• Ik loop al enige tijd met het idee in mijn hoofd om 1 van de moderators te promoten tot administrator. Een administrator kan mij wat taken uit handen nemen zodat ik me volledig op design en programmeren kan richten.

    Wat doet een admin eigenlijk?
    Voorlopig zijn de taken nog beperkt. Voornamelijk doorvoeren welke mensen bij de crew komen en welke weggaan. En mochten er meningsverschillen zijn tussen mods onderling, dan heeft de admin vaak het laatste woord.

    Krull, van harte gefeliciteerd!

    [edit]
    Voor de duidelijkheid: Krull blijft ook gewoon moderator taken doen (Y)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 10:54 ]


    Dit is mijn signature...

    Nee, Roze! <3
    Roze is cool!

    En laat het dan lekker rusten. =)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Gefeliciteerd en heel veel succes!!!!


    It's so easy to be evil

    Pyromancer schreef:
    (...)Ik kan hier niet mee akkoord gaan, roze zou mijn kleur moeten zijn omdat ik hier Veranika haar detective ben geweest. (cat)
    Oh pardon. :')

    Geen pardon.

    Ik dacht eerst dat dit zo'n "ik verander mijn naam in" topic was! X'D My bad..:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 17:51 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Het komt gewoon omdat we allemaal vinden dat deze baan precies bij Krull past. Krull is altijd al degene geweest die iedereen achter z'n broek aanzat op het gebied van veel/weinig online en veel/weinig doen. Ook is zij altijd degene die voorstelt om verkiezingen te houden. Deze functie past dus perfect bij haar.

    Beter kan ik het zelf niet verwoorden (Y)

    Krull is al bijna 5 jaar mod en naast het modereren op Q. is zij altijd de eerste die even contact mij opneemt wanneer ik iets moet fixen. Met Krull heb ik het meeste contact en ik heb volledig vertrouwen in haar als admin.

    En sowieso: krullenpower! (krul)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Beter kan ik het zelf niet verwoorden (Y)

    Krull is al bijna 5 jaar mod en naast het modereren op Q. is zij altijd de eerste die even contact mij opneemt wanneer ik iets moet fixen. Met Krull heb ik het meeste contact en ik heb volledig vertrouwen in haar als admin.

    En sowieso: krullenpower! (krul)

    Dat laatste maakte me echt aan het lachen x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Aaah! Geweldig! Ben trouwens ook blij dat zij het is. ^^


    help

    Rutger schreef:
    (...)
    Beter kan ik het zelf niet verwoorden (Y)

    Krull is al bijna 5 jaar mod en naast het modereren op Q. is zij altijd de eerste die even contact mij opneemt wanneer ik iets moet fixen. Met Krull heb ik het meeste contact en ik heb volledig vertrouwen in haar als admin.

    En sowieso: krullenpower! (krul)


    En ze is heel erg sympathiek. ;D

    Ik heb nog maar twee keer of zo iets aan haar gevraagd en ik vond haar al meteen superaardig!


    help

    Wauw, dikke felicitaties Krull!!!!!!
    Greetings from the deep blue sea,
    Ol' Captain Ahab


    Na regen komt zonneschijn.

    CyberLord schreef:
    Dit was grappig om te lezen xd Ik had bij administrator het idee dat zij net als jou achter de schermen aan Quizlet zou werken. Het leek me al zo raar.
    Ik zou het eerder oppermod noemen dan administrator. Hahaha.

    Gefeliciteerd Krull.


    Don't find love. Let love find you.

    Gefeliciteerd! En veel succes :)!


    Define "good".

    Wat leuk voor haar zeg!!
    Ik ben flink jaloers nu :$


    -

    Congratz (:

    Echt zoooo nice, krull! I'm so happy for you! ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |