• Tulantis

----

Het land Tulantis is extreem groot. Er zijn ontelbare dorpen. De hoofdstad van Tulantis is Torjiki. Als vrije inwoner ben je daar niet veilig. Het is altijd warm in Tulantis en het regent zelden. Er heerst een tropisch klimaat.
    Het land Tulantis wordt bestuurd door de hoogste Meester in rang; Lopikh. Hij beschikt over tenminste twintig slavinnen. Een normale Meester/Meesteres mag maar vier slavinnen tot Zijn/Haar beschikking hebben. Meester Lopikh beslist over alles en iedereen, behalve over de Meesters of Meesteressen. Enkel als Zij in overtreding gaan beslist Meester Lopikh over hun lot.

Er leven tenminste dertig miljoen mensen op Tulantis waarvan 10 % vrije inwoners zijn. 30 % is Meester of Meesteres, 60 % is een slaaf of een slavin.

Een slavin wordt op Tulantis kovina genoemd. Een mannelijke slaaf wordt kovino genoemd. Het meervoud van kovina is kovinai, en het meervoud van kovino is kovinoi.
    De kovina is een prachtige, maar onzekere vrouw. Zij is geboren om te dienen en doet er alles aan om haar Meester/Meesteres te dienen. Zij is van nature onderdanig en zal alles doen wat haar Meester/Meesteres haar opdraagt om te doen. De kovina moet hiervoor een sterke geest hebben om dit te kunnen doen. In ruil voor haar onderdanigheid wordt ze vertrouwd, geloofd, en geliefd bij haar Meester/Meesteres.
    Bij een kovino is dit eigenlijk precies hetzelfde verhaal.

De Meester is een sterke man met een eigen wil. Hij is dominant en trots als zijn kovina om hem heen is. Dit mag hij echter niet laten zien; want dat betekend zwakte. Hij zorgt ervoor dat de kovina door een gigantisch leerproces heen wordt geleid zodat de Meester haar uiteindelijk beter kent dan zij zelf. Hij verwacht respect, vertrouwen, onderdanigheid en liefde. Als de kovina een overtreding begaat die extreem is kan zij zelfs gedood worden..

De Meesteres is elegant, sexy en sensueel. Zij is een dominant figuur en voelt zich compleet met haar kovina/kovino om zich heen. De Meesteres is liefdevol maar streng naar haar slaaf/slavin toe en ziet alles. Haar ontgaat niets en zij zal de slavin/slaaf na een overtreding een gepaste straf geven. De Meesteres heeft geen toestemming om haar eigen kovina/kovino te doden want zij is en blijft een vrouw. Vrouwen staan hoe dan ook lager in rang. Als zij haar slaaf/slavin wilt laten doden moet zij naar Lopikh gaan met de desbetreffende kovina/kovino.

Als een Meesteres getrouwd is met een Meester, is zij in zijn bijzijn onderdanig. Zelfs als haar eigen slaaf/slavin erbij is. Als haar Meester niet in haar bijzijn is, mag ze dominant zijn.

De vrije inwoners zijn vrije mannen en vrouwen. Echter lopen zij wel gevaar om ontvoerd, gebrandmerkt, en tot slavin/slaaf gemaakt te worden. Daarom zijn zij altijd op de vlucht..

----

Rollentopic klik

Regels:

- De vrouwelijke slavinnen zijn tijdelijk NIET aan te maken. Kijk dus naar andere rollen. Dit heb ik gedaan zodat alles in balans komt.
    - De rollen kun je NIET reserveren, maar gelijk aanmaken kan wel!
    - 16+ is toegestaan. Seks, geweld etc. Maar zorg dat dit niet al te schokkend wordt.
    - Ik ben degene die deze topics start of eindigt.
    - Meerdere zinnen schrijven i.p.v één.
    - Geen andere personages vermoorden tenzij je toestemming krijgt van degene.
    - Geen perfecte personages!
    - Regelmatig aanwezig zijn om te kunnen RPG'en.
    - Het RPG topic niet verwaarlozen.

Rollen:

Vrije inwoners:
    -
    -
    -
    ....

Meesteressen:
    -
    -
    -
    ....

Switch:
    - Sarah Caylin Parkfield `Switch´ - by Killshot -
    - Zafyra Erin en Pallis `Switch´ - by Waerloga -
    -
    ....

Meesters:
    - Deylano Milan Garcia `Meester´ - by Corallo -
    - William 'Will' Riley Smith `Meester´ - by Coockies -
    -
    ....

Slavinnen:
    - Cylene Adriadne Junés `Slavin´ - by Overexposed -
    - Sophia Elizabeth Thrall `Slavin´ - by Shooter -
    - Rosalie Aria Flow `Slavin´ - by Coockies -

Slaven:
    - Luke Thomas Thrall `Slaaf´ - by Shooter -
    -
    -
    ....

Hoe beginnen we?
    Het is overdag in Tulantis. Het is warm, dus waarschijnlijk draagt je personage luchtige kleding.
    Dit is het ideale moment om naar het zoeken van een Meester/Meesteres/Switch toe te werken.
    Succes met RPG'en en veel plezier!

[ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 21:41 ]

Sophia Elizabeth Thrall - Slavin William
    Verbaasd schoot ik naar de keuken en nam twee borden en twee paar bestek mee, voor Delaney en mijzelf. Aarzelend ging ik tegenover Meester William aan tafel zitten, waarna ik een blonde pluk krullend haar achter mijn oor stopte. Beleefd schepte ik eerst voor Delaney een kleine portie op en daarna voor mezelf, niet meer dan ik normaal zou eten bij Meester William.
    'Bedankt, Meester William,' zei ik vol eerbied voordat ik voorzichitig met kleine hapjes begon te eten.

Deylano Milan Garcia.

"Een vrouw, Meester," antwoord Zafyra.
    "Waarom?" vraag ik nieuwsgierig. Natuurlijk zou een vrouw voor mij wel leuk zijn, maar ik wil de mening van Zafyra ook wel weten.
    We staan net een paar minuutjes te wachten, totdat Rosali plotseling komt aanlopen. "Ik ben er meester," zegt ze, om vervolgens haar ogen neer te slaan.
    "Rosali," begin ik geduldig. "Ik heb een brief gekregen van iemand die slaven en slavinnen verkoopt en daar wil ik vandaag een kijkje gaan nemen," meldt ik aan haar. "Heb jij nog voorkeur, qua geslacht?"

Delaney Valerie Rivera.

Even was ik verbaasd. Meende hij dat nou ?
    "Danku" zei ik waarna ik aan tafel ging zitten.
    Sophia zette een bord voor me neer en legde het bestek ernaast.
    Ze schepte wat op voor me, voor mij part ietwat teveel en begon zelf ook te eten.
    Geruisloos nam ik mijn best vast en begon te eten.
    Ik wou niet eerder klaar zijn dan Meester of Sophia, aangezien ik niet wist of ik moest rechtstaan en weggaan, of moest blijven zitten en wachten.

-

[ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 20:32 ]

Rosalie Aria Flow

Ik kijk op en denk na. 'Nee meester. Mij maakt het niet uit. Wat u wilt. Een meisje is misschien wel leuk, maar een jongen kan ook is een keer wat anders zijn,' zeg ik en kijk hem aan. 'Maar u beslist natuurlijk.' Ik kijk naar Zafyra en dan naar Deylano. Ik glimlach even en kijk dan weer naar de grond, niet wetende waar ik anders naar moest kijken. Ik denk weer even aan de tijd dat ik te koop was. Lange tijd geleden, want ik werkte al behoorlijk lang bij Meester Deylano, maar toch. Ik herinner het me nog. Me heel bekeken voelen en me telkens afvragen of ik er wel goed genoeg uitzie en of ik wel goed genoeg ben. Ik bijt op mijn lip en gluur door mijn wimpers omhoog naar Meester en dan naar Zafyra.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

William 'Will' Riley Smith

Ik kijk naar Sophie tegen over mij en naar Delaney. Ondanks ze bij me zaten zij geen van alle iets, toch was het een stuk minder stil. Behalve het horen van hun ademhalingen en het bestek, was het stil. ik hoor de tok klikken en glimlach even bemoedigend naar ze. Ondanks het zo stil is, voel ik toch die gezelschap meer. Ik schuif het bord van me af.
    'Het was heerlijk,' deel ik mee. Ik kijk naar mijn slavinnen en gun ze een glimlach. 'Hebben jullie de klusjes klaar,' vraag ik. Ik kijk ze even aan. Ik verwachtte van Delaney niet dat ze alles al klaar had en van Sophia trouwens ook niet, maar het was het vragen waard. 'Want als dat zo is, kunnen jullie zo naar de zitkamer komen,' deel ik ze mee en kijk ze aan met een glimlachje. Ik schuif mijn stoel naar achter en kijk ze even beidde aan. Dan loop ik de kamer uit naar de zitkamer. ik pak een boek en ga op de comfortabele stoel zitten. Rustig begin ik te lezen.

Delaney Valerie Rivera.

Ik stond op en ruimde de tafel af.
    Met alles in mijn handen liep ik naar de keuken en zette het op de gootsteen, klaar om straks afgewassen te worden.
    Ik nam het dessert vast, nam een lepeltje en zette het op tafel, niet wetende of ik het aan hem moest geven of niet.
    "Ik ga afwassen" deelde ik mee, zodat hij wist dat ik niet daar ging zitten.

Zafyra Erin Archer
    'Ik kan beter opschieten met meisjes,' legde ik uit. Daar kwam nog bij dat als er een mannelijke slaaf bijkwam, hij waarschijnlijk een groot, gespierd type zou zijn. Het soort dat mij makkelijk kon fijnknijpen. Mijn tanden zetten zich automatisch vast in mijn onderlip toen de gedachte aan-
    Nee. Pallis klonk autoritair en beslist, ze praatte met een toon waar je onmogelijk tegenin kon gaan. Ze had gelijk, natuurlijk, daar moest ik niet aan denken. Dat zou niet meer kunnen gebeuren nu ik Pallis had. Nee toch?
    Ik schudde mijn hoofd even in een poging de gedachten te verjagen en wachtte tot Meester zei dat we konden gaan.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Sophia Elizabeth Thrall - Slavin William
    Na het eten gaf ik Meester William een dankbaar knikje. Eenmaal uit de eetkamer schoot ik terug naar de schoonmaakkast, pakte mijn benodigde spullen en begon het laatste gedeelte van de hal af te maken.
    Daarna schoot ik zo snel mogelijk terug naar de zitkamer, waar ik aanklopt en mezelf geruisloos naar binnen liet glijden. 'Meester William, de hal en de gangen zijn geschrobd, zoals u vroeg,' zei ik zacht met een knikje, waarna ik plaats nam naast mijn favoriete stoel en mijn handen voor mijn buik kruiste.

Deylano Milan Garcia.

"Nee meester. Mij maakt het niet uit. Wat u wilt. Een meisje is misschien wel leuk, maar een jongen kan ook is een keer wat anders zijn," zegt ze. "Maar u beslist natuurlijk,"
    Ik knik goedkeurend. Het voelt heerlijk om twee prachtige vrouwen als minnaressen en dienaressen te hebben.
    "Ik kan beter opschieten met meisjes," legt Zafrya vervolgens uit.
    Opnieuw knik ik. "Oké, ik zal kijken of ik mijn beslissing op jullie standpunten kan aanpassen," zeg ik tegen bieden.
    Vervolgens open ik de grote buitendeur. "Het is heerlijk weer, dus het lijkt me verstandig om lopend naar het dorp te gaan," stel ik voor, voordat ik door de deur loop, de meisje achter me aan laat lopen, de deur op slot draai en aan de wandeling begin.

(Wie speelt straks Rôbin?)

Rosalie Aria Flow

Ik loop vlug achter hem aan naar buiten en wacht daar geduldig. Ik zie hoe Deylano de deur achter zich doet. ik bijt op mijn lip en loop dan rustig achter hem aan. Ik loop aan zijn linkerkant. De wind speelt met mijn jurkje, het zonnetje schijnt heerlijk op mijn huid. Genietend kijk ik om me heen. Vanuit mijn ooghoek kijk ik naar Deylano. Ik glimlach even en zie dan een vlindertje voorbij vliegen. Ik loop rustig met mijn meester mee en zie in de verte het dorp al.
    'Heeft u zelf een voorkeur meester,' vraag ik Deylano en kijk hem even aan. Dan kijk ik voor me uit en bijt op mijn lip. Ik laat mijn ogen weer over de prachtige omgeving gaan en geniet van de buitenlucht.

Delaney Valerie Rivera.

Ik stapte de keuken uit toen alles proper was en terug op zijn plaats stond.
    Ook het dessertje stond nog steeds op tafel waardoor ik het opnam en naar de zitkamer liep.
    Ik klopte 2 keer op de deur en opende de deur voorzichtig.
    "Alles is gedaan voor zover ik weet, ik heb uw dessert meegebracht" zei ik op een iets zachtere toon dan normaal.
    Doordat ik recht in zijn ogen keek met mijn goudkleurige ogen wist je dat ik niet bang voor hem was, nu niet alleszins.

@Corallo, ik kan het wel doen, maar ik ga zo slapen dus dat lijkt me niet handig.

But calm, white calm, was born into a swan.

William 'Will' Riley Smith

Ik kijk vanover mijn boek naar Sophia en glimlach naar haar. Dan richt ik me weer op de letters. Ik hoor geklop op de deur en kijk op. Ik glimlach als ik Delaney zie. Ik ga rechter op zitten en glimlach.
    'Lekker,' glimlach ik. Ze kijkt me, volgens mij dan, voor de eerst ekeer dat ze hier is recht in mijn ogen. Ik knik en neem het dessert aan.
    'Dank je.' Ik neem een hapje. het smaakte goed. 'Kom er bij,' zeg ik en klap het boek dicht die ik op het tafeltje leg. Ik eet het toetje rustig op. Dan zet ik het bordje ook op het tafeltje. Er vanuit gaande dat Sophia of Delaney die wel opruimt. Ik pak mijn boek weer op en kijk mijn dienaressen aan. Ik wist even niks voor ze.
    'Jullie mogen even doen wat je wilt, jullie mogen hier blijven zitten, maar jullie mogen ook even iets anders doen. Zolang jullie maar geen rommel maken en jullie er zijn als ik jullie nodig heb.' Ik kijk ze even aan. Dan besef ik me iets. 'Delaney heb je je kamer al gezien?' Ik kijk even naar Sophia en dan naar Delaney.

Delaney Valerie Rivera.

Ik keek even naar het bordje dat naast hem stond.
    Ik was dus nog niet klaar.
    Met een ietwat verbaasde uitdrukking keek ik voor me uit.
    Had ik een kamer dan ? Wauw, het ging erop vooruit.
    Ik schudde mijn hoofd en stond op om het bordje op te nemen.
    "Ik wist niet eens dat ik een kamer had" mompelde ik zachtjes waarna ik hem nog even een knikje gaf en naar de keuken liep om het bordje af te wassen en weg te zetten.