• Tulantis

----

Het land Tulantis is extreem groot. Er zijn ontelbare dorpen. De hoofdstad van Tulantis is Torjiki. Als vrije inwoner ben je daar niet veilig. Het is altijd warm in Tulantis en het regent zelden. Er heerst een tropisch klimaat.
    Het land Tulantis wordt bestuurd door de hoogste Meester in rang; Lopikh. Hij beschikt over tenminste twintig slavinnen. Een normale Meester/Meesteres mag maar vier slavinnen tot Zijn/Haar beschikking hebben. Meester Lopikh beslist over alles en iedereen, behalve over de Meesters of Meesteressen. Enkel als Zij in overtreding gaan beslist Meester Lopikh over hun lot.

Er leven tenminste dertig miljoen mensen op Tulantis waarvan 10 % vrije inwoners zijn. 30 % is Meester of Meesteres, 60 % is een slaaf of een slavin.

Een slavin wordt op Tulantis kovina genoemd. Een mannelijke slaaf wordt kovino genoemd. Het meervoud van kovina is kovinai, en het meervoud van kovino is kovinoi.
    De kovina is een prachtige, maar onzekere vrouw. Zij is geboren om te dienen en doet er alles aan om haar Meester/Meesteres te dienen. Zij is van nature onderdanig en zal alles doen wat haar Meester/Meesteres haar opdraagt om te doen. De kovina moet hiervoor een sterke geest hebben om dit te kunnen doen. In ruil voor haar onderdanigheid wordt ze vertrouwd, geloofd, en geliefd bij haar Meester/Meesteres.
    Bij een kovino is dit eigenlijk precies hetzelfde verhaal.

De Meester is een sterke man met een eigen wil. Hij is dominant en trots als zijn kovina om hem heen is. Dit mag hij echter niet laten zien; want dat betekend zwakte. Hij zorgt ervoor dat de kovina door een gigantisch leerproces heen wordt geleid zodat de Meester haar uiteindelijk beter kent dan zij zelf. Hij verwacht respect, vertrouwen, onderdanigheid en liefde. Als de kovina een overtreding begaat die extreem is kan zij zelfs gedood worden..

De Meesteres is elegant, sexy en sensueel. Zij is een dominant figuur en voelt zich compleet met haar kovina/kovino om zich heen. De Meesteres is liefdevol maar streng naar haar slaaf/slavin toe en ziet alles. Haar ontgaat niets en zij zal de slavin/slaaf na een overtreding een gepaste straf geven. De Meesteres heeft geen toestemming om haar eigen kovina/kovino te doden want zij is en blijft een vrouw. Vrouwen staan hoe dan ook lager in rang. Als zij haar slaaf/slavin wilt laten doden moet zij naar Lopikh gaan met de desbetreffende kovina/kovino.

Als een Meesteres getrouwd is met een Meester, is zij in zijn bijzijn onderdanig. Zelfs als haar eigen slaaf/slavin erbij is. Als haar Meester niet in haar bijzijn is, mag ze dominant zijn.

De vrije inwoners zijn vrije mannen en vrouwen. Echter lopen zij wel gevaar om ontvoerd, gebrandmerkt, en tot slavin/slaaf gemaakt te worden. Daarom zijn zij altijd op de vlucht..

----

Rollentopic klik

Regels:

- De vrouwelijke slavinnen zijn tijdelijk NIET aan te maken. Kijk dus naar andere rollen. Dit heb ik gedaan zodat alles in balans komt.
    - De rollen kun je NIET reserveren, maar gelijk aanmaken kan wel!
    - 16+ is toegestaan. Seks, geweld etc. Maar zorg dat dit niet al te schokkend wordt.
    - Ik ben degene die deze topics start of eindigt.
    - Meerdere zinnen schrijven i.p.v één.
    - Geen andere personages vermoorden tenzij je toestemming krijgt van degene.
    - Geen perfecte personages!
    - Regelmatig aanwezig zijn om te kunnen RPG'en.
    - Het RPG topic niet verwaarlozen.

Rollen:

Vrije inwoners:
    -
    -
    -
    ....

Meesteressen:
    -
    -
    -
    ....

Switch:
    - Sarah Caylin Parkfield `Switch´ - by Killshot -
    - Zafyra Erin en Pallis `Switch´ - by Waerloga -
    -
    ....

Meesters:
    - Deylano Milan Garcia `Meester´ - by Corallo -
    - William 'Will' Riley Smith `Meester´ - by Coockies -
    -
    ....

Slavinnen:
    - Cylene Adriadne Junés `Slavin´ - by Overexposed -
    - Sophia Elizabeth Thrall `Slavin´ - by Shooter -
    - Rosalie Aria Flow `Slavin´ - by Coockies -

Slaven:
    - Luke Thomas Thrall `Slaaf´ - by Shooter -
    -
    -
    ....

Hoe beginnen we?
    Het is overdag in Tulantis. Het is warm, dus waarschijnlijk draagt je personage luchtige kleding.
    Dit is het ideale moment om naar het zoeken van een Meester/Meesteres/Switch toe te werken.
    Succes met RPG'en en veel plezier!

[ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 21:41 ]

[Ja, maar hij kan best boos worden als Pallis zich misdraagt. That's up to you.]

Zafyra Erin Archer
    'Natuurlijk, Meester,' knikte ik en ik haastte me naar mijn kamer. Een nieuwe slavin? Was dat goed of slecht nieuws? Ik wist het niet zeker. Terwijl ik me omkleedde, kwamen ik en Pallis tot de conclusie dat het goed nieuws was als het nieuwe meisje aardig was.
    Misschien is het wel een man.
    'Volgens mij wordt het weer een vrouw, net als ik en Rosalie,' reageerde ik onder het aantrekken van mijn schoenen. 'Ik denk dat dat zijn voorkeur heeft.'
    Hmm. Je komt nog laat.
    Verschrikt keek ik op en ontdekte dat ze gelijk had, ik deed er nu al bijna een kwartier over om mezelf klaar te maken. Snel liep ik naar de voordeur en zag dat Meester en Rosalie er nog niet waren. Gelukkig, zo laat was ik dus niet geweest.

[ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 22:09 ]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Sophia Elizabeth Thrall - Slavin William
    Het nieuwe meisje, dat zojuist met Meester William was gearriveerd, vertelde me dat ze goed dingen kon onthouden. Op het moment dat Meester William buiten gehoorafstand is gekomen leg ik haar de algemene regels van het huis kort en bondig uit: luisteren naar Meester William, eten klaar stipt om zes uur, nooit wegkijken wanneer Meester William tegen je praat, enzovoort.
    Ik pak het nieuwe meisje bij haar hand en trek haar zachtjes mee naar binnen. 'Dit is de keuken,' zeg ik op mijn gebruikelijke fluistertoon. 'Ik ga verder met het schrobben van de tegels, ik zie je straks weer,' fluister ik erachteraan. Een lichte glimlach breekt door op mijn gezicht, ik was benieuwd of het nieuwe meisje het hier zou volhouden, bij Meester William.

Luke Thomas Thrall - Slaaf Yulia
    Lichtvoetig baande ik een weg door een van de vele gangen van het huis. Meesteres Yulia had ik een tijdje niet gezien, maar haar autoriteit straalde naar me uit vanuit alle hoeken van dit huis, het paste bij haar persoonlijkheid, het huis wás Meesteres Yulia.
    Het zachte getik van hakken op een stenen vloer werd steeds duidelijker hoorbaar. Op het moment dat ik de hoek om schoof kwam Meesteres Yulia in mijn gezichtsveld. 'Meesteres,' knik ik gauw.

Sarah Caylin Parkfield

Liefdevol haalde Meester mij uit de kooi en droeg me naar mijn slaapkamer. `Ontspannen.´ Hij pakte mijn armen en benen en bond ze vast zodat ik boven het bed hing. `Meester?´
    `Ja, Sarah?´ Hij keek me aan terwijl ik mijn uiterste best bleef om goed te blijven hangen. Als het mislukte zouden dat enorme blauwe plekken opleveren.
    `Heeft u al een slavin gevonden, Meester?´
    `Nee, de tijd zal het leren...´

Delaney Valerie Rivera. - Slavin William.

Ik keek haar even na en zuchtte zachtjes.
    Hoe ik het hier ooit zou uithouden wist ik niet, maar ik kon maar proberen.
    Werd ik buitengegooid, dan was het maar zo. Dan was ik hem niet waard.
    Ik begon zo stil mogelijk aan het eten en keek af en toe op de klok.
    Ik had nog een halfuur voor het eten zou moeten klaar zijn, dus dat zou wel lukken.
    Ik beet zachtjes op mijn lip en begon te lopen naar Sophia.
    "Moet ik ook een dessert maken ?" fluisterde ik twijfelend.

'Moet ik ook een dessert maken?'
    De fluisterende stem van Delaney - het nieuwe meisje - maakte het dat ik opkeek van het vloeren schrobben en mijn handelingen even stil legde. Direct knikte ik mijn hoofd, 'ja, Meester William heeft altijd desserts,' zei ik met een glimlach. Haperend stond ik op, waarbij mijn spieren even pijn deden, wat ik niet liet merken. 'Na het eten roept Meester William je soms bij zich, voor wat gezelschap, dat ligt aan zijn buien,' fluister ik zacht terug. 'Dan weet je dat alvast,' zeg ik met een glimlach.
    Het nieuwe meisje móest het hier volhouden, sommige momenten als enige slaaf waren eenzaam en koud, als Meester William met andere zaken bezig was. Dit meisje zou wel eens mijn enige gezelschap kunnen worden.

[ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 13:41 ]

Delaney Valerie Rivera.

"Dankje, Sophia" zei ik met een glimlach.
    Ik gaf haar nog een knikje en draaide me om en begon terug aan het eten.
    Ik maakte 1 van de desserts die ik kende én die het snelst klaar was.
    Ik schepte alles op in aparte potten en zette de tafel voor 1 persoon, want ik dacht niet dat we mochten mee-eten.
    Om klokslag 6 uur stond alles netjes op tafel en ging ik terug naar de keuken om schoon te maken.
    Hij zou zelf wel weten dat het eten klaar was toch ?

[Reactie van William op mijn laatste reactie ? Hij kan komen eten. Volgens Sophie wilt hij af en toe ook gezelschap, misschien kan je daar iets mee doen ofzo ?]

William 'Will' Riley Smith

Ik werp een blik op de klok en glimlach. Ik loop rustig de trap af en een geur van eten komt me tegemoet. Met een glimlach loop ik naar de tafel en ga zitten. Ik neem een hapje en hoor de stilte. Ik eet rustig door, maar naar een paar happen word de stilte me te veel.
    'Sophie, Delaney,' roep ik. Ik leg mijn bestek neer en wacht tot ze komen. Ik neem toch nog een hap, aangezien het heerlijk is. Ik kijk even de kamer rond en tik ongeduldig met mijn voet op de grond. Waar bleven ze nou? 'Sophia en Delaney,' herhaal ik. Nu kortaffer en ongeduldiger, maar nog wel met iets vriendelijks. Ik zucht even en tik met mijn vingers op het houten tafelblad.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Waerloga schreef:
    [Ja, maar hij kan best boos worden als Pallis zich misdraagt. That's up to you.]

Zafyra Erin Archer
    'Natuurlijk, Meester,' knikte ik en ik haastte me naar mijn kamer. Een nieuwe slavin? Was dat goed of slecht nieuws? Ik wist het niet zeker. Terwijl ik me omkleedde, kwamen ik en Pallis tot de conclusie dat het goed nieuws was als het nieuwe meisje aardig was.
    Misschien is het wel een man.
    'Volgens mij wordt het weer een vrouw, net als ik en Rosalie,' reageerde ik onder het aantrekken van mijn schoenen. 'Ik denk dat dat zijn voorkeur heeft.'
    Hmm. Je komt nog laat.
    Verschrikt keek ik op en ontdekte dat ze gelijk had, ik deed er nu al bijna een kwartier over om mezelf klaar te maken. Snel liep ik naar de voordeur en zag dat Meester en Rosalie er nog niet waren. Gelukkig, zo laat was ik dus niet geweest.

Deylano Milan Garcia.

Achter me hoor ik Zafyra over de houten vloer lopen. Ik voel aan de klink van de deur van Rosali's kamer. De deur is opslot. "Rosali? Ik ga over vijf minuutjes weg, zorg ervoor dat je dan in de hal staat, anders ga ik zonder je," meldt ik haar.
    Vervolgens loop ik terug naar Zafyra. "Welk geslacht heeft jouw voorkeur? Een mannelijke of vrouwelijke slaaf?" vraag ik aan haar, om de tijd de doden. "We wachten vijf minuten op Rosali, als ze er dan niet is, gaan we zonder haar," zeg ik daarna tegen Zafyra.

Meester William zijn stem schalt door de lege gangen waardoor ik direct overeind spring. Aarzelend kijk ik naar mijn schoonmaakspullen, laten staan of opruimen, schiet het door mijn hoofd.
    De kans dat Meester William boos wordt als hij het vindt is zeer groot, daardoor pak ik alle schoonmaakspullen en ren geluidloos naar het schoonmaakhok, waar ik alle spullen netjes wegleg. Daarna ren ik geluidloos verder naar de eetzaal en klop dan zachtjes op de deur.
    Via een kier glip ik naar binnen en ga naast de deur staan. 'Meester William,' zeg ik zacht fluisterend met een kort knikje.

Delaney Valerie Rivera.

Met een snelle beweging keek mijn gezicht de kant op van de eetkamer.
    Ik hoorde mijn naam, luid en duidelijk, waarschijnlijk voor de 2e keer al.
    Ik legde mijn gevlochten haren over mijn linkerschouder, streek mijn kleedje glad en legde de handdoek netjes weg.
    Met snelle passen liep ik richting de meester, bang dat hij het eten niet lekker zou vinden.
    Als hij dit als niet lekker vond, wat ging het dan bij het dessert zijn ?
    "Ja, Meester ?" vroeg ik duidelijk, maar toch met een soort van bange ondertoon.

Rosalie Aria Flow

Ik knik. 'Ja meester.' Ik loop de kamer in, ik trek een schoon wit jurkje aan, vlecht mijn blonde haren snel en doe schoenen aan. Ik kijk even in de spiegel en loop dan snel door naar beneden. Daar tref ik Zafyra en Deylano aan.
    'Ik ben er meester,' zeg ik en kijk hem even aan om vervolgens mijn blik neer te slaan. Ik bijt op mijn lip en frunnik wat aan mijn jurkje. Dan kijk ik op en glimlach even liefjes. Ik kijk naar Zafyra en vraag me af wat we gaan doen? Wist zij het wel? Ik kijk naar Deylano en probeer erachter te komen, maar ik zou niet weten wat hij van plan is. Ik bijt weer op mijn lip en leg de vlecht over mijn linker schouder.

(Ik wacht op Waerloga aka Rose voordat ik reageer. (: )

William 'Will' Riley Smith

Ik kijk ze beidde aan. 'Pak een bord en bestek en om erbij,' zeg ik met een glimlachje. Delaney keek na mijn part een beetje bang, geen idee waarom. 'Het eten is heerlijk,' zeg ik met een glimlachje. Geen idee wie het gemaakt had, maar Sophia en Delaney moesten wel een beetje ontspannen rondlopen. Niet zo angstig. Ik kijk ze aan en richt me dan op het eten. Ik neem nog een hapje en kijk dan weer naar de twee. ik wacht tot ze terug komen met bord en bestek en dan aanschuiven aan de tafel. Ik zucht en staar even voor me uit. Gelukkig had ik mijn slavinnen nog. Anders was ik wel heel eenzaam geweest.

[Sorry dat het even duurde, mijn vriendin was hier net en nu flipt mijn internet steeds, zucht.]
    Zafyra Erin Archer
    Het duurde niet lang voor Meester de kamer weer binnenkwam. 'Welk geslacht heeft jouw voorkeur? Een mannelijke of vrouwelijke slaaf? We wachten vijf minuten op Rosalie, als ze er dan niet is, gaan we zonder haar,' verkondigde hij.
    'Een vrouw, Meester,' antwoordde ik. De opmerking over Rosalie besloot ik te negeren, want ze kwam toch al binnen. Ik glimlachte vluchtig naar haar, me afvragend of ze al wist wat we gingen doen.
    Ik mag hem niet, bromde Pallis.
    Hou je mond, dacht ik terug. Zo mag je niet praten.
    'Ik ben er meester,' zei Rosalie voor Pallis kon reageren. Het meisje in mijn hoofd hield verder haar mond, en ik wachtte tot Meester zei dat we konden gaan.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.