• Ik heb geen tijd om nog veel te typen, want ik moet zo naar school.(A)

Reading a good book is like taking a journey.

Zayn Jawaad Malik

Ik kijk naar Stephanie die zonder nog een woord te zeggen weg loopt en zucht even. Ik draai me om als iemand tegen me opbotst en een bekende stem hoor. 'Dat is toevallig en je weet wat Liam heeft gezegd toen ik tegen jou op botste' zeg ik ondanks alles toch met een glimlach. 'Ja, ik was inderdaad bij Stephanie, maar die gaat nu naar een vriendin...tenminste dat is wat ze zegt' mompel ik en haal mijn schouders op. 'Ik weet niet meer hoe ik me moet voelen'

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

(En toen was het stil...(A) Ik kan wel ineens een ander personage erdoor gaan gooien.xD)

(ben nu pas terug van school, hoe kan ik reageeren)

Famous1xx schreef:
    (En toen was het stil...(A) Ik kan wel ineens een ander personage erdoor gaan gooien.xD)

(Klopt en dan doe je dat tochxD)

quin98 schreef:
    (ben nu pas terug van school, hoe kan ik reageeren)

(Uhh het laatste was dat Elena Harry en Louis ondervraagt en is nu wel en wilde Zayn sturen..misschien kan je daar wat mee)

Harry Edward Styles
    ik had me nogal geiriteerd aan Elena en me daarom ook stil gehouden, straks kwam ik weer met een botte opmerking of zo. Maar ik bedoel, waar bemoeit ze zich mee!? Ze kent ons niet eens dus ik had echt geen zin in dat cometaar van haar. Ik bijt op mijn lip en stop mijn handen in mijn krullen. Ze had misschien wel een beetje gelijk, maar dat hoefde ze niet te vertellen want dat wist ik ook wel. Het was niet slim nu met Louis te zoenen maar eigenlijk was ik er gewoon even vergeten. Ik zucht een keer en kijk dan naar Louis. Ik ga staan en til hem op. 'wil je terug naar het hotel?' vraag ik met een zwakke glimlach en kijk hem aaan. Opzich vond ik het allemaal best, maar ik eou gewoon niet in dit stomme huisje blijven. Straks kwamen die gasten nog terug. Met die gedachte bijt ik eve bang op mijn lip en loop daarna vast gauw het huisje hit met Louis nog opgetilt, loprn kon die niet dus dan moest ik hem maar even tillen.

(Ja? Dan doe ik wel iets met die bitch Sienna, ik heb nu toch niks met Steph te doen.xD)

Elena

'Misschien is dat wel beter voor haar, weetje zeker dat ze daar naartoe is gegaan? Ik denk dat je haar maar beter moet laten.' zeg ik. Ik geloof niet dat het slim van me was om naar de jongens te gaan, ze zien me nu denk ik meer als een of andere betweter dan als iemand die probeert bevriend met ze te raken. Ik kijk bedenkelijk, maar dat is wel logisch als je aankomt bij je hotel, iemand die je niet kent schiet het hotel in, later blijken zijn vrienden te zijn verdwenen, en vervolgens ga je ze zoeken. Bovendien is het nog extra raar als je die mensen nog maar een paar uur kent! 'Euh, Zayn zullen we weer terug lopen?' vraag ik.

Whoever is trying to bring you down, is already below you

[Ik moet zo eten tot later x]

Louis William Tomlinson

Ik blijf nog steeds een beetje verbaasd door het feit dat andere mensen zich er altijd mee moeten bemoeien, maar ja dat kan je toch nooit voorkomen. Ik kijk naar Harry. 'Trek je er niets van aan Hazz' zeg ik zacht. 'Ik had er ook niet aan gedacht en om eerlijk te zijn heb ik nog steeds geen spijt van mijn woorden. Misschien zijn de gevolgen iets minder, maar samen kunnen we het aan.' Ik druk zacht een kusje op zijn lippen zodra me optilt en knik dan. 'Misschien is dat toch het beste' antwoord ik en kijk hem aan. 'Kom op ik wil je weer zien lachen Hazz' zeg ik als hij het huisje naar buiten loopt.

[Ik ga even eten tot zo]

Famous1xx schreef:
    (Ja? Dan doe ik wel iets met die bitch Sienna, ik heb nu toch niks met Steph te doen.xD)

[ja gewoon doen]

(Ik ben er weer, dan zet ik Sienna wel even in.(A))

Sienna Amelia Lakes.
    Door de bossen lopen met je vrienden... Fantastisch, als je het al vrienden kunt noemen. Het is slecht voor mijn schoenen, mijn haar klit ervan en mijn nagels brokkelen af. Uiteindelijk zicht ik gefrustreerd en draai om zodat ik kan teruglopen. Hier heb ik dus geen zin in. Als het dan ook nog begint te regenen en mijn make-up uitloopt struikel ik maar een huisje binnen, waar één jongen is met bruine haren.
    'Ook een goedemiddag.' zeg ik sarcastisch, waarna ik mijn haar uitborstel met het kleine meeneemborstelje dat ik in mijn handtas heb zitten.
    'En wat doe jij hier zo alleen? Oh... Ja, mijn naam is trouwens Sienna.'

Harry Edward Styles
    ik glimlach en beetje en geef hem een kus. 'ik heb er geen pijt van, alleen we van dat met Stephanie' zeg ik en kijk hrm aan. 'als jij zo graag wil dat ik lach zou ik dat proberen' zeg ik en glimlach lichtjes. Daarna geef ik hem een lange zoen en atreel door zijn haar. Daarna begin ik te lopen en glimlach. 'weet je, ik kan niet wachten lrkker in het bed te gaan liggen, samen met jou' zeg ik met een glimlach en loop het bos alweer uit.

[Ben er weer :3]