• Hey daar :3
    Ik heb al meer dan 2 maanden last van mijn knie, het doet vooral pijn als ik het beweeg. En soms zo erg bij het rennen bij gym, dat ik gewoon even moet gaan zitten. Mijn moeder dacht dat de pijnlijke knie groter was, maar dat trok na 1 dag ook weer weg.
    Mijn moeder dacht dat het groeipijn kon zijn, en als ik er last van ging houden we langs de huisarts zouden gaan. Maar het probleem is dat ik niet echt de vinger op de pijnlijke plek kan leggen en het echt alleen pijn doet als ik ren of na een lange schooldag.
    Heeft een van jullie dit ooit gehad, of een idee wat het kan zijn? (:


    Gr. Emma
    (Wees gerust ik ga aan mijn moeder vragen of we over 2 weken naar de huisarts kunnen (: )

    Ga naar de dokter. :Y)

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 17:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoezo pas over 2 weken? Ga deze week?


    Pretty is just a pretty word.

    Ik had vroeger pijn aan m'n knieën, maar dat kwam dan weer doordat ik pijn hand aan m'n enkels. Toen moest ik steunzolen en was allen in één keer opgelost. c;

    M'n pa heeft wel wat aan z'n knie, en dan z'n meniscus. Dat kwam omdat ie vroeger veel heeft gesport (voetbal en zo) en z'n knieën eigenlijk versleten waren. Zijn pijn viel in het begin ook nog wel mee, maar het begon steeds erger te worden. Hij heeft er onlangs een paar spuiten voor gekregen, maat laat ons zeggen dat dat niet echt geholpen heeft. Nu heeft ie iets gekregen voor rond z'n been als hij lange wandelingen gaat maken en zo.

    Zo snel mogelijk eens naar de huisarts gaan. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zou denken aan overbelasting of zo. Daar heb ik heel erg last van, en dat doet ook alleen pijn als ik beweeg of te lang stil zit of lig. Maar de huisarts kan het beter zeggen (:


    Destroy what destroys you.

    Oromis schreef:
    Ga naar de dokter. :Y)

    Hmmmm.... Pijn aan de knieën, dat ken ik. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Groeipijn?
    Ik ben nu 18, en dus uitgegroeid, maar ik heb ruim 8 jaar last van groeipijn gehad.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik loop nu al bijna een jaar met pijn aan m'n knie (vooral links, soms ook rechts) en sinds april is 't zo erg dat ik nog maar 1 of 2 dagen per week naar school kan. Bij mij hebben ze veel onderzoeken gedaan, maar het is een ''meisjessyndroom'' zoals de arts dat noemde. Veel meisjes van de leeftijd 13-25 hebben er last van en het zijn allemaal kleine ontstekingen die vooral opspelen bij het lang aanhouden van één houding of bij belasting. De ontstekingen zijn niet groot en zitten op meerdere plekken. Ze zijn niet zichtbaar op foto's en scans en zijn soms al binnen een dag over. Er is verder weinig aan te doen, behalve fysiotherapie en af en toe ontlasting door op krukken te lopen, steunzolen te dragen en je knie in te laten tapen. Het is heel vervelend en je kunt niks doen behalve wachten tot het over is. Dit kan zomaar van de ene op de andere dag over zijn.
    Geen idee of dit bij jou ook het geval is, kan zomaar iets anders zijn, maar het leek me handig het je te vertellen. Bij mij hebben ze allerlei onderzoeken gedaan en kwam er niks uit, duurde een tijdje voor ik dit wist. Het is iets wat pas de laatste jaren veel opspeelt en niet alle artsen zijn er blijkbaar even goed van op de hoogte. Misschien kan je er naar vragen bij je arts als hij/zij niet weet wat het is. :3
    Succes er mee in ieder geval, ik weet hoe vreselijk het is om last van je knie te hebben. Het zit bij veel dingen in de weg ><

    knakken je knieën als je ze buigt? I know, dat is een rare vraag, maar mijn knieën hebben dat.. en ik heb er soms ook erg last van. volgens de dokter is het kraakbeen afgesleten ofzo, en dat moet vanzelf weer aangroeien..
    maar ik heb geen idee wat jij zou kunnen hebben.. er zijn zo veel dingen die je aan je knie kunt hebben! ik zou idd gwoon naar de huisarts gaan, die weet het vast het beste..


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik had dat ook voor een hele lange tijd, maar dat was mijn hamstring. En ik sport en daar kwam het door, misschien dat het ook bij jou ook je hamstring is. Maar sowieso nog wel even naar de dokter gaan.


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb al bijna 4 jaar pijn aan mijn knie, vooral tijdens het sporten dan wel. Maar nadat een MRI was genomen wist ik dat mijn botten in mijn knie niet goed gevormd zijn en dat de pijn altijd zal blijven. Maar ik raad je vooral aan om naar je dokter te gaan (;


    Let us die young or let us live forever.

    Ga naar de fisio of dokter, ik heb ook last van mijn knie alleen de dokter kwam er niet uit en gokte dat ik gewoon rust moet nemen. Toen ben ik uiteindelijk naar de fisio gegaan en die kwam erop dat mijn knieband was gescheurt en dat mijn knie ontstoken was, gewoon heen gaan dus voor de zekerheid. Deed ik ook en de fisio helpt nu echt goed.


    I'm a fighter, let me go.