• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 18:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Dan licht het vast aan dat gedraai van je heupen steeds. Je loopt alsof je een klok met weeën bent." liet ik me niet uit het veld slaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik grinnik als Alexi zowat huppelt. We lopen naar mijn kamer toe. Ik heb niet door wat zich afspeelt achter ons omdat we de andere kant op lopen dan dat Ashley was. Ik sla de hoek om en stop voor een deur. Ij open de deur en loop de kamer in. 'En nu moet ik even denken waar ik mijn jurkje en de sandaaltjes gelaten heb,' grinnik ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ashley
    'Heb je het nu over mij? Die beschrijving lijkt meer op je vriendin kaats ik terug.

    Alexi
    Ik blijf op de gang staan en kijk naar Axton en Ashley die aan het praten zijn.
    Ik zucht en wacht op Leslie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik trek mijn wenkbrauwen op.
    "Het doorschuiven van een belediging is een laffe daad en bewijst dat je geen goed antwoord hebt en het je raakt." zei ik en sloeg mijn armen over elkaar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Je mag wel binnen komen hoof,' zeg ik dan tegen Alexi en trek haar mee naar binnen zonde de gang in te kijken. 'IK weet namelijk niet hoe snel ik ben met vinden en anders sta je maar zo te wachten.' ik kijk zoekend in mijn kast en vind dan mijn jurk op een hangertje. Het is een hele simpele witte jurk die net niet tot aan mijn voeten komt. Hij is zo mooi. Jake heeft die uitgekozen. 'Nu nog de sandaaltjes.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ashley
    Ik lach liefjes en kijk hem aan. 'Het raakt me niet, want jij bent een klootzak.' zeg ik en druk even kort mijn lippen op de zijne. Jep ik zag zijn vriendin wel. Ze staat wat verder naar ons te kijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik pak de jurk over en kijk wat in het rond. Zilveren sandaaltjes dus.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ze neemt de jurk over en ik zoek en probeer te bedenken waar ze gebleven kunnen zijn. 'Wat ben ij toch verschrikkelijk met onthouden waar ik dingen gelaten heb,' zeg ik lachend. Ik kijk onder mijn bed. Niets. In mijn kast. Niets.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Kunnen ze niet in een koffer of zo zitten?' vraag ik haar als ik kijk hoe ze zoekt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik heb ze nog niet aangehad omdat ik ze speciaal voor het bal wilde bewaren.' ik denk peinzend na. 'Je denkt toch niet dat Damon ze heeft aangetrokken?' grap ik dan met een grijns.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik wou haar niet slaan, ze bleef een meisje. Dus liet ik gewoon met mijn magie haar hak breken, zodat ze haar steun langs 1 kant kwijt was en op de grond viel.
    "Oeps... misschien toch gesnoept?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik lach 'Ik zou het niet weten, misschien wel. Misschien verkleed hij zich graag als meisje.'

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 21:15 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ashley
    Ik grinnik en laat andere schoenen verschijnen om mijn voeten. Ik laat Jake verdwijnen. Ik was niet van plan het zo snel op te geven. Ik trek Axton mee in een lege kamer en druk me tegen hem aan. 'Ik weet niet misschien moet je even voelen.' zeg ik en lag zijn handen op mijn kont.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zich verkleden als meisje. Ik moet met een lach terug denken aan Jake in de club die zich verkleede als meisje toen ik zei dat iets me dwars zat wat een meisjes ding was. 'Nehh, daar is hij denk ik toch niet het type voor. In al die tijd dat ik bevriend met hem al ben in iedergeval niet. En dat is toch al een aardige tijd.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Dan zullen we moeten zoeken, je hebt ze toevallig niet misgelegt?' zeg ik en ga om mijn knieen zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'