• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 18:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Zolang ik je vast mag houden is het goed.' zeg ik glimlachend.

    [OOOEEEEH Jaimy i got an idea. misschien kan Nick Les ten dans vragen en ^^]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik zie de groene plekken op haar jurk en help haar recht staan.
    "Zeg, schat, zie je kleed nu! Wat moeten we daarmee aan?!" zei ik met een bekakt homo-stemmetje en glimlachte kleintjes. Ik concentreer me even en laat de vlekken verdwijnen.
    "Zo, dat ziet er al beter uit." glimlachte ik dan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Aan zo iets dacht ik ook al :')]

    Leslie Day
    'Van mij mag je,' zeg ik met een glimlach. 'maar ik zal misschien ook wel met Alexi of Axton dansen.' en ik knipoog naar Jake. En ij zal het podium op gaan en dan kan hij me ook niet vasthouden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Zo personage klaar!

    +

    Jaimy kan je even reageren bij Nightmare ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”


    {Meet Chad!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Dankbaar kijk ik hem even aan maar kijk dan weer weg. 'Kom laten we teruggaan.' zeg ik dan zachtjes en trek hem met zijn hand mee terug naar de kamer waar ik zijn hand loslaat en naar Leslie kijk. 'Kan je me terug helpen met mijn haar?' vraag ik zachtjes. Mijn stem trilt nog een beetje van net en de pijn is nog altijd niet weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Jullie moeten dit gewoon eens doen... ik vind het creepy...
    http://www.takethislollipop.com ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chad Caro Berwyk
    Ik liep met mijn zo goed als lege rugzak over mijn schouder richting het schoolgebouw. Ik kwam maar traag vooruit met mijn typische, stoere stapje, maar dat was net de truc. Het was totaal niet cool om je te haasten, dus alles moest traag en langzaam.
    Dit klonk waarschijnlijk best overdreven, maar je had snel een imago en kon er zo goed als onmogelijk weer vanaf. Daarom zorgde ik dat ik er meteen als mister coolboy uitzag.
    Ondanks het al koudere weer, liep ik toch met een lijfje zonder mouwen. Ik had geen last van de kou en vond het nooit erg mijn lichaam te tonen.
    Ik vroeg me af wat voor slachtoffers ik hier zou vinden, maar deze school stond er bekend om. Veel naïeve mensjes hier, maar ook veel demonen en engelen. Perfect dus om een ruzie te creëren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Heb ik al gedaan Fem :3]

    Leslie Day
    Ik kijk op als Alexi er is. Met Axton. Een goed teken. 'Ja, dat moet wel goed komen,' zeg ik dan. Ik pak haar hand en trek haar naar de stoel en haal dan op vlug tempo alle schuifjes uit haar haar. Ik heb nog 25 minuten voordat het feest begint... Zo snel mogelijk begin ik. Ik maak op een moordend tempo haar haar weer helemaal in orde. Nonchalant opgestoken. En na een kwartier ben ik klaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ashley
    Als mijn ribben genezen zijn laat ik nieuwe kleren verschijnen en doe mijn haar in een hoge staart. Ik laat me weer verschijnen in mijn kamer en zoek achter mijn spullen voor vanavond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Les je bent fantastisch.' zeg ik en kijk bewonderend naar mijn haar in de spiegel. 'Dank je.' glimlach ik nu echt naar haar maar vermijd Axton's ogen nog steeds.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach trots, 'Ik hoop dat het goed is zo,' zeg ik dan. En ik verschuif nog een laatste schuifje en doe er nog wat haar lak in. We zijn er allemaal klaar voor om naar het bal te gaan. Ik voel me net een prinses. Mijn hart gaat even naar de ketting om mijn hals. Het voelt perfect aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Ik ga even naar de gymzaal." mompelde ik. "Me klaarmaken op mijn manier. Je ziet er trouwens prachtig uit."
    Ik drukte nog een kus op Alexi haar lippen.
    "Ik ben op tijd terug." fluisterde ik zacht en draaide me toen om.
    Toen ik de deur achter me sloot, liet ik de woede eindelijk weer los. Mijn gebalde vuisten trilden, terwijl ik naar de gymzaal liep.
    In de kleedkamer kleedde ik me snel om. Ik deed geen shirt aan, dat was niet nodig.
    Terwijl ik de gymzaal in liep, deed ik mijn kickbokshandschoenen aan.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 20:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik wacht tot Axton weg is en krijg weer een kleine instorting. Jake tilt me op en zet me op mijn bed. Ik tril zachtjes en kijk Leslie aan. 'Ik weet niet wat te doen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk van Alexi naar Jake. 'Jake, zou ik even alleen met Alexi mogen praten?' vraag ik dan aan hem. Ik kijk hem aan. Ik ben dus toch nodig. Ik druk een kus op zijn lippen en ga dan naast Alexi zitten en neem haar in mijn armen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.