• Hoi iedereen, ik ben dus op zoek naar een titel.
    MIJN VERHAAL SPEELT ZICH IN DE TOEKOMST AF EN IS EEN MENGSEL VAN DIVERGENT EN DE HUNGERGAMES.
    Mijn verhaal gaat over een meisje, Katherine (Kath).
    Katherine is 12 en woont in Chicago, in een dure villa. 2 jaar later wordt het oorlog. Ze schuilt samen met haar moeder en haar broertje in het oude schooltje van Chicago. Daar leert ze Patrick kennen. Patrick en Katherine zijn hopeloos verliefd op elkaar. Maar het is een onmogelijke liefde. Na de oorlog word het land in 5 groepen gedeeld: eerlijkheid, onbaatzuchtigheid, dapperheid, perfectie en intelligentie. Katherine is bang om haar moeder, haar broer en haar vrienden te verliezen, en dan vooral Patrick. Bij de kiesceremonie kiest Katherine voor vriendschap, net zoals haar moeder en haar broer. Ze laat de meerderheid van haar vrienden en de onverschrokken Patrick achter. Haar moeder besluit samen met Katherine en haar broer te ontsnappen naar Panem. Daar ontdekken ze dat de hongerspelen volop bezig zijn. Als Katherine 17 is wordt ze gekozen als tribuut van district 4. Samen met de mysterieuze Augustus gaat ze de strijd aan tussen leven en dood ...

    De Afwijkende Spelen
    Ik weet niet echt iets op deze na..Ik ga nog wel even denken en als ik nog iets weet zeg ik het wel.

    DiverGames

    Combinatie tussen Divergent en Hungergames.


    Vampire + Servant = Servamp

    War Games
    Games of the Future
    Divergent Games

    Ik ben hier slecht in aangezien ik bijna niks weet over je verhaal.

    [ bericht aangepast op 25 april 2014 - 17:49 ]


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Emotions
    Choices

    Meer heb ik nog niet :) Ik laat zeker weten als ik er nog bedenk.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}