• Ik heb geen tijd om nog veel te typen, want ik moet zo naar school.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Je doet echt niets verkeerd en de enige die iets verkeerd doet is Louis. Hij laat jou gaan en doet je pijn' zeg ik zacht. 'Je bent hier omdat je om ons geeft en je verliefd bent' zeg ik en kijk haar aan. 'Ik ben al bij een van mijn vrienden en de andere kunnen wel zonder mij. Je denkt toch niet dat ik je op dit moment alleen laat?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik schud zachtjes mijn hoofd. 'Zayn... Ten eerste, je moet niet zo overbezorgd zijn. Ten tweede, ik wil gewoon dat je me... Dat je me eventjes alleen laat. Ik wil ook met mijn vriendin hierover praten, mijn beste vriendin om precies te zijn.' leg ik uit, waarna ik eventjes zucht. 'Vertrouw je me niet alleen?'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Ten eerste ben ik niet overbezorgd, maar geef gewoon om je net als de andere en wil niet dat verkeerde dingen gebeuren' zeg ik en knik dan even. 'Dan laat ik je wel even met rust en dan zien we je hopelijk later nog wel even' zeg ik en haal mijn schouders op. 'Ik vertrouw je wel alleen, maar deze dingen lopen nooit goed af en spreek nu dan ook uit ervaring'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Ben er, en je hebt niks gemist bij de avr, het stonk naar kots.. echt goor, ik heb het boekje voor de helft nog niet eens... Dus daar komt iets voor....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Dat geloof ik graag en komt mooi uit. Oke en hoe zit het nu precies met dat boekje als je niet alles hebt?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Kweenie, niemand heeft het af, zelf wenkie wenkie niet...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Elena

    Ik ben een beetje in de war, de agenten zijn op zoek naar de gijzelaars en Zayn is achter Stephanie aan. Ik ga dus maar even bij de jongens kijken, het lijkt er niet op dat het slecht gaat, maar toch. 'Louis, Harry, ik wil niet bedisselend over komen hoor, maar wisten jullie niet dat Stephanie er ook nog was? Het lijkt er op dat ze kapot is van dit voorval, jullie worden ontvoert en gaan vervolgens lekker liggen zoenen. Waar is dat goed voor?' ratel ik ontdaan. Ik ken deze gozerts dan nog maar een dag, maar dat betekend niet dat ik geen mening mag hebben over hen en die dan ook niet mag uiten. Ik ga in kleermakerszit voor ze zitten en kijk ze aan als een of andere interviewer.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk van Harry naar Elena die ons met allerlei vragen stelt. 'Nou eigenlijk na niet, want al de gebeurtenissen waren we er niet helemaal met onze gedachten bij. Trouwens wij hadden eigenlijk niet verwacht dat jullie ineens binnen zouden komen. Maar we hebben nu ondertussen ook wel door dar ze er kapot van is' antwoord ik en haal mijn schouders op. 'Eigenlijk heb ik nog steeds geen idee hoe het is gebeurd, maar laat ik maar niet zeggen hoe ik erover denk.' Even bijt ik op mijn lip en kijk Harry aan. Al snel richt ik mijn aandacht op Elena. 'Ik heb er niet veel over te zeggen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    'Kan wel zijn, ik ken jullie nog maar net, maar ook ik vind dit vervelend, met iemands gevoelens spelen is niet handig. Het is niet aan mij om dit uit te vechten, maar ik zou 1 op 1 met haar gaan praten. Ik had namelijk begrepen dat er al iets eerder was voorgevallen toen ik Zayn het hotel zag binnen rennen' ratel ik opnieuw door. Ik schud mijn hoofd heen en weer. 'Ik ga even bij Zayn en Stephanie kijken, misschien willen jullie liever even met Zayn praten dan met mij, lijkt me wel logisch eigenlijk' zeg ik en sta op.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Ervaring? Wat heb je dan gedaan?' vraag ik nieuwsgierig, waarna ik eventjes slik. 'En er kan niks gebeuren, Miami zit vol mensen.' lieg ik, waarna ik een grimas trek. Nou ja, er waren genoeg plekken waar geen mensen lopen, maar dat hoeft Zayn ook weer niet te weten. 'Bedankt dat je me even alleen wilt laten... Ik ehm... Ik zie wel of ik je bel, of niet.' mompel ik zacht. 'Ik ga eerst naar E-Em... Elize. En dan zie ik wel verder.' zeg ik stamelend. Oké, Elize was gewoon verzonnen, maar goed.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Dit doen we dus ook niet voor ons plezier en ik vind het ook vervelend, maar het is nu eenmaal zo. Het is aan mij inderdaad om met haar te gaan praten, maar het probleem is wel dat ik niet kan lopen' zeg ik en wijs even naar mijn enkel die ondertussen nog blauwer en dikker is geworden. 'Dat is ook de reden dat ik zit of in dit geval tegen Hazz aanleun. Maar wat je net in het hotel zag was niet, want dat gebeurd wel eens vaker. Dat was gewoon een grapje tussen Zayn en mij' zeg ik en kijk haar aan waarna ik mijn schouders ophaal. 'Maak mij niet uit, want ergens heb ik het idee dat Zayn ook wel boos zal zijn en daarbij het ik eigenlijk geen zin om met iemand te praten'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Dat is iets waar ik het liever niet meer overheb' antwoord ik en kijk haar aan. 'Ik weet dat je lieg aangezien ik dat altijd doorheb. Noem het een gave en gewoon denken. Er zijn altijd plekken aar nooit mensen komen' zeg ik. 'Geen dank en bel alsjeblieft. Ik wil niet dat we je niet meer spreken of zien na dit alles' zeg ik en knik dan. Eigenlijk geloof ik het niet, maar wat moet ik erop zeggen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    Ik loop het gebouwtje uit en loop het bos in. Als ik het goed heb ging Stephanie deze kant op. Ooit was ik hier geweest met mijn tante en nichtje, maar niet bij dit huisje. Denkend aan toen bots ik tegen iemand op, er zijn niet veel mogelijkheden dus ik denk gelijk aan Zayn. En ja wel het is Zayn. 'Hé, nu bots ik tegen jou op, zoals jij tegen mij vanmorgen' giechel ik. 'Maar was jij niet bij Stephanie? Hoe gaat het met haar? Wat gaat ze doen?' jammer ik. Ik kijk Zayn in de ogen en merk dat zijn ogen trillen. 'En hoe gaat het met jou?' vraag ik zacht.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ik moet aardappels schillen, again :(]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik zucht en zonder nog een woord te zeggen loop ik bij Zayn vandaan, aangezien in Elena al zie aankomen en ik dus geen zin heb in dat geklef naast me. Elena was hartstikke lief en vriendelijk, maar een kleffend koppel kon ik nu echt even niet gebruiken. Eigenlijk kan er vrijwel niets gebeuren, aangezien ik toch naar mijn vaste plekje ga wat hier niet ver vandaan ligt. Ik ga op hetzelfde bankje zitten als waar ik altijd zit en trek mijn benen op, waarna ik zachtjes prevel wat er is gebeurd. Sommigen vonden me dan gek, maar ik vond dit de perfecte manier om alles kwijt te kunnen.


    Reading a good book is like taking a journey.