het meervoud van kovina is kovinai, en het meervoud van kovino is kovinoi.
    De kovina is een prachtige, maar onzekere vrouw. Zij is geboren om te dienen en doet er alles aan om haar Meester/Meesteres te dienen. Zij is van nature onderdanig en zal alles doen wat haar Meester/Meesteres haar opdraagt om te doen. De kovina moet hiervoor een sterke geest hebben om dit te kunnen doen. In ruil voor haar onderdanigheid wordt ze vertrouwd, geloofd, en geliefd bij haar Meester/Meesteres.
    Bij een kovino is dit eigenlijk precies hetzelfde verhaal.


    De Meester is een sterke man met een eigen wil. Hij is dominant en trots als zijn kovina om hem heen is. Dit mag hij echter niet laten zien; want dat betekend zwakte. Hij zorgt ervoor dat de kovina door een gigantisch leerproces heen wordt geleid zodat de Meester haar uiteindelijk beter kent dan zij zelf. Hij verwacht respect, vertrouwen, onderdanigheid en liefde. Als de kovina een overtreding begaat die extreem is kan zij zelfs gedood worden..

    De Meesteres is elegant, sexy en sensueel. Zij is een dominant figuur en voelt zich compleet met haar kovina/kovino om zich heen. De Meesteres is liefdevol maar streng naar haar slaaf/slavin toe en ziet alles. Haar ontgaat niets en zij zal de slavin/slaaf na een overtreding een gepaste straf geven. De Meesteres heeft geen toestemming om haar eigen kovina/kovino te doden want zij is en blijft een vrouw. Vrouwen staan hoe dan ook lager in rang. Als zij haar slaaf/slavin wilt laten doden moet zij naar Lopikh gaan met de desbetreffende kovina/kovino.

    Als een Meesteres getrouwd is met een Meester, is zij in zijn bijzijn onderdanig. Zelfs als haar eigen slaaf/slavin erbij is. Als haar Meester niet in haar bijzijn is, mag ze dominant zijn.

    De vrije inwoners zijn vrije mannen en vrouwen. Echter lopen zij wel gevaar om ontvoerd, gebrandmerkt, en tot slavin/slaaf gemaakt te worden. Daarom zijn zij altijd op de vlucht..


    ----

    Rollentopic klik

    Regels:


    - De vrouwelijke slavinnen zijn tijdelijk NIET aan te maken. Kijk dus naar andere rollen. Dit heb ik gedaan zodat alles in balans komt.
    - De rollen kun je NIET reserveren, maar gelijk aanmaken kan wel!
    - 16+ is toegestaan. Seks, geweld etc. Maar zorg dat dit niet al te schokkend wordt.
    - Ik ben degene die deze topics start of eindigt.
    - Meerdere zinnen schrijven i.p.v één.
    - Geen andere personages vermoorden tenzij je toestemming krijgt van degene.
    - Geen perfecte personages!
    - Regelmatig aanwezig zijn om te kunnen RPG'en.
    - Het RPG topic niet verwaarlozen.


    Rollen:

    Vrije inwoners:
    -
    -
    -
    ....

    Meesteressen:
    -
    -
    -
    ....

    Switch:
    - Sarah Caylin Parkfield `Switch´ - by Killshot -
    - Zafyra Erin en Pallis `Switch´ - by Waerloga -
    -
    ....


    Meesters:
    - Deylano Milan Garcia `Meester´ - by Corallo -
    - William 'Will' Riley Smith `Meester´ - by Coockies -
    -
    ....

    Slavinnen:
    - Cylene Adriadne Junés `Slavin´ - by Overexposed -
    - Sophia Elizabeth Thrall `Slavin´ - by Shooter -
    - Rosalie Aria Flow `Slavin´ - by Coockies -

    Slaven:
    - Luke Thomas Thrall `Slaaf´ - by Shooter -
    -
    -
    ....



    Hoe beginnen we?
    Het is overdag in Tulantis. Het is warm, dus waarschijnlijk draagt je personage luchtige kleding.
    Dit is het ideale moment om naar het zoeken van een Meester/Meesteres/Switch toe te werken.
    Succes met RPG'en en veel plezier!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 21:41 ]

    Overexposed schreef:
    @Corallo, ik kan het wel doen, maar ik ga zo slapen dus dat lijkt me niet handig.


    (Dat lijkt me wel handig, want mijn volgende post is toch morgen. (: )

    Sophia Elizabeth Thrall - Slavin William
    Voorzichtig glimlachend kijk ik Meester William aan wanneer Delaney de kamer verlaat om het bord van het dessert op ruimen. 'Ik zal Delaney haar kamer tonen, Meester William. Daarna zal ik uw bed klaarmaken voor vannacht,' na een kort hoofdknikje en een nieuwe glimlach verlaat ik de kamer en ga direct naar de keuken.
    'Delaney,' glimlach ik, 'ik zal je je kamer tonen!' Verwachtend dat ze achter me aangaat loop ik de keuken uit en ga de trap op. 'De kamer achter de twee grote deuren is van Meester William, de andere kamers zijn gastenverblijven, wij slapen op de zolder.'
    Via een kleine trap komen we uit op de zolder, waar vier bedden staan, een kast en een kleine wastafel. 'Mijn paradijs,' grinnik ik, 'en nu ook van jou.'


    Corallo schreef:
    (...)

    (Dat lijkt me wel handig, want mijn volgende post is toch morgen. (: )


    || Oké, dan doen we dat (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.


    Delaney Valerie Rivera.

    Ik glimlachte lichtjes en keek de kamer rond.
    Hier zou ik vast geweldig slapen.
    "Wel, ik moet je teleurstellen, ik heb niets om in de kast te hangen" zei ik waarna ik mijn schouders lichtjes ophaalde.
    Mijn vorige meesteres heeft me buitengegooid omdat 1 van de slaven beweerde dat ik seksueel contact met hem zou gehad hebben.
    Was het maar zo, was het enige dat ik toen kon denken, maar voor ik het wist lag ik op straat met de kleine hoeveelheid persoonlijke spullen.
    Die werden later gestolen waardoor ik helemaal niets meer had.
    Ik liet me neerzakken op 1 van de bedden en sloot genietend mijn ogen.
    Dit lag echt zo goed.

    Sophia Elizabeth Thrall - Slavin William
    Geïnteresseerd luisterde ik naar Delaney's verhaal, waarna ze op het bed ging liggen en genietend haar ogen sloot. Ik liet mijn blik omlaag glijden naar mijn simpele, zwarte omslagjurkje. Zo hinger er meer in de kast, die ik zachtjes optrok zodat hij niet begon te kraken. 'Mijn kleren zijn jou kleren, al heb ik ook niet veel, alles heb ik verkregen van Meester William, dus eigenlijk zijn de kleren van hem,' grinnik ik zachtjes.



    Delaney Valerie Gonzalez.

    Ik stond op en maakte mijn lange bruine haren los vanuit de vlecht.
    Ze bleven verrassend stijl wat me lichtjes deed glimlachen.
    Er lag een pyjama op elk van onze bedden.
    Het voelde zo goed om een koude, frisse stof tegen je huid te voelen, zeker als je dan eens had gedoucht.
    "Mag je ook, uhm, douchen ofzo ?" vroeg ik twijfelend.

    Sophia Elizabeth Thrall - Slavin William
    Ik steek mijn vinger uit naar de wastafel. 'Helaas zijn alle badkamers op de eerste verdieping, niet op de zolder, zonder Meester Williams toestemming mag je niet douchen, en je mag het niet vragen!' zeg ik vlug. 'Maar we hebben wel warm water!' zeg ik met een opgewonden stem, het warme water was iets waar ik me vanaf dag één over had verbaasd.



    Delaney Valerie Rivera.

    "Beter dan niks" lachte ik.
    Ik trok mijn kleedje uit waardoor ik nu enkel in mijn ondergoed stond.
    Schamen deed ik me toch niet.
    Je zag genoeg vrije mensen, slaven en meesters omkijken naar mij.
    Niet omdat ik een slavin was, ik was zo dom nog niet.
    Ik wist dat ik mooi was, maar ik maakte daar geen misbruik van.
    Ik durfde te wedden dat Sophia hetzelfde had.
    Ik liep naar de wastafel en maakte mijn lichaam schoon.
    Het voelde zo goed.
    Ik trok mijn pyjama aan en glimlachte bij het gevoel dat ik kreeg.
    Je kon het vergelijken met het gevoel dat je krijgt als je verse lakens op je bed hebt liggen en je er voor de 1e keer onder gaat liggen.
    Echt een geweldig gevoel.

    Sophie Elizabeth Thrall - Slavin William
    Rustig keek ik vanaf mijn bed toe hoe Delaney zich waste met behulp van het warme water uit onze wastafel, waarna ze genietend haar pyjama aantrok. Het was me opgevallen dat we allebei dezelfde bouw hadden, misschien zag Meester William daar iets in, onze haarkleuren waren in ieder verschillend. Langzaam stond ik op van het bed, 'ga je bed maar proberen, ik moet Meeter Williams kamer nog klaarmaken voor de nacht,' glimlachte ik haar toe.
    Geruisloop liep ik de oude zoldertrap af en schoot Meester Williams kamer in, waar ik zorgvoldig de gordijnen sloot, de lakens terugsloeg, zijn pyjama klaar legde en de kaarsjes een voor een aanstook.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 8:19 ]


    (@Waerloga; Mijn post en die van Coockies aka Demi staan op de vorige pagina. (: )

    Zafyra Erin Archer
    Ik glimlachte even naar Meester en volgde hem toen, op gepaste afstand. In mijn achterhoofd snoof Pallis, die het nog steeds maar niets vond, al die onderdanigheid voor iemand anders. Zoals meestal negeerde ik dat en liep door op hetzelfde tempo als Meester en Rosalie, terwijl ik inmiddels naast die laatste liep.
    'Heeft u zelf een voorkeur, Meester?' vroeg ze. Ik tilde mijn hoofd op en keek naar Meester om zijn reactie te peilen, aangezien ik ook wel nieuwsgierig was. Hij had tot nu toe twee meisjes, maar zou hij nu afwisseling willen, of had hij juist vrouwen uitgekozen omdat hij dat prettiger vond?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dus, is dit dood of alleen in coma?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Waerloga schreef:
    Dus, is dit dood of alleen in coma?


    (Dit topic is zojuist uit coma ontweken! Ik zal even reageren. (: )

    Deylano Milan Garcia.

    "Heeft u zelf een voorkeur, Meester?" vraagt Rosali. Er is een tikkeltje nieuwsgierigheid te ontdekken in haar stem.
    Ik grijns lieflijk. "Ik heb niet bepaald een voorkeur. Dames zijn altijd welkom, maar een jongen is ook goed. Ik denk dat ik vandaag mijn hart volg en deze een slaaf of slavin laat kiezen," meldt ik aan haar.
    Na een paar minuten zijn we in de stad aangekomen. Uit mijn hoofd weet ik waar Rôbin woont, dus direct loop ik daar met mijn slavinnen naar toe. Ik bel aan en wacht af totdat er open gedaan wordt.

    (Aan jou de eer om Rôbin te spelen, Delilah.)

    Rôbin

    Glimlachend trek ik de deur open en schud Deylano stevig de hand. Terwijl ik hem binnenlaat glimlach ik kort naar zijn slavinnen die keurig en gehoorzaam achter hem aan lopen. De meiden hielden op met het trekken aan hun kleding en het friemelen aan hun haar toen ze Deylano zagen binnenkomen, ik wist hoe graag ze een meester wilden. Iedereen behalve Cylene keek hoopvol naar mij en de Deylano. "Voel je vrij om ze uit te proberen en vragen te stellen." zei ik kort. De groene ogen van Cylene keken verschrikt op, alsof ze uit haar trance gehaald werd. Ik verliet de kamer, om Deylano de kans te geven om zijn slavin te vinden.

    Cylene Adriadne Junés

    Mijn ogen waren op mijn handen in mijn schoot gericht, ik kon het niet aan om op te kijken. De sfeer veranderende sterk nadat de man was binnen gekomen, alle meisjes stopten met kletsen en hun haar goed te doen. De moeite nam ik niet om de man te bekijken, ik zou toch zo weer naar boven mogen. "Voel je vrij om ze uit te proberen en vragen te stellen." mijn blik schoot naar Rôbin, en daarna weer snel naar mijn handen terug. Ik voelde me zwaar ongemakkelijk tussen de andere meisjes.


    But calm, white calm, was born into a swan.