• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 18:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Man ik zou het Alexi eerder zeggen dan Ashley haar. Ashley zal het opblazen en met één foto of filmpje zal Alexi haar geloven en geloof me. Ashley zal wel iets hebben om te bewijzen.' zucht ik terugdenkend aan wat er gebeurt is door haar tussen ik en Leslie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ashley
    Ik maak me los uit Leslie's greep. 'Ik kom alleen Alexi een waarheid vertellen.' zeg ik en duw Leslie van me af. Ik ga naast Alexi staan en lach schamper als ze me beledigt. 'In plaats van me te beledigen zou je beter je vriendje in de gaten houden, hij kan zijn handen niet van me houden.' zeg ik zachtjes zingend. 'Axton zou dat nooit doen.' kaatst ze terug en ik schud grinnikend mijn hoofd. 'Lexi, Lexi toch. Je kent hem toch niet zo goed.' en ik geef haar een paar foto's. Verschrikt laat ze die vallen en kijkt me aan. Gebroken. 'Get.out.' zegt ze kwaad en ik huppel de deur uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk vernietigend naar Ashley. En ben dan ook boos op Axton. Ik trek mijn jurk uit en trek mijn normale kleren weer aan. Ik wil niet dat er iets mee gebeurd. 'wacht hier,' zeg ik tegen Alexi. En ik loop de gang op en trek Ashley dan naar me toe en duw haar dan ruw tegen de muur aan. Ik kijk haar kwaad aan. 'Ik had toe moeten zeggen toen Jake aan me vroeg of hij je mocht vermoorden,' sis ik kwaad naar haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ashley
    Ik lach alleen maar even vals. 'Pech voor jouw want jij kan het niet.' en ik duw haar met gemak van me af en loop heupwiegend weg. Ik moet me nog opmaken voor vanavond.

    Alexi
    Ik trek mijn benen op en sla mijn armen om mijn knien terwijl tranen over mijn wangen lopen. Nog een geluk dat ik mijn mascara nog niet aanheb maar eigenlijk in feite hoeft dit allemaal niet meer. De jurk, het kapsel, het bal...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)


    Sky Leslie White
    Hij vraagt naar mijn mening en ik bijt op mijn lip en denk na. 'Hm.... Aangezien je al een engel bent zou ik zeggen demon,' zeg ik dan met een glimlachen. En ik kijk hem aan.


    Daniël
    'Hmm..' Mompelde ik nadenkend, dat lukte wel.. al had ik geen idee wat ik dan aan moest doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk haar kwaad na. Ik kan haar nu echt niet zomaar laten gaan. Ik zet een paar stappen achter haar aan. Trek haar dan weer terug en duw haar tegen de muur weer en houdt haar dit keer stevig vast bij haar kraag. 'O nee? Kan ik dat niet?' en ik haal uit met mij vuist naar haar maag die pijnlijk hard aan komt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ashley
    Ik kreun even maar pak dan haar arm vast en draai die in één soepele beweging om. 'Je bent een mens nu Leslie, vergeet dat niet.' zeg ik en kijk haar even kort aan voor ik weer verder loop.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon
    Verveeld liep ik de school weer binnen tot ik Leslie en een ander meisje zag staan -een meisje dat verschikkelijk veel weg had van een barbie-pop- en ving de woorden op die ze het laatst zeiden. 'Leslie kan je geen pijn doen maar ik zeker wel hoor' Andwoorde ik waarna ik voor het meisje ging staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Die kreun is voor mij een teken dat ik haar wel degelijk pijn kan doen. 'En jij een demon, maar dat betekent ook niet alles.' ze draaide mijn arm om en dat deed pijn maar ik gaf geen kik. Ze loopt weer weg. 'O dat dacht ik niet,' mompel ik. Ik haal haar onderuit door haar pootje te haken. Ik ga boven op haar zitten en geef haar dan een mep voor haar hoofd met mijn vlakke hand. Ik heb Damon niet eens doorgehad, zo kwaad ben ik.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 18:07 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Je hebt gelijk." mompelde ik. Ik draaide me om, maar wanneer ik vlak bij de kamer was, zag ik wat er tussen Leslie en Ashley gebeurde.
    Ik ben te laat! de gedachte galmde door mijn hoofd en boorde in mijn hart alsof het een mes was. Maar na de pijn, kwam de woede.
    En die brandde wel honderd keer zo erg. Ik merkte dat ik op het punt van een woede-uitbarsting stond en gewoon Ashley aankijken trok me over de streep.
    "Bitch!" riep ik uit en met een woedende grom, sprong ik naar haar toe. Ik trok Ashley van onder Leslie vandaan en duwde haar hard tegen de muur aan, met mijn arm tegen haar keel. Ik kon net voorkomen dat ik zo hard doordrukte dat ze zou stikken, maar ik kon niet meer nadenken. Ik was gewoon woedend.
    "Maak. Mijn. Familie. Niet. Kapot!" met ieder woord sloeg ik in haar maag. Het kon me niet meer schelen dat ze een meisje was, want dat was ze niet. Ze was een monster.

    {oeps... iets te veel mensen? xD}

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 18:15 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Haha, I don't care XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Well... Ze lag al op de grond onder Leslie :Y) dus technisch gezen kan het niet echt wat je hebt getypt XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet eten :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Well... Ze lag al op de grond onder Leslie :Y) dus technisch gezen kan het niet echt wat je hebt getypt XD]

    {maar, maar, maar... hij is boos *pruillipje*
    dan laat ik hem haar wel van onder Leslie uit trekken... dat ziet er vast best grappig uit, maar goed xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Technisch gezien, but were life in a fantasie world where everything is posible :3 If you belive in it}


    Don't be like the rest of them, darling