• Ik heb geen tijd om nog veel te typen, want ik moet zo naar school.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ik ga nu]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (ik reageer straks, ben even met vriendin)

    Liam James Payne
    'nee ik rook niet maar jij mag wel.roken hoor' mompel ik en bijt dan even op.mijn lip. 'ik hoop dat het snel droog wordt' mompel ik zacht en.kijk eraan. Daarna kijk ik voor me uit en haal.mijn hand even door mijn haar. 'het is echt saai hier' mompel ik en bijt op.mijn lip.

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik ga op de grond zitten en rook verder. "Tja schat, als ik het kon had ik de regen allang voor je gestopt, maar het is niet anders." zeg ik, waarna ik eventjes nadenk. "Ik ken je nog niet goed, maar we kunnen wel een spelletje doen." zeg ik grijnzend, waarna ik met een teleurgesteld gezicht naar mijn designerschoenen kijk. Ik weet het, het is niet handig om op hakken door het bos te lopen, maar ik had niks anders. Alleen nog veel hogere hakken...
    "Of je loopt gewoon naar buiten en gaat naar je hotelletje, maar dan wordt je wel nat."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    ik glimlach nog even tegen zijn lippen aan en laat mijn tong dan naar binnrn glijden. Mijn hand die op zijn rug ligt wrijf.ik zachtjes heen en weer en trek hem wat dichter tegen me aan. Ondertussen gaat het nog en tuk harder regenen en stop ik de zoen. 'laten we maar teruggaan naar het hotel, en dan kunnen we ook nog thee of warme choco bestellen' grijns ik en.loop gauw veder. Louis hou ik dicht tegen me aan en geef hem af en toe een ug kusje. Gelukkig waren we alweer bijna bij het hotel.

    Liam James Payne
    'hmm wat voor spelletje had je in gedachte dan?' vraag ik lachend en kijk er even.kort aan. Daarna ga ik rustig zitten en speel wat met mijn vingers. Het ging nu nog harder, als het nog heel lang door ging had ik maar pech hoor dan ging ik er maar gewoon doorheen. Het is maar regen toch. Ik kijk weer even naar Sienna en wacht op haar antwoord. Ik haal mijn hand door mijn haar en glimlach even kort.

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik rol met mijn ogen. Eerlijk gezegd word ik zenuwachtig als Liam om de zoveel tijd weer aan zijn haren zit, dan bijt hij weer op zijn lip en dan is het weer iets anders. Zenuwpees.
    "Truth or Dare. Handig als je mekaar niet goed kent, en leuk omdat ik er goed in ben." zeg ik grijnzend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Als hij de zoen stop omdat het een stuk harder begint te regen, kan ik niets anders dan hem glimlachend aankijken. Hij was een van de weinige die me begrijp zonder dat ik wat zeg, maar ook een van de weinige die me echt sprakeloos krijgt. 'Ik vind alles best zolang jij er maar bent' zeg ik als hij gauw verder loopt en kijk hem grijnzend aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Naoom, ik was toch van dat bankje getiefd op school... had je dat gezien? Maarja, mijn been was blauw,en nu is ie dik en blauw, dankzij karate, ben je morgen weer op school? Maarja ik weet dus niet of ik kan ik kan echt niet meer lopen!Maar ik ben er weer moet ik ergens op reageren?}


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Auwww pijnlijk en hoop voor je dat het snel beter gaat en je weer gewoon kan lopen. Karate is altijd leuk, neem die keer dat ik ook in het gips liep. Ik weet niet of ik morgen op school ben, moet even kijken hoe het morgenochtend gaat]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'nee, dat niet' zeg ik gauw. Daar was ik dus echt niet goe in en ik kreeg altijd van die opdrachten die ik niet wou doen. Ik zucht even en kijk naar buiten. Ik trek de capuchon van mijn vest over mijn hoofd en kijk naar buiten. 'ik ga maar door de regen heen, ik weet niet wat jij doet' mompel ik en doe al een stap naar buiten in de stroomense regen.

    Harry Edward Styles
    ik glimlach en streel even.over zijn wang. 'waarom ben je nou weer zo stil?' vraag ik lachend. Ik zucht opgelucht als we bij het hotel zijn en stap gauw naar binnen. ' we hebbben het gehaalt' zeg ik lachend en druk een kus op zijn wang. 'nou maar lekker naar de warme kamer.' zeg ik met een glimlsch en loop naar de lift. Ik stap erin en wacht geduldig tot de lift stopt.

    [Moet ik nog ergens op reageren?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik zucht eventjes. Nou zit je eens vast met een jongen, blijkt hij verschrikkelijk saai te zijn! Maar ik had ook geen zin om alleen te blijven zitten. Ik rook de sigaret snel op voordat ik achter Liam aanloop naar buiten.
    "Ah nee! Rotweer!" jammer ik, waarna ik moet toegeven aan de make-up die langzaam weer oplost in het water.
    "Ik haat het! Ik haat het! Ik haat het! Klerevakantie!" schreeuw ik, waarna ik stevig doorloop en bijna elke stap omval op de hakken die ik draag.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Omdat ik sprakeloos ben en dat komt volgens mij wel eens vaker voor bij jou in de buurt' antwoord ik lachend. 'Dat is het voordeel dat je ook dingen weet zonder dat ik iets zeg' zeg ik dan en knik. 'Dat hebben we inderdaad.' Ik kijk hem weer aan en haal met een pruillip mijn hand door zijn haar. 'Blijkbaar zijn je woorden van vanmiddag niet helemaal waar Hazz' zeg ik en schiet al snel weer in de lach. 'Op naar die warme kamer dan maar'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer